3 rodzaje prostych i skutecznych ankiet internetowych

Jakie ankiety internetowe warto przeprowadzać, by lepiej poznać opinię na temat Twojej firmy i odkryć prawdziwe potrzeby klienta? Poznaj 3 efektywne rodzaje ankiet dla branży e-commerce (i nie tylko).

[E-BOOK] Jak prowadzić skuteczny email marketing na święta?

Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.

Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie

Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.

Boty atakują. Jak zabezpieczyć swój formularz?

Formularze subskrypcji są bez wątpienia jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie bazy newsletterowej. Dzięki możliwości określenia cappingu, zastosowaniu ciekawej szaty graficznej czy tekstu o kuszącym rabacie w podziękowaniu za zapis, formularz zagościł praktycznie na większości witryn.

Kim jest Twój klient? Analityka w procesie sprzedaży

Jak wykorzystać narzędzia analityczne w codziennej pracy handlowca? Jak stworzyć persony? Jak szukać nowych klientów dzięki Google Analytics? Dowiedz się przydatnych rad w artykule.

Jak ulepszyć swój newsletter? 12 przydatnych wskazówek

Poznaj 12 wskazówek od czterech ekspertów FreshMaila, którzy podczas szkolenia "Poranki z email marketingiem" dzielili się swoją wiedzą z uczestnikami.

Rozkochaj w sobie subskrybenta. 4 kroki, które musisz uwzględnić

Jak sprawić, by subskrybent widząc Twoją wiadomość na skrzynce nie mógł się doczekać, by ją otworzyć? Czyli poznaj 4 kroki do rozkochania subskrybenta.

5 sposobów, jak skierować ruch na landing page

Wyobraź sobie, że Twój landing page to ciekawy punkt w mieście, a reklama w Internecie to węzeł komunikacyjny, dzięki któremu użytkownicy do niego docierają. Dobrze zaplanowany poprowadzi internautów wprost na Twoją stronę. Jeśli jednak go nie zbudujesz, trafią gdzie indziej... na przykład do konkurencji.

FreshMail szkoli! Przyjdź na Poranki z email marketingiem

Wielkimi krokami zbliża się październik - a wraz z nim coroczne szkolenie organizowane przez FreshMaila, jakim są Poranki z email marketingiem. Uczestników wydarzenia czeka wielka porcja email marketingowej wiedzy - na dzień dobry.

Gmail wprowadza samodestrukcyjne maile

Gmail wprowadził nową, użyteczną funkcję, jaką jest wysyłanie poufnych maili, które znikają ze skrzynki odbiorców po upływie określonego przez nas czasu. Nowa zmiana ma dać nam większą kontrolę nad naszymi konwersacjami w sieci oraz zwiększyć ich bezpieczeństwo.

Lepsze wyniki z mailingu? Te dwie dane Ci pomogą

Dowiedz się z raportów, na jakich aplikacjach pocztowych otwierają Twoje wiadomości odbiorcy oraz z jakich domen najczęściej korzystają. Wykorzystaj tę wiedzę do jeszcze lepszej optymalizacji kampanii.

Budzich, Szafrański, Tkaczyk i inni – 10 inspirujących myśli z podcastu Pawła Sali

Posłuchaj ciekawych rad, jak rozwijać własny biznes oraz zainspiruj się cennymi myślami jakie mają do przekazania Michał Szafrański, Maciek Budzich czy Paweł Tkaczyk i inni.

Checklista – Jak zwiększyć Open Rate

W tym artykule dowiesz się jak uzyskać dobry Open Rate, a także jakie triki zastosować, by ludzie otwierali Twoje maile. Nawet, jeśli część rzeczy jest już Ci znana - nie wahaj się zastosować poniższych rad. Te 4 sposoby to ‘must have’ w poprawnej praktyce email marketingowej.

7 sposobów na odbudowę bazy subskrybentów po RODO

Straciłeś swoją bazę po RODO? Sprawdź 7 skutecznych sposobów, na odzyskanie subskrybentów.

12 newsletterów, z których warto czerpać inspirację

Szukasz pomysłu na projekt newslettera? W tym wpisie znajdziesz inspirujące przykłady tekstów, które ujęły mnie kreatywnością, grafik, które mają w sobie to “coś” oraz newsletterów, które warto subskrybować, bo ich twórcy po prostu robią to dobrze :)

“Rób biznes zgodny z Twoim hobby” – rozmowa Pawła Sali z Marcinem Majznerem z CupSell.pl

Jak zbudować markę, opierając się na personal brandingu? Dlaczego kontrowersja się sprzedaje? I w jaki sposób lekko zakręcony (były) prezes CupSell.pl rozbudowywał firmę przez 10 lat i jaki efekt osiągnął? Na te pytania odpowiedź znajdziesz w najnowszym odcinku podcastu Pawła Sali.

5 sposobów, jak budować zaangażowanie na firmowych social mediach

Komunikowanie się w sieci z pozycji firmy jest zadaniem dużo bardziej wymagającym niż robienie tego z profilu osobowego. O ile prostsze jest wywołanie pożądanych emocji dzieląc się zdjęciami z wakacji lub ze ślubu o tyle, znacznie trudniejsze, jest wciągnięcie w naszą narrację nieznajomych, pragnąc zaciekawić ich życiem naszej firmy.

Jak złapać dobry kontakt z klientem? Poznaj rady 4 ekspertów

Czterech ekspertów z czterech różnych branż podzieliło się swoimi doświadczeniami dotyczącymi Customer Experience. Wybraliśmy czystą esencję tego, co usłyszeliśmy tego letniego wieczoru w krakowskim Orange Business Park.