Dlaczego należy podać swoje dane, aby wysłać kampanię?
Przed realizacją Twojej pierwszej kampanii musisz pamiętać, aby zawierała ona informację o nadawcy wiadomości, czyli Twoje dane. Musimy wiedzieć, że jesteś prawdziwym użytkownikiem naszego systemu i nie próbujesz podszyć się pod inną firmę/osobę. Wprowadziliśmy we FreshMailu praktykę przedstawiania się i ujawniania adresu jako część naszej Polityki antyspamowej.
Gdzie należy wpisać dane?
Dane Twoje lub firmy w imieniu której realizujesz kampanię powinny znaleźć się w treści wiadomościTreść wiadomościMateriał zawarty w wiadomości z wyłączeniem nagłówków wiadomości. Zawiera słowa, obrazki i linki. np. na samym dole w postaci tzw. “stopkiStopkaObszar na końcu wiadomości email, który nie musi podlegać edycji przy każdej wysyłce. Zawiera najczęściej dane kontaktowe nadawcy. ”. Przed utworzeniem pierwszej kampanii w systemie uzupełnij dane o Twojej firmie w zakładce Płatności , a dokładniej w podzakładce Dane do płatności:
Podczas edycji szablonu kampanii możesz w łatwy sposób dodać do niego blok z danymi kontaktowymi Twojej firmy lub uzupełnić je samodzielnie:
Jakie informacje muszę podać?
Jeśli wysyłasz kampanie w imieniu firmy to musisz podać informacje, takie jak nazwa firmy oraz adres jej siedziby. Możesz również podać kontakt do siebie w postaci numeru telefonu lub adres mailowego.
Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej i na przykład jesteś blogerem to wystarczy, że podasz swoje imię oraz nazwisko, a także informację, dlaczego odbiorcaOdbiorcaOsoba, która wyraźnie poprosi o dołączenie do listy odbiorców, np. przez wypełnienie formularza zapisu do newslettera i wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości. otrzymuje tę wiadomość na swoją skrzynkę, np. “Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ zapisałeś się na newsletter na stronie WWWAdres internetowyAadres strony internetowej, na który zostanie przeniesiony użytkownik po jego kliknięciu lub wpisaniu w pasek adresu przeglądarki. Zwykle jest wyróżniony w tekście poprzez inny kolor i styl. Składa się zazwyczaj z protokołu (najczęściej http:// lub https:// dla zabezpieczonych stron), hosta/domeny (np. app.freshmail.pl) oraz z opcjonalnej ścieżki (np. /logowanie), np. http://app.freshmail/logowanie ...”
Polityka Antyspamowa FreshMaila
Warto abyś zapoznał się również z innymi wytycznymi naszej Polityki antyspamowej. By zasięgnąć więcej informacji na ten temat, sprawdź ten link.