Zanim pobierzesz obrazki…
Alty to teksty, które wyświetlają się w treści mailingu w miejscu nie wczytanych obrazków. Jeśli jesteś developerem pomożemy Ci je ujarzmić bo potrafią napsocić. Dlaczego to takie ważne? Zachęca odbiorcę do pobrania obrazków i lepszego poznania treści.
12 cech dobrego systemu do mass mailingu
Zawsze ceniliśmy sobie zdanie użytkowników więc zebraliśmy Wasze opinie i postanowiliśmy podzielić się tym, jakie cechy według Was powinien posiadać dobry system do mass mailingu. Przedstawiam więc 12 cech, które według naszych Klientów są najbardziej pożądane.
Jak założyć sklep internetowy?
Niektórym wydaje się, że założenie sklepu internetowego to bułka z masłem. Owszem, z technicznego punktu widzenia, przy obecnym stanie technologii, nie musi to wymagać wielkich inwestycji. Jak jednak całościowo zabrać się do tworzenia sklepu internetowego? Przeczytaj o czym powinieneś pamiętać, planując biznes w e-commerce?
Jak zrobić newsletter lub dobry mailing?
Dostałeś zadanie – zrobić dobry newsletter. Nie wiesz od czego zacząć i z czym to się je? Nie martw się, jesteś w dobrych rękach. Usiądź wygodnie i poznaj nasz niezawodny sposób na dobry mailing.
Gmail zaprezentuje mailingi jako galerię zdjęć
Świetna wiadomość pojawiła się na blogu Gmaila. Google odświeża i ulepsza zakładkę oferty. Od teraz będzie bardziej graficznie, bardziej kolorowo i bardziej zachęcająco!Nasz dział strategii już zaciera ręce i czeka na nowe możliwości!
Konsument Digitalny a wirtualna rzeczywistość! [Raport]
Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że warto inwestować w cyfryzację i marketing online. Jednak jak mądrze inwestować i jakie trendy uznać za drogowskazy? O tym dowiesz się z raportu stworzonego na podstawie najnowszych badań konsumenckich ShoppingShow, pod patronatem FreshMaila.
Jakim rodzajem email marketera jesteś?
Zebraliśmy dla Ciebie rodzaje funkcjonalności i umiejętności, które dają poszczególne poziomy email marketingowego wtajemniczenia. Sprawdź jakim rodzajem email marketera jesteś i co zrobić, aby podnieść swoje kwalifikacje.
Ekipa FreshMaila wyruszyła w Polskę – konferencje, targi, spotkania
Nowy Rok to nowe wyzwania. Naprawdę dużo się u nas dzieje, wydawać by się mogło, że szkolenia, spotkania, konferencje, targi nie mają końca.Przeczytaj gdzie już byliśmy, a gdzie możesz nas spotkać w najbliższym czasie.
Słowny niezbędnik w email marketingowej branży
W branży marketingu internetowego wiecznie wszystko jest “na wczoraj” dlatego tak ważne staje się sprawne, a co najważniejsze szybkie i precyzyjne komunikowanie się. Przygotowaliśmy więc słownik pojęć, których znajomość jest obowiązkowa, aby móc sprawnie porozumieć się ze specjalistą ds. email marketingu.
Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 2]
Jak wykorzystać analizę RFM do działań email marketingowych? Przeczytaj, jak stworzyć strategię z wykorzystaniem segmentów i jak komunikować się z każdym z odbiorców.
Analiza RFM – maksymalne wykorzystanie wiedzy o działaniach odbiorców [część 1]
Analiza RFM to metoda, którą można wykorzystać do analizy zachowania Twoich odbiorców, a następnie do tworzenia niezwykle skutecznej komunikacji. Sprawdź, jak wzbogacić Twoją dotychczasową strategię email marketingową!
5 powodów, dla których zaczniesz wykorzystywać landing page w email marketingu
Ciągle zastanawiasz się jakie jeszcze sposoby można wykorzystać, by strategia email marketingowa była bardziej skuteczna i przekładała się na konwersje? Z pomocą przychodzi landing page, czyli strona docelowa, na którą trafia odbiorca po kliknięciu w komunikat zawarty w treści mailingu.
Co nowego we FreshMailu?
Rozwój FreshMaila związany jest z ciągłą optymalizacją, tworzeniem nowych funkcjonalności usprawniających korzystanie z systemu. To nie tylko nastawianie ucha na odbiór informacji zwrotnych przekazywanych przez naszych Klientów, ale również wyprzedzanie Ich oczekiwań. Zobacz jakie nowości wprowadziliśmy w ostatnim czasie.
Content Marketing – 14 darmowych narzędzi wspierających
Content marketing na dobre zadomawia się w polskiej rzeczywistości, warto więc korzystać z narzędzi, które wspomagają tą często niełatwą pracę. Opisaliśmy więc kilka programów do content marketingu, które pomagają w tworzeniu interaktywnych zdjęć, infografik i animacji.
CTR i Średni Open Rate – czy wyniki mailingu są dobre?
Zapewne po każdej wykonanej przez Ciebie wysyłce mailingu sprawdzasz jej statystyki. Możliwie jak najszybciej chcesz zobaczyć z jakim odbiorem spotkała się Twoja kampania. Sprawdź na co zwracać uwagę analizując skuteczność mailingu. Zobacz też jak wyglądają średnie open rate i ctr dla poszczególnych branż. Wyciągaj wnioski i optymalizuj swoje kampanie.
Poranek z email marketingiem – edycja trzecia – zapisz się już dziś!
Po jesiennym sukcesie drugiej edycji Poranków z email marketingiem startujemy z edycją trzecią i czwartą. Ponownie spotkamy się z Wami, aby podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem oraz podpowiedzieć Wam najnowsze email marketingowe trendy.
18 narzędzi przydatnych podczas tworzenia newslettera
Tworzenie newslettera i mailingu w dzisiejszych czasach jest dość łatwe, a to za sprawą dostępnych narzędzi wspomagających pracę projektantów i programistów. Wiele spośród nich jest prostych w użyciu, nie wymaga żadnej wiedzy technicznej a jednocześnie dostarcza profesjonalne rezultaty.
Jak stworzyć skuteczny mailing dla działań content marketingowych?
Email marketing to najbardziej efektywna forma komunikacji marketingowej. Jednak warto pamiętać, że tylko ok. 4% odbiorców odwiedzających dany serwis jest gotowa do natychmiastowego zakupu. Przeczytaj jak stworzyć skuteczny mailing, który będzie budował pozytywny wizerunek wśród odbiorców?
Email marketing w sklepie internetowym?
Istnieją pewne różnice pomiędzy efektywną sprzedażą w świecie rzeczywistym oraz wirtualnym: począwszy od modelu biznesowego, a skończywszy na sposobie kontaktu z klientami. Istnieje jednak jeden, wspólny element. Przeczytaj jaki.