Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Dla developerów
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy
  • #ZgraneDuety
POPULARNY
Krzysztof Kołacz 12 miesięcy temu

Wysyłka maili po API i SMTP: Czym różni się od maili marketingowych i dlaczego warto z tego rozwiązania skorzystać?

Czym właściwie różnią się maile marketingowe od wiadomości transakcyjnych? Szukasz sprawdzonego systemu z wysoką dostarczalnością? Sprawdź FreshMail!

Paweł Sala 13 lat temu

Jak pisać skuteczne emaile, czyli o celach, odbiorcach i strategiach.

Pisanie listów do setek, czy tysięcy osób i to listów które mają osiągnąć pewien konkretny mierzalny cel nie jest jednak łatwym zajęciem. Nie znamy osobiście odbiorców, nie możemy odwołać się do wspólnych wspomnień, przeżyć. Musimy za to zmierzyć się z konkurencją wielu innych listów zapełniających ich skrzynki pocztowe.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”

Paweł Sala 13 lat temu

Dlaczego nasz e-mail marketing może być traktowany jako SPAM?

Sytuacja wygląda tak: na stronie umieszczasz formularz do pobierania adresów e-mail do wysyłki newsleterów. Super, niby wszystko jest jasne i klarowne, a tu nagle okazuje się, że Twoja wysyłka traktowana jest jako SPAM. No i zasadniczo mamy problem. Po pierwsze dlatego, że tracisz w oczach swoich subskrybentów – nikt nie lubi czytać wiadomości, przed którą pojawia się dodatek [SPAM] lub od razu trafia do folderu dla spam poczty. Po drugie za wysyłkę płacisz, a skoro jej efektywność jest niska, to po prostu szkoda Twoich pieniędzy. Aby uniknąć powyższej sytuacji przeczytaj poniższy wpis i poznaj najważniejsze metody tworzenie Malingów, które będą stanowiły efektywny e-mail marketing, a nie kolejny SPAM.

Paweł Sala 13 lat temu

Dlaczego FreshMail, a nie zwykły program pocztowy?

Pamiętam jak moja dziewczyna zapytała mnie kiedyś: "Kochanie, dlaczego ktoś miałby korzystać z FreshMaila - płatnego programu do wysyłki mailingów, zamiast robić to za pomocą zwykłego programu pocztowego?". Pytanie całkiem słuszne i nie da się na nie odpowiedzieć jednym zdaniem. Dlatego postanowiłem opisać tutaj najważniejsze argumenty "za" korzystaniem z systemu FreshMail.

Paweł Sala 13 lat temu

Słownik e-mail marketingu

Poniżej zamieszczam słownik przydatnych określeń związanych z e-mail marketingiem opracowany przez MarketingSherpa.Niestety na razie dostępny jedynie w wersji angielskiej.

1 … 47 48
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • Landing page
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Zadzwoń, aby poznać ofertę
Masz pytania?
tel: (+48) 12 383 26 24
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2021 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK