Kampania FreshMail nominowana do nagrody Mixx Awards
Z przyjemnością zawiadamiamy tuż przed weekendem, że kampania FreshMaila "Promocja oferty letniej TUI" jest nominowana do nagrody Mixx Awards . Kampania ta otrzymała już wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.
Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych z Marketingu Internetowego na AGH.
AGH organizuje drugą edycję studiów podyplomowych z Marketingu Inetrnetowego. Pierwsza edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, również tym razem nie brakuje chętnych. Choć rekrutacja zaczęła się niedawno zostało już tylko kilka wolnych miejsc. Kto pierwszy ten lepszy! Zajęcia rozpoczną się w lutym 2012 i potrwają do stycznia 2013. FreshMail zawsze wspiera inicjatywy dające możliwość poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności dlatego oczywiście jest patronem tych studiów.
FreshMail w prasie branżowej
Zapraszamy do przeczytania kolejnego artykułu Pawła Sali z cyklu "Skuteczny e-mail marketing od podstaw" w najnowszym numerze Marketer+. Tym razem Paweł przybliży wam targetowanie wysyłek.
Spotkanie praktyków e-marketingu z branżą turystyczną.
19-20 października w Poznaniu 8 praktyków e-marketingu podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-mail marketingu, pozycjonowania stron internetowych, użyteczności oraz mediów społecznościowych z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej.
Koniec wakacji, trzeba się uczyć.
Październik jeszcze się nie zaczął, a my już rozpoczęliśmy sezon akademicko - szkoleniowy. Pomagamy wszystkim żądnym wiedzy z marketingu internetowego zdobyć ją.
Coraz więcej maili odczytujemy na smartphonach.
Sprzedaż smartphonów wciąż rośnie, wzrasta też systematycznie liczba odbiorców sprawdzających swoją pocztę e-mail na smartphonach. Co w tej sytuacji powinni zrobić marketerzy? Po prostu “zmniejszyć” swoje kampanie? Czyli przystosować dotychczasowe wysyłki do rozmiarów dotykowego ekranu? Czy może pomyśleć nad całkiem nową strategią dla użytkowników będących non-stop on-line i wszystko sprawdzających na małym ekranie?
3 błędy, których nie możesz popełnić wysyłając kampanię e-mail marketingową.
Wszyscy w pracy robimy często kilka rzeczy jednocześnie. Często też pojawiają się sprawy do zrobienia natychmiast. Promocja powinna być zaplanowana i opierać się na konkretnej strategii, jednak czasem liczy się czas. Trzeba zrobić coś od razu lub wcale. W pośpiechu często robimy błędy, zwykle drobne, których po za nami nikt nie zauważy. Wszystko rozejdzie się jakoś po kościach, chyba że 1) jesteś perfekcjonistą i ten błąd sprawi, że nie zmrużysz oka przez całą noc lub 2) błąd odkryje Twój szef ;).
Rusza II edycja szkoleń z Marketingu Interaktywnego
Ogromne zainteresowanie tą tematyką sprawiło, że po wakacyjnym szkoleniu Marketing Interaktywny, Uczelnia Łazarskiego oraz IAB Polska zdecydowały się uruchomić II edycję, która rusza już 27 września.
To już jest koniec.
Zakończyła się 3 edycja InternetBeta 2011. W dniach 14-16 września w Kielnarowej koło Rzeszowa spotkała się śmietanka polskiego Internetu, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem, zarówno w ramach prelekcji jak i poza nimi.
Już jutro TravelCamp zawita znów do Krakowa!
Na TravelCampie spotykają się przedstawiciele środowiska internetowego (agencje interaktywne, specjaliści SEM etc.) z branżą turystyczną i hotelarską.
Software Freedom Day 2011 – my tam będziemy!
Krakowska Grupa Użytkowników Linuksa (CLUG) organizuje kolejną odsłonę międzynarodowej imprezy Software Freedom Day - (Free and Open Source Software).
InternetBeta 2011
Już za tydzień rozpocznie się trzecia edycja prawdopodobnie najlepszej konferencji o Internecie w Polsce: InternetBeta 2011.
Ostatnie wolne miejsca na dofinansowanych szkoleniach!
Przypominamy, że do 9 września WSE rekrutuje na ostatnią edycję szkoleń z marketingu w sieci i to już naprawdę ostatnia okazja, żeby skorzystać z tych szkoleń w w wersji dofinansowanej.
FreshMail patronuje
FreshMail jest patronem medialnym warsztatów "Rekomendacja J, nowe wymogi regulacyjne".
FreshMail partnerem InternetBeta 2011
Już 14 września rozpocznie się tegoroczna konferencja InternetBeta 2011. Po raz kolejny jesteśmy partnerem konferencji. Na miejscu też nas nie zabraknie. Również wśród prelegentów - reprezentował nas będzie Paweł Sala.
Najnowsza publikacja w dziedzinie marketingu internetowego już dostępna – za darmo!
"Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady" to praca zbiorowa wykładowców WSE. Publikacja stanowi kompleksowy zbiór podstawowych zagadnień marketingu internetowego.
Polujemy na kolejnego New Business Managera
Zatrudniamy tylko najlepszych, myślisz że się nadajesz?
Masz gadane? Nie odpuszczasz - jak Cię wyrzucą drzwiami wrócisz oknem? Znasz dobrze rynek interaktywny, bo pracowałeś już w tej branży? Jesteś kreatywnym entuzjastą? To czekamy właśnie na Ciebie.
Case study kampanii email marketingowej dla biura podróży TUI
Jak obiecywaliśmy przedstawiamy wam case study kampanii realizowanej dla firmy TUI, za którą otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.
Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011
Już po raz 3 przygotowaliśmy raport Technologie CSS w e-mail marketingu dzięki, któremu Twoje maile będą wyglądały świetnie w każdym programie pocztowym. Tak wiemy jak pracochłonne i żmudne jest kodowanie mailingów do HTML, tak aby uniknąć efektów rozsypanej kreacji w wersji finalnej.