Marketing w małej firmie – jak zorganizować sobie pracę

Jak zorganizować sobie pracę, prowadząc marketing w małej firmie? I to zupełnie samodzielnie? W tym artykule postaram się rozwiązać trzy główne wyzwania: czas, którego brakuje, organizacji własnej pracy i wyboru narzędzi, które przyniosą najlepsze efekty.

Czy email marketing się opłaca?

W obliczu dziesiątek dostępnych narzędzi czasami trudno jest wybrać to, które spełni oczekiwania marketerów i właścicieli firm. Tym razem wyjaśniamy dlaczego warto stosować email marketing w komunikacji marki.

Czy strategia w email marketingu jest potrzebna?

Komunikacja mailowa z klientami to podstawa w każdej firmie. Warto więc, zastanowić się, czy prowadzi się ją w sposób przemyślany. O strategii email marketingowej, o tym jak robić go dobrze, a czego unikać, opowiada Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu.  

Kalendarz marketera na 2019 rok

Zaplanuj rok z Kalendarzem Marketera na 2019 rok. Znajdziesz w nim święta i okazje, które wykorzystasz do planowania social mediów i email marketingu. Uwaga! Mamy dla Ciebie także BONUS - harmonogram wysyłek mailingowych.

„Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”

Nasza firma właśnie obchodzi jubileusz dziesięciolecia. Z tej okazji publikujemy wywiad z naszym CEO Pawłem Salą, który wspomina początki funkcjonowania na bardzo specyficznym rynku, opowiada o zdobywaniu na nim pozycji lidera oraz o przełomowych zmianach w organizacji.

Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?

Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.

Raport SEO 2018 – liderzy branż w wynikach wyszukiwania Google

Kto pojawia się na pierwszej stronie Google? Kto przyciąga ruch z największej liczby słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie serwisy są w Polsce najczęściej odwiedzane?

7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day

Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!

Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?

Jak już zapewne wiesz, we FreshMailu wymagamy zbieranie adresów email zgodnie z prawem. Do tego służy nam model double opt-in. W tym artykule chcę Ci przybliżyć, dlaczego jest to tak ważne i jakie niesie dla Ciebie korzyści.

Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!

Czy wiesz, że w skali europejskiej jedna na 6 wiadomości nie trafia do skrzynki odbiorczej? Mają na to wpływ różne filtry antyspamowe, zainstalowane na skrzynkach mailowych. Na szczęście możesz zwiększyć efektywność mailingu i wpłynąć na swoją dostarczalność. Jak? Przeczytasz w artykule.

Jak nie przepalać budżetów reklamowych? Optymalizuj Lead Response Time

Wkładasz sporo budżetu na działania reklamowe? A jak szybko i sprawnie dział sprzedaży odpowiada na zapytania klientów? Ogranicz wydatki i zwiększ sprzedaż dzięki wdrożeniu jednego wskaźnika...

Psychologia w email marketingu – wykorzystaj błędy poznawcze odbiorców

Ostatnio miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu z cyklu Tour de e-commerce. Jedna z prelekcji dotyczyła email marketingu i zainspirowała mnie do napisania tego tekstu. Dowiesz się z niego, jak poprawić komunikację z Twoimi odbiorcami, sprytnie oddziałując na ich podświadomość.

4 rady, jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej

Poznaj kilka pomocnych wskazówek, które pozwolą Ci na uniknięcie błędów przy wysyłce kampanii świątecznej. Dowiesz się m.in., dlaczego wysyłka do dawno nie używanej bazy może przysporzyć Ci problemów, jak zaplanować kampanię z wyprzedzeniem oraz na co zwracają uwagę filtry antyspamowe.

3 rodzaje prostych i skutecznych ankiet internetowych

Jakie ankiety internetowe warto przeprowadzać, by lepiej poznać opinię na temat Twojej firmy i odkryć prawdziwe potrzeby klienta? Poznaj 3 efektywne rodzaje ankiet dla branży e-commerce (i nie tylko).

[E-BOOK] Jak prowadzić skuteczny email marketing na święta?

Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.

Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie

Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.

Email bombing. Jak zabezpieczyć swój formularz przed botami?

Formularze zapisu są jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie bazy newsletterowej. W ostatnim czasie niestety są również celem ataków zwanych “email bombing" lub “bombą pocztową." Przeczytaj czym grozi taki atak i jak się przed nim zabezpieczyć.

Facebook Local czy Aplikacja Eventowa – co jest lepsze dla Twojego wydarzenia?

Facebook Local to narzędzie, które zdobywa coraz to większą popularność. Przyjrzeliśmy się dokładniej nowemu wytworowi społecznościowego giganta, sprawdzając jakie możliwości zapewnia i kto może z nich skorzystać.