Header – jak (dobrze) zadbać o głowę mailingu?
W dzisiejszych czasach, gdy jesteśmy zasypywani ogromnymi ilościami, grafik i treści wszelkiego rodzaju, pierwsze 2-3 sekundy decydują o tym, czy Twój odbiorca zdecyduje się zagłębić w to co masz mu do przekazania -pamiętaj o tym. W tym krótkim artykule podpowiem Ci jak sprawić, aby Twoja „randka“ z odbiorcą przebiegła jak najlepiej!
FreshMail 6.0 już dostępny!
FreshMail 6.0 stał się faktem. Logując się do systemu zobaczysz kilka, bardzo znaczących nowości, nad którymi pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Sprawdź koniecznie co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Nowe szablony we FreshMailu!
Nasza biblioteka szablonów powiększa się systematycznie! Teraz w poszukiwaniu szablonu idealnego możesz wybierać spośród kilkudziesięciu pięknych wzorów. Różnorodność tematyczna z pewnością pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Kolejna partia jest już w planach.
Czy na pewno wiesz już wszystko o testach A/B?
Każda skuteczna strategia marketingowa powinna opierać się na testach. W poniższym artykule chciałabym pokazać Ci praktyczne zastosowanie, testów A/B i przekonać, jak łatwo wykorzystać wskazówki z nich płynące w celu osiągania najbardziej optymalnych efektów marketingowych.
Za co marketer polubi Gmaila?
Gmail zyskuje coraz większe grono użytkowników i na ten moment jest to drugi gracz w Polsce w kategorii webmaili z ilością ponad 5 mln RU. O jego licznych funkcjonalnościach, opcjach i ustawieniach można by napisać książkę. My, jako że zajmujemy się zawodowo email marketingiem, postaramy się skupić na punktach ważnych właśnie dla tej dziedziny.
Efektywna promocja firmy w internecie
Dowiedz się od czego zacząć promocję w internecie: jak zbudować bazę mailingową, jak planować kampanie, jak zaprojektować swoją stronę internetową.
Email marketing dla sektora ecommerce, czyli jak sprzedawać jeszcze skuteczniej
Posiadasz sklep internetowy i zastanawiasz się dlaczego warto zainwestować w email marketing? Ten tekst rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości. Sprawdź przykłady ciekawych kampanii i przeczytaj jak robić je dobrze.
Email marketing dla b2b – jak go stosować?
Email marketing jest potężnym narzędziem, za pomocą którego możesz dostarczyć informacji swoim obecnym i potencjalnym klientom. Podlegając stałej ewolucji pokazuje swój potencjał w obliczu nowych wyzwań w sektorze b2b. Przeczytaj tekst, z którego dowiesz się jak stosować email marketing w sektorze b2b.
Moja wojna z Outlookiem…
Każdy koder tworzący newslettery i mailingi prędzej czy później wpada w szał. Czym jest on spowodowany i jak wygrać nie tylko bitwę ale i wojnę przeczytasz we wpisie Łukasza - outlookowo sflustrowanego frontendowca.
Autoresponder po autoresponderze, co to takiego?
Stale rozwijamy funkcjonalności, które pozwolą zautomatyzować Twój email marketing. Jednym z najnowszych rozwiązań jest "Autoresponder wysyłany po innym autoresponderze". Z poniższego artykułu dowiesz się do czego możesz go wykorzystać.
Nowy autoresponder “po kliknięciu” – sprawdź koniecznie!
Dodaliśmy we FreshMailu nowy typ autoresponderów - wiadomości wysyłane automatycznie po kliknięciu w wybrany link. Przeczytaj jak wykorzystać je w praktyce, aby poprawić jakość komunikacji newsletterowej.
Zintegruj swój email marketing i social media [infografika]
Zapewne już używasz newslettera do komunikacji z grupą twoich odbiorców. Twoja firma jest także aktywna w social mediach, prawda? Oczywiste pytanie, które ciśnie się na usta to jak skutecznie zintegrować te równie ważne kanały komunikacji z potencjalnymi klientami.
Zrewolucjonizuj swój email marketing autoresponderem “po otwarciu”
We FreshMailu znajdziesz funkcjonalność autoresponderów wysyłanych po otwarciu określonej kampanii. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, zobacz, jakie dają one możliwości.
10 porad jak przygotować skuteczną landing page
Nawet najlepiej przygotowany newsletter może spalić na panewce, jeśli nie zadbasz o dobrą landing page (stronę docelową, stronę lądującą). To ona może przesądzić o sukcesie - albo o porażce - kampanii. Sprawdź czym przeważnie charakteryzuje się skuteczna landing page.
Kolejna edycja Poranków z email marketingiem
Przed nami kolejna edycja “Poranków z email marketingiem”, czyli spotkań z ekspertami, które mają za zadanie nie tylko rozwijać wiedzę marketerów, lecz również inspirować ich do tworzenia zarazem kreatywnych jak i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.
Podsumowaliśmy 2014 rok! [infografika]
Stworzyliśmy infografikę, w której zebraliśmy najważniejsze dla nas liczby, które podsumowują 2014 rok we FreshMailu. Mamy nadzieję, że 2015 okaże się tak samo dobry, albo i lepszy :) Sprawdź co wydarzyło się w 2014.
Marketing relacji – co to jest i jak go stosować?
Marketing nie jest dziedziną jednorodną, możemy wyróżnić w jego ramach kilka nurtów, m.in. marketing relacji. Zwany również marketingiem partnerskim, związków czy powiązań. Czym jest marketing relacji? Dowiesz się tego z artykułu.
Trzecia edycja Poranków z email marketingiem już za nami! [infografika]
Poranki z email marketingiem 2014 to aż dwie tury pełne ciekawych spotkań, inspirujących dyskusji oraz wiedzy z email marketingu. Zobacz infografikę z podsumowaniem trzeciej edycji i przeczytaj relację. Kolejne poranne spotkania już wkrótce!
Najlepsze pomysły na walentynkowy newsletter
Pomóż swoim klientom w wyborze walentynkowego podarka, który wyrazi więcej niż tysiąc słów. We wpisie znajdziesz kilka porad, które mogą zainspirować Cię do stworzenia Twojego idealnego walentynkowego projektu.