Recepta na skuteczny temat wiadomości
Jest wiele czynników, które należy brać pod uwagę tworząc tytuł wiadomości: długość, forma, treść, ale także znajomość odbiorców, branża czy oferta. Odpowiednio skonstruowany będzie skutecznym narzędziem. Zobacz jak to zrobić.
Jak się przygotować do Dnia Darmowej Dostawy?
Już 1 grudnia odbędzie się 6 edycja Dnia Darmowej Dostawy. Wykorzystaj tą datę do pozyskania nowych klientów i inwestycji w budowę wizerunku swojego sklepu.
Newsletter na smartfonie – dobre i złe przykłady
Przedstawiam kilka dobrych i złych przykładów kreacji newsletterów, które pomogą Ci stwierdzić czy Twój mailing jest prawidłowo zaprojektowany pod mobile.
Co może zrobić dla Ciebie stopka newslettera
Wykorzystaj stopkę, by zaimponować, przykuć uwagę oraz pokazać to, czego oczekują subskrybenci. A dodatkowo: zaprezentuj coś ekstra!
25 nawyków, które na zawsze odmienią Twój email marketing
W marketingu, gdzie istotny jest ciągły rozwój i śledzenie reakcji na swoje działania, nawyki odgrywają bardzo ważną rolę. Z tego artykułu dowiesz się jakie nawyki marketera gwarantują jego sukces.
Na co zwrócić uwagę wybierając zewnętrzną bazę mailingową?
Mailing to doskonały kanał dotarcia do Twojej grupy docelowej. Jeśli nie masz własnej listy odbiorców, sprawdź na co zwrócić uwagę wybierając odpowiednią bazę zewnętrzną.
Email marketing w promocji eventów – o czym pamiętać
Email marketing jest doskonałym kanałem promocji wiedzy, a więc również eventów. Sprawdź, o czym warto pamiętać przy promocji Twojego wydarzenia za pomocą email marketingu.
[Infografika] Z okazji Halloween sprawdź co straszy w email marketingu
Z okazji Halloween przypominamy co strasznego może zdarzyć się z Twoją kampanią, jeśli nie będziesz przestrzegać podstawowych zasad email marketingu.
Zapis na newsletter, który działa – Twoja checklista
Dobrze zaprojektowany formularz zapisu sprawi, że Twoja lista mailingowa będzie systematycznie rosnąć. Zastanawiasz się jak taki przygotować? My wiemy i dlatego stworzyliśmy dla Ciebie poniższą checklistę.
Zapraszamy na wirtualny spacer po FreshMailu!
Trudno o bardziej kreatywne połączenie niż FreshMail i Opcom. Takie jest też nasze biuro - prawdziwy generator twórczych pomysłów. Odwiedź nasze biuro bez wychodzenia z domu. Zapraszamy!
Dlaczego warto stosować Email Marketing Automation?
Wykorzystaj potencjał Email Marketing Automation, zwiększ efektywność swoich kampanii i skutecznie realizuj własne cele. Zobacz dlaczego warto zacząć stosować automatyzację już dziś.
6 najczęstszych błędów w email marketingu
Poznaj 6 najczęściej popełnianych błędów w email marketingu i sprawdź co należy wyeliminować, aby Twoje wysyłki były skuteczne.
Zintegruj ulubione aplikacje z FreshMailem poprzez Zapier
Poznaj Zapier, wyjątkową aplikację, dzięki której bez wiedzy technicznej połączysz FreshMail i wybrane aplikacje i zautomatyzujesz przepływ danych.
100 narzędzi dla Content Marketera
Lista 100 przydatnych narzędzi do planowania, tworzenia, dystrybucji i promocji treści w internecie.
5 razy więcej z wiadomości powitalnych? Sprawdzamy, jak to osiągnąć!
Czy wiadomości powitalne to tylko wymiana powitalnych uprzejmości? Dla niektórych tak, inni uważają je za całkowicie zbędne. Jednak dzisiaj chcę pokazać do czego tak naprawdę mogą Ci się przydać.
Personalizacja i segmentacja – osiągnij efekt synergii
Kluczowymi działaniami, decydującym o wzbudzeniu zainteresowania są dwie blisko ze sobą powiązane czynności - personalizacja i segmentacja. Od nich w dużej mierze zależy to, czy promocja będzie skuteczna i jak przełoży się na przychód firmy.
Jak stworzyć prosty system rekomendacji produktu za pomocą tagów
Rynek ecommerce dostrzega potrzebę wdrażania systemów rekomendacji. Jednak sama integracja takich systemów jest czasochłonna, a efekty często niewspółmierne do nakładu pracy i kosztów. Dzięki nowej funkcjonalności, którą oferuje FreshMail, będziesz mógł stworzyć prosty system rekomendacji produktowej samodzielnie!
5 pomysłów na newsletter z okazji powrotu do szkoły
Niestety wakacje dobiegają końca i znów nachodzi jesień. Wracamy do szkoły i pracy, a także do… galerii handlowych. Zakupy to bowiem najlepsze lekarstwo na jesienną depresję.
Dobre praktyki w ecommerce, które zwiększą Twoją sprzedaż
Dotarłeś już do etapu, w którym posiadasz własny sklep. I co dalej? Sprzedajesz? Jeśli nie to z pewnością zadajesz sobie pytanie: dlaczego tak się dzieje? Chciałbym przedstawić dobre praktyki w ecommerce, które z pewnością zwiększą Twoją sprzedaż.