Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Dla developerów
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy
  • #ZgraneDuety
Paweł Sala 13 lat temu

Essentis i FreshMail nawiązują współpracę

Miło nam poinformować, że FreshMail nawiązał współpracę z ESSENTIS – szkolenia marketingowe. Warto zwrócić uwagę na ciekawe propozycje naszego partnera w zakresie szkoleń z e-marketingu. Także dlatego, że klienci FreshMail mogą liczyć na bonusy lub rabaty!

Paweł Sala 13 lat temu

E-mail marketing w Raporcie IAB Polska

E-mail marketing ma za sobą kolejny rok dynamicznego wzrostu – czytamy w Raporcie Strategicznym 2008 IAB Polska, w części poświęconej e-mail marketingowi.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”

Paweł Sala 13 lat temu

Wszystko w jednym

FreshMail udostępnił swoim klientom kolejną przydatną funkcję - zbiorcze generowanie raportów do jednego pliku.

Paweł Sala 13 lat temu

Kary za spam

Jak podaje portal TVN24 za Rzeczpospolitą, Rząd ma pomysł na walkę z niechcianą pocztą. Pomysł Ministerstwa Infrastruktury zakłada wprowadzenie zmian w prawie telekomunikacyjnym. Zmiany te mają polegać na stworzeniu skrzynki podawczej (tzw. smap-box\\\\\\\'a), którego będzie można zgłaszać spam. Kary za spamowanie mają wynosić do 100 zł do 100 000 zł. Obecnie oprócz odpowiedzialności cywilnej, za spam groziła grzywna do 5 tys. zł.

Paweł Sala 13 lat temu

Czy to tylko mail potwierdzający?

We FreshMailu okazuje się, że już nie. System FreshMail wprowadził małą, ale jednocześnie bardzo przydatną, nowość.

Paweł Sala 13 lat temu

Budowanie bazy danych do e-mail marketingu

W serwisie Interaktywnie.com został właśnie przedrukowany mój artykuł dotyczący sposobów i zasad budowania baz danych w działaniach e-mail marketingowych.

Paweł Sala 13 lat temu

Dobre praktyki IAB Polska

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Dokument dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.

Paweł Sala 13 lat temu

FreshMail bada, jak sprawdzają pocztę Twoi odbiorcy

Zespół FreshMaila przeprowadził badanie, mające odpowiedzieć na pytanie, jakich programów i systemów używają polscy Internauci do przeglądania poczty elektronicznej. Badaniem było objętych 1 000 000 otwartych maili, które były wysłane przez system FreshMail w dniach 11-25 marca 2009 roku. Celem badania było sprawdzenie rzeczywistych zachowań internautów, a nie tylko deklarowanych schematów działania.

Paweł Sala 13 lat temu

Testy A/B, czyli jaki temat jest lepszy

Od dawna wiadomo, że o sukcesie kampanii e-mail marketingowej decyduje kilka czynników. Do najważniejszych, zaraz po dobrze zebranej bazie adresowej należy temat wiadomości oraz nadawca. Oczywiście istnieje szereg badań, które określają jak należy tworzyć efektywne tematy wiadomości, jakiej mają być długości itd. Niestety badanie te w większości przypadków odnoszą się do ogółu populacji i niekoniecznie będą obiektywnie odzwierciedlać potencjalne zachowania Twoich odbiorców.

Paweł Sala 13 lat temu

Losuj e-maile!

FreshMail wprowadził kolejną funkcjonalność do systemu – tym razem umożliwiliśmy losową wysyłkę do osób z konkretnej liczby subskrypcyjnej.

Paweł Sala 13 lat temu

Płeć a targetowanie

W systemach do e-mail marketingu jedną z najważniejszych funkcjonalności jest targetowanie behawioralne. FreshMail do tej pory udostępniał wiele reguł tworzenia grup do targetowania, np. równa się czy zawiera. Co jednak trzeba zrobić, by wysłać kampanię zaadresowaną do grupy kobiet? Teraz jest to możliwe - dzięki dodaniu nowych reguł: kończy się na i zaczyna się na.

Paweł Sala 13 lat temu

Rebranding we FreshMailu

Nasz system wzbogacony został o nową funkcjonalność - została dodana możliwość rebrandowania linków. Pewnie ciekawi Cię, co oznacza tak dziwna nazwa. Otóż każdy link który umieszczasz w swojej kampanii, de facto zostaje przekierowany na serwer FreshMaila, a następnie dopiero wskazuje prawdziwy "cel". Dzięki temu możemy dokładnie zmierzyć ilość kliknięć wykonanych przez Twoich odbiorców. Od teraz linki będą mogły wyglądać bardziej przyjaźnie ;)

Paweł Sala 13 lat temu

E-mail marketing w czasach kryzysu

Raport Datran Media "3rd Annual Marketing & Media Survey Results" potwierdza przeprowadzone do tej pory badania z zakresu wykorzystania i dalszej tendencji rozwojowej e-mail marketingu.

Paweł Sala 13 lat temu

Więcej targetowania w FreshMailu

FreshMail wprowadził możliwość targetowania behowiarlnego po nowej regule : „Kampania nie została wysłana”. Tym samym zyskujemy możliwość tworzenia grup złożonych z osób, do których wcześniej nie wysłaliśmy kampanii.

Paweł Sala 13 lat temu

Co zrobić, aby kampania e-mailowa nie została potraktowana jako spam

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jak to się dzieje, że wiadomości spam, a także (od czasu do czasu) maile, które spamem nie są, trafiają automatycznie do folderu \\\'Spam\\\'? Wiedza na temat mechanizmów rządzących programami antyspamowymi (takimi jak Spam Assassin) pozwoli uniknąć sytuacji w której twoja kampania e-mail marketingowa zostanie potraktowana w ten nieładny sposób.

Paweł Sala 13 lat temu

Rząd spróbuje ograniczyć spam

Do prac nad nowelizacją prawa telekomunikacyjnego przystąpiło PiS oraz Ministerstwo Infrastruktury. Prawo i Sprawiedliwość chce w swoim projekcie zawrzeć zapis o uznawaniu za spam nie tylko maili o charakterze handlowym, ale także niechcianych wiadomości rozsyłanych przez organizacje charytatywne i polityczne.

Paweł Sala 13 lat temu

Jak budować efektywną bazę adresową

Na blogu Pawła Kądzielawskiego, specjalisty ds. e-mail marketingu i redaktora serwisu infomail.pl ukazał się interesujący wpis, dotyczący sposobów promowania newslettera.

Paweł Sala 13 lat temu

E-mail już z video!

Firma Good Mail opracowała technologią pozwalającą na umieszczenie klipu video bezpośrednio w wiadomości e-mail. Oznacza to, że odbiorcy e-maili nie będą musieli klikać w żadne dodatkowe linki, które przenosiłyby ich na strony internetowe, na których umieszczony jest film, który chcemy, by obejrzeli. Oglądnięcie go będzie możliwe w każdym kliencie pocztowym - zarówno stacjonarnym, jak i tym zlokalizowanym w sieci.

Paweł Sala 13 lat temu

Analiza odbijanych wiadomości

FreshMail wprowadza nową funkcjonalność pozwalającą efektywnie zarządzać odbiciami (zwrotami), jakie są nieodzownym elementem każdej wysłanej kampanii e-mail marketingowej.

1 … 47 48 49 50
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • Landing page
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Napisz, aby poznać ofertę
Masz pytania?
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2023 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Cześć. Zapisz się na newsletter!

Co miesiąc otrzymasz ode mnie nowe treści:

  • porady i inspiracje marketingowe,
  • informacje o nowościach we FreshMailu,
  • czy zaproszenie na nowy webinar ze specjalistą.
Dorota Płachta - Customer Relationship Manager
Dorota Płachta
Customer Relationship Manager

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK