GemiusTraffic i FreshMail
Wszyscy wiemy jak bardzo ważne jest mierzenie rezultatów przeprowadzonej kampanii e-mail marketingowej. System FreshMail, poza narzędziami statystycznymi, które znajdują się w module „raporty”, udostępnia również możliwość oznaczenia swoich linków parametrami gemiusTraffic. Co prawda nie jest to forma tak łatwa, jak w przypadku oznaczenia linków parametrami Google Analytics, jednak czytając ten opis mamy nadzieję, że nie sprawi to Państwu większych problemów.
Świeża strona i nowe możliwości
Kilka dni temu na naszej stronie zaszły zmiany. Uruchomiliśmy nową wersję, jeszcze bardziej świeżą, ze specjalnie rozbudowaną bazą wiedzy - tak, aby spełniała oczekiwania naszych klientów.
Zapisz się do newslettera
Pobierz bezpłatną checklistę i zobacz, co warto sprawdzić, zanim klikniesz „wyślij”
Sprawdź kto jest Twoim lojalnym odbiorcą
Przygotowaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą targetować Twoje wysyłki do najbardziej lojalnych użytkowników, czyli takich, którzy najczęściej sprawdzają Twoją pocztę.
Geotargetowanie we FreshMailu
Wprowadziliśmy właśnie nową funkcjonalność, która pozwoli Wam jeszcze dokładniej targetować Wasze wysyłki. A wszystko to dzięki geotargetowaniu.
Raporty Social Media
Tydzień temu dodaliśmy nową funkcjonalność, pozwalającą analizować dzielenie się Twoimi mailingami w serwisach społecznościowych. Dziś udostępniamy narzędzie pozwalające mierzyć skuteczność wprowadzonej tydzień temu funkcjonalności. W efekcie będziesz mógł w łatwy sposób zobaczyć ilu subskrybentów umieściło dany mailing na Facebooku, Blipie i Falakerze. Dodatkowo dowiesz się jaką cieszyły się tam popularnością.
InternetBeta, krótka relacja
Poniedziałek za nami! Już zdążyłem wrócić do codzienności pracy, odkopać się z zaległości, zatem nadszedł czas na krótką refleksję na temat wydarzeń z okresu 23-25 września bieżącego roku... znanych w niektórych kręgach jako InternetBeta 2009. Słowem działo się, 60 wykładów, godziny ciekawych prelekcji (choć skala "prezentacji" miała pełne spektrum wciągania widza). Ponad 2700 tagów #internetbeta na Blipie, pokazuje prawdziwy interaktywny wymiar tego wydarzenia ;)... o wieczornych działaniach networkingowych wspominać nie będę - słowem jeden postulat wykłady powinny zaczynać się później ;)
Social media, czyli efekt buzz
Dodaliśmy nową funkcjonalność, która znacząco może wpłynąć na efektywność przekazu Twoich kampanii e-mail marketingowych. Mianowicie chodzi o zastosowanie i wykorzystanie serwisów social media takich jak: Facebook, Blip i Flaker do promowania swoich mailingów.
Elektroniczne faktury
Właśnie wzbogaciliśmy system FreshMail o automatyczny system e-faktury dla kont używanych w systemie Pre-Paid. Oznacza to, że jeżeli dokonujesz zakupów kredytów poprzez system Płatności.pl zaraz po zaksięgowaniu kwoty możesz pobrać sobie fakturę w formacie PDF.
Rozbudowany moduł antyspamowy
Od dziś każdy Użytkownik FreshMaila podczas wykonywania testu antyspamowego ma możliwość sprawdzenia czy programy MS Outlook 2003 i MS Outlook 2007 zakwalifikują wysyłaną wiadomość do kategorii spam.
Kto ma wiedzę, ten ma władzę
Już 22 października w Warszawie odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meeting, organizowane przez Grupę Interactive działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard.
Raport klientów pocztowych
W marcu 2009 roku opublikowaliśmy wyniki badania przeprowadzonego przez zespół FreshMaila dotyczącego wykorzystania klientów pocztowych przez subskrybentów będących na listach adresowych FreshMaila. Badanie wtedy zostało przeprowadzone na próbie 1 000 000 otwartych maili. Obecnie prezentujemy zbiorcze wyniki analogicznego badania przeprowadzone w miesiącach maj - sierpień 2009 r.
E-marketing – nowe media, nowe możliwości
FreshMail nawiązał współpracę z firmą Eskadra Szkolenia i Seminaria. Zapraszamy na szkolenia poświęcone zwiększeniu skuteczności działań marketingowych przy wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych!
FreshMail i edukacja
Wakacje mamy już za sobą. Nadchodzi rok akademicki, a z nim nowe zajęcia dla studentów.
Sztuka omijania konkurentów
Aby czuć się na rynku pewnie, trzeba nieustannie obserwować działania konkurencji! ESSENTIS – szkolenia marketingowe zaprasza na warsztaty treningowe.
Gmail zwiększa udziały w rynku
W lipcu usługa Google - Gmail awansowała na trzecie miejsce pod względem liczby użytkowników w USA. Można uznać, że idealny prezent w chwili zakończenia wersji bety Gmaila, z jaką dotychczas mieliśmy do czynienia.
ABC email marketingu do pobrania
Zapraszamy do pobrania dodatku specjalnego poświęconego e-mail marketingowi. ABC e-mail marketingu ukazał się wraz z ostatnim numerem Media & Marketing Polska.
Ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską
IAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zorganizowały konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą marketingu internetowego. Dla zwycięzcy m.in. indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, laptop i iPody.
Spam silny jak nigdy
„Spam silny jak nigdy” - taki wniosek można wysnuć na podstawie opublikowanych raportów „McAfee Threads : Second Quarter 2009” oraz comiesięcznego raportu pt. „State of spam”, sporządzonego przez firmę Symantec. Pokazują one niepokojące dane na temat obecności spamu na naszych skrzynkach.
ABC e-mail marketingu
Do ostatniego numeru „Media & Marketing Polska” dołączono dodatek specjalny poświęcony e-mail marketingowi. W ostatnim czasie, w wyniku wzrostu zainteresowania tą formą komunikacji, pojawia się coraz więcej pytań o to, jak efektywnie wykorzystać narzędzie, jakim jest e-mail.