Dobra baza mailingowa – co ją wyróżnia?
Pierwszy problem jaki pojawia się gdy chcesz rozpocząć działania email marketingowe to brak bazy mailingowej niezbędnej do prowadzenia kampanii promocyjnej Twojej firmy. Nie masz czasu na zbudowanie własnej bazy? Żaden problem! Zleć kampanię do bazy zewnętrznej.
Poranki z email marketingiem wracają we wrześniu z nowymi tematami!
Wrzesień to czas powrotu do szkoły, tak więc i my wracamy do dzielenia się z Wami naszą email marketingową wiedzą. Tym razem 4 prelegentów w 4 miastach podpowie Wam jak zwiększyć efektywność Waszych kampanii email marketingowych.
5 zasad mailingowego savoir vivre
Dobre maniery i znajomość obowiązujących zwyczajów powinna towarzyszyć nam na co dzień. Także w pracy email marketera. Znajomość (i stosowanie) mailowego savoir vivre jest podstawą prowadzenia skutecznej, personalnej i wartościowej komunikacji z odbiorcami.
Jesień przyniesie wiele FreshMailowych nowości. Już teraz uchylamy rąbka tajemnicy.
Po oddaniu w Wasze ręce FreshMail 5.0 bacznie obserwowaliśmy jak z niego korzystacie, słuchaliśmy Waszych opinii i wczytywaliśmy się w feedback. Wyciągnęliśmy też wnioski, a efekt tej pracy będziecie mogli zobaczyć już niebawem we FreshMailu 6.0!
Jak budować i segmentować bazę mailingową w ecommerce obuwniczym?
Tym razem przedstawiam kilka porad i pomysłów, jak wykorzystać email marketing w sklepie internetowym z obuwiem. Porady te pomogą Ci w szybkim tempie zbudować wartościową bazę adresów email, a następnie dobrze ją posegmentować, tym samym zwiększając skuteczność działań email marketingowych
Buzz marketing, czyli case studies pewnej kampanii… mailingowej
Słowo „buzz” może kojarzyć Ci się z brzęczeniem pszczoły. I słusznie. Bo właśnie o hałas i brzęczenie chodzi. Nie dosłownie oczywiście. Buzz marketing to nic innego jak marketing szeptany. Chodzi w nim o to, aby jak najwięcej osób mówiło o Tobie, Twojej marce lub Twojej promocji.
Najlepsze polskie marketingowe blogi
Jednym z zadań marketera jest śledzenie nowych trendów i wyszukiwanie nowości, bo utarte schematy dawno już przestały działać. Aby więc być na bieżąco należy czytać zarówno prasę branżową, jak i blogi, na których można znaleźć sporo inspiracji.
Inspirujące newslettery (część 2)
Zapraszamy do zapoznania się z drugą częścią naszego cyklu, w którym prezentujemy inspirujące newslettery z całego świata (tym razem znalazł się wśród nich także newsletter jednego z naszych Klientów).Inspiruj się do woli!
Procedura opt-down, co to takiego?
Im uważniej będziesz słuchał swoich Klientów, tym dłużej z Tobą zostanie. Wysyłaj więc do nich takie treści jakie ich interesują i w takich odstępach czasu, jakie są dla nich dogodne. Jak uzyskać informacje dotyczące preferencji odbiorcy? Właśnie za pomocą procedury Opt-down.
Najlepsze oprogramowania sklepu internetowego
Jednym z pierwszych i poważniejszych wyborów podczas tworzenia sklepu internetowego jest wybór oprogramowania. Na rynku dostępnych jest wiele możliwości. Jak wybrać idealne oprogramowanie dla swojej firmy i swojego sklepu? Przedstawiamy więc 7 najpopularniejszych systemów.
Klienci mają dobrą opinię o FreshMailu!
FreshMail po raz kolejny został wzięty pod uwagę w Raporcie Media&Marketing Polska. I po raz kolejny wyniki pokazały, że jesteśmy firmą, z którą warto współpracować!
Email marketingowa check-lista!
Kawa, szybki przegląd prasy i kampania mailingowa do przygotowania. Od tych czynności wielu z nas przyjemnie zaczyna swój dzień :) Doskonale wiemy, że głowy macie już pełne znakomitych haseł reklamowych, lecz żeby nic Wam nie umknęło, a statystyki poszybowały w górę, przedstawiamy email marketingową check-listę. Miłego odhaczania!
Segmentacja, marketerze! Case study analizy RFM w Perhapsme.com
Nie bez kozery segmentacja jest częstym bohaterem wpisów na blogach i języczkiem uwagi każdego, kto chce zwiększać sprzedaż za pomocą email marketingu. Zobacz jak ją wykorzystaliśmy we współpracy z jednym z naszych Klientów z branży fashion - „najbardziej kobiecym sklepem w sieci” - PERHAPSME.com.
ALT-owe nowości w skrzynkach pocztowych
"Dla developerów" to nowy dział na blogu, w którym zgłębiać będziemy koderskie nowinki i dzielić się zdobytą wiedzą. Tym razem Łukasz Stasiak analizuje Alty i ich wyświetlanie na najpopularniejszych skrzynkach pocztowych.
Duża dawka email marketingu, czyli M@il My Day II
20-21 maja 2014 obyła się druga edycja konferencji email marketingowej M@il My Day. Pierwszy dzień to inspirujące prelekcje i ciekawe case study przedstawione przez ekspertów z dziedziny marketingu internetowego. Natomiast dzień drugi to część praktyczna, warsztaty na różnych poziomach zaawansowania, dostosowanych do potrzeb uczestników.
7 najlepszych zagranicznych blogów o e-marketingu
Co czytać, aby być na bieżąco? Gdzie szukać inspiracji? Co śledzić, aby nie mieć braków? W dzisiejszych czasach, oprócz wydań papierowych, które na szczęście ciągle jeszcze nie odchodzą do lamusa, warto i należy śledzić blogi, zwłaszcza te najlepsze.
Jak założyć bloga?
Wśród narzędzi content marketingowych, to właśnie blog jest jedną z najskuteczniejszych dróg do budowania relacji między marką a jej odbiorcami w internecie. Firmy, które blogują mają nie tylko więcej odwiedzających na swoich stronach, ale także zdobywają zdecydowanie więcej leadów. Sprawdź jak zacząć blogować.
Inspirujące newslettery (część 1)
Internet jest niczym morze inspiracji, także tych email marketingowych. Chcąc pokazać, że newsletter może (czy też wręcz powinien) być nie tylko efektywną, ale i atrakcyjną dla oka formą komunikacji w najbliższym czasie będę je Wam pokazywać na blogu, argumentując przy tym, co według mnie czyni je tak dobrymi.
Permission marketing – zrób to dobrze!
Przeczytaj co wiedzieć należy a co warto i zasłuchaj się w słowa mistrza w tej dziedzinie. Permission marketing to bowiem sposób na zapewnienie sobie optymalizację wyników, przychylność odbiorców, a co najważniejsze – spokojnego snu bez obaw o kwestie prawne.