Krótka relacja z #2 Aula Polska Kraków
Nie przeszkodził deszcz ani korki, nie przeszkodziła w końcu późna godzina i wizja porannego wstawania następnego dnia do pracy… Bo uczestnicy 2 edycji Aula Polska Kraków dopisali! Zobacz krótką relację z wydarzenia.
Wyślij newsletter z telefonu z aplikacją FreshMail Hello!
Z dumą przedstawiamy FreshMail Hello! Darmową aplikację w AppStore, z którą błyskawicznie stworzysz i wyślesz graficzny mailing z telefonu. To idealne uzupełnienie Twojego konta we FreshMailu.
Jak zatrzymać wypisy z bazy?
Rozstania nigdy nie są przyjemne. Szczególnie jeśli nie wiemy, w czym zawiniliśmy. A tak często bywa, jeśli subskrybent wypisze się z naszej listy mailingowej. Poznaj kilka sposobów na to, by dowiedzieć się dlaczego odbiorcy się wypisują i jak te wypisy zatrzymać.
Email marketingowe inspiracje na Dzień Chłopaka
Zbliża się 30 września, a zatem Dzień Chłopaka. Marketerzy nie śpią, na skrzynki odbiorcze trafia coraz więcej mailingów ze specjalnymi ofertami z tej okazji. Jeżeli nie masz jeszcze przygotowanej kreacji, zobacz, co inni przygotowali, by zachęcić odbiorców do kupna prezentu
Klienci nie czytają Twoich maili? Zobacz, dlaczego warto postawić na content marketing!
Zobacz, dlaczego warto postawić na content i jak tworzyć efektywny marketing treści, który nie tylko sprzedaje, ale z powodzeniem wspiera działania email marketingowe.
Jak dopasować email marketing do swojej branży
Zobacz jakie są sposoby wykorzystania email marketingu przez różnych nadawców i w różnych branżach - skupiając się na sposobach pozyskiwania klientów, tematyce wysyłanych newsletterów i najlepszych rozwiązaniach, które u nich działają.
Lepsza analiza kampanii mailingowych dzięki Google Analytics
W zależności od tego, jakich informacji potrzebujesz i w jaki sposób chcesz je wykorzystywać, masz do wyboru 3 sposoby łączenia danych z kampanii z informacjami dostępnymi w Google Analytics. Zobacz, jakie informacje uzyskasz bez integracji, z integracją i przy zastosowaniu Marketing Automation.
Kultura firmy wg Wojtka Ptaka, CTO FreshMaila
Tym razem wyjątkowo nie będzie to wpis o email marketingu, lecz o wysokiej kulturze pracy. W ostatnim czasie Wojtek Ptak udzielił dwóch wywiadów dotyczących pracy na stanowisku Chief Technology Officera. Z rozmów tych przy okazji wyklarował się interesujący obraz pracy we FreshMailu. To zainspirowało mnie do napisania tego tekstu.
Email marketing… a na co to komu?
“A właściwie po co mi email marketing...?” Jeśli wciąż zadajesz sobie to pytanie, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Postaram się przekonać Cię do tego, że warto inwestować w ten kanał komunikacji.
Jak określić wartość klienta przy pomocy analizy RFM
Przeczytaj czym jest analiza RFM i jak ją wykorzystać do scoringu klientów. Dowiesz się m.in. o wskaźniku Response Rate, przydatnym do polityki rabatowania.
Obejrzyj webinaria i dowiedz się, jak robić skuteczny mailing
Obejrzyj nagrania 3 webinarów i dowiedz się, gdzie najlepiej budować bazę mailową, jak stworzyć skuteczny mailing, jak dbać o odbiorców, by stali się lojalnymi klientami i co zrobić, aby maile nie wpadały do spamu.
6 wskaźników marketingowych, które warto stosować
Marketer bez badania efektywności swoich działań jest jak żeglarz bez kompasu. Poznaj 6 wskaźników marketingowych, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć, jak należy dotrzeć do potencjalnych klientów
Wtyczka Magento 2.x – synchronizuj z FreshMailem i zobacz jakie to proste!
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i używasz do tego Magento, mamy dla Ciebie nie lada gratkę. Sprawdź, jak nowa wtyczka Magento 2.x ułatwi integrację Twojego e-commerce z aplikacją FreshMail i co dodaliśmy do nowej wersji.
Segmentacja bazy mailowej – dlaczego warto?
Dzięki podzieleniu swojej listy mailowej i wysyłaniu do każdej z wydzielonych grup dedykowanej komunikacji, osiągniesz wiele korzyści. Poznaj 5 powodów, dla których warto zastosować segmentację bazy mailowej.
Big data a marketing. Moja rozmowa z Krzysztofem Sobieszkiem.
Czy sztuczna inteligencja i big data przejmą kontrolę nad naszymi działaniami? Wbrew pozorom to pytanie nie wieńczy trailera filmu science fiction, a jest jednym z tematów mojej rozmowy z Krzysztofem Sobieszkiem, którą miałem przyjemność przeprowadzić podczas tegorocznej konferencji Mail My Day.
“Gra o Tron” w marketingu – przykłady kampanii
W tym roku zima nadeszła latem... i nie mam tu na myśli kapryśnej pogody w Polsce, tylko nowy sezon “Gry o Tron”, który dopiero co ruszył. Zobacz zestawienie akcji marketingowych związanych z serialem.
Jak komunikować się z odbiorcami, by chcieli odpowiadać? Mój wywiad z Pawłem Tkaczykiem.
Jakimi sposobami zachęcać klientów do reakcji? Jak angażować za pomocą narracji? I dlaczego email marketing powinien być dwukierunkowym kanałem komunikacji? O tym rozmawiałem z Pawłem Tkaczykiem, szefem agencji brandingowej Midea.
Jakie dane o odbiorcach możesz pozyskać i jak je wykorzystać w praktyce? [Webinarium]
Email marketing to o wiele więcej niż zwykłe wysyłanie maili. To również analizowanie preferencji odbiorców i dopasowywanie treści pod ich konkretne oczekiwania. A do tego niezbędne jest pozyskanie i analizowanie danych, jakie na każdym kroku pozostawiają Ci Twoi subskrybenci.
5 książek o e-commerce, które warto znać
Okres urlopowy to dobry moment, by nadrobić zaległą lekturę i wzbogacić co nieco swoją wiedzę. Dlatego tym razem zestawienie 5 książek o e-commerce, które warto przeczytać.