Jak działa hierarchia kont we FreshMailu?
Zdarza się niejednokrotnie, że do pracy we FreshMailu zaangażowanych jest więcej niż jedna osoba w firmie. Posiadając jedno konto, jednoczesna ich praca w systemie może być problemem. Nie martw się, pomyśleliśmy również o tym.
Dla każdego pracownika możesz stworzyć osobne konto dostępowe. Jednocześnie będziesz mieć kontrolę nad tym, co się dzieje na utworzonym koncie, dzięki możesz wspomóc ich w przypadku jakichś problemów czy niejasności.
Jak utworzyć konto dostępowe?
Pierwszym krokiem jest wybranie zakładki Ustawienia, gdzie po lewej stronie znajduje się opcja Konta dostępowe. Tutaj właśnie znajdziesz możliwość dodania nowej osoby, która będzie miała możliwość pracy w systemie.
Wybierając przycisk Dodaj osobę dajesz innym możliwość poznania FreshMaila.
Nadawanie uprawnień
Dodając nową osobę, możesz nadawać poszczególnym użytkownikom takich kont szczegółowe uprawnienia, z jakich będą mogli korzystać, np. możesz ustalić, że jedna osoba odpowiada za wysyłki, inna za przygotowanie kampanii, jeszcze inna za przeglądanie i analizowanie raportów itd. Wszystko zależy wyłącznie od Ciebie.
Dodawanie nowych osób, które będą mieć możliwość pracy z Tobą i nadawanie im odpowiednich uprawnień jest niezwykle proste - wystarczy, że po kliknięciu w przycisk Dodaj osobę i wpisaniu niezbędnych informacji określisz, co nowa osoba będzie mogła robić:
- Może być, podobnie jak Ty, Administratorem, czyli będzie miała dokładnie takie same prawa i możliwości jak Ty, poza możliwością dokonywania płatności w systemie;
- Jeśli nie chcesz, żeby ktokolwiek oprócz Ciebie miał możliwość zmian w nadawaniu uprawnień, możesz na tym etapie zaznaczyć, że nowa osoba będzie tylko (ale i "aż") Wszystkomogącym. Poza zablokowaną możliwością edycji uprawnień, cała reszta znajdzie się w zasięgu jej uprawnień;
- Możesz również usprawnić pracę całego zespołu, wybierając dla poszczególnych osób takie uprawnienia, jak Tworzący, Wysyłający, Raportujący czy Zarządzający listami odbiorcówLista odbiorcówBaza danych zawierająca adresy email odbiorców, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie przez dysponującego listą wiadomości komercyjnych. .
PAMIĘTAJ!
Opcja dokonywania płatności należy wyłącznie do Administratora konta głównego i nie ma możliwości nadania jej żadnemu z kont dostępowych.
Jeżeli chcesz, aby dostęp do konta głównego miała inna osoba z Twojej firmy, tak by mogła dokonywać płatności, napisz do naszego Biura Obsługi Klienta wiadomość z prośbą o zmianę loginu konta głównego.
Należy też pamiętać, że w przypadku wyboru dostępu "Wysyłający", trzeba go połączyć również z kontem "Tworzący". Wówczas osoba ta ma dostęp do szkiców i może wysyłać kampanie.
Każda z tych opcji daje pewne przywileje, jednak to Ty w dalszym ciągu jesteś najważniejszy. Przy każdym z utworzonych przez Ciebie kont znajdziesz również możliwość zalogowania się na nie i sprawdzenia, co dokładnie się tam dzieje, co robi dana osoba, czy robi to poprawnie, itp. W razie problemów zawsze możesz jej pomagać.