Dlaczego konto we FreshMail zostało zablokowane?
Podczas próby logowania do konta otrzymałeś komunikat o zablokowanym lub usuniętym koncie ?
Przyczyna blokadyBlokadaOdrzucenie wiadomości przez serwer dostawcy poczty elektronicznej. Wielu dostawców poczty blokuje pocztę na podstawie adresów IP lub domeny nadawcy jeżeli na ich adresy są wysyłane wiadomości, które stanowią SPAM, zawierają wirusy czy są niezgodne z ich polityką antyspamową. może wynikać z wielu sytuacji. Zapoznaj się z niżej opisanymi przykładami i sprawdź, czy któryś z nich dotyczy właśnie Ciebie oraz co zrobić, by odzyskać dostęp do konta.
Nieprawidłowe hasło do konta
Nieprawidłowo wpisałeś swoje hasło przy logowaniu? System pozwoli Ci na wykonanie jeszcze kilku prób. Po 6 nieudanych próbach logowania zobaczysz przed sobą informację o tym, że adres IPAdres IPUnikatowy numer nadany każdemu urządzeniu podpiętemu do Internetu. Adres IP może być dynamiczny (zmieniać się za każdym razem, gdy wiadomość email wychodzi) albo statyczny (niezmienny). W przypadku wysyłek mailowych lepsze są adresy statyczne, ponieważ dynamiczne są narażone na większe działanie filtrów antyspamowych. , z którego się logujesz, został zablokowany na 5 minut.
Po 10 nieudanych próbach otrzymasz informację, że zostało zablokowane. Dodatkowo wyświetli się również okno informujące o tym, że na Twój adres mailowy wysłaliśmy wiadomość z linkiem, który umożliwi odblokowanie Twojego konta poprzez ostatnią próbę wpisania prawidłowego hasła. Takie zabezpieczenie jest oczywiste - musimy jak najlepiej chronić dane, jak i konta naszych Klientów przed próbami dostania się tam osób nieupoważnionych.
Nie pamiętasz hasła do logowania?
W oknie logowania skorzystaj z opcji “Zapomniałeś hasła?”. Na skrzynkę adresu, który jest loginem do konta zostanie wysłana wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci zmianę hasła na nowe. Jeżeli masz problemy z wygenerowaniem nowego hasła, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - pomoc@freshmail.pl
Jakie jeszcze mogą być przyczyny blokady?
Twoje konto może również w wyjątkowych przypadkach zostać zablokowane przez Administratora systemu. Bardzo niechętnie korzystamy z tej opcji, jednak czasem jesteśmy do tego zmuszeni przez działania użytkowników, które są niezgodne z prawem.
Stale monitorujemy wiadomości wysyłane z naszego systemu, uważamy aby przez serwery FreshMaila nie przewijał się SPAMSpamNiechciana wiadomość komercyjna. Zdarza się, że odbiorcy uznają za spam każdy mailing, którego nie chcą już więcej otrzymywać, nawet jeśli wcześniej zapisali się do listy odbiorców. . 99,9% naszych Klientów to ludzie poważni, profesjonalnie podchodzący do email marketingu. Zawsze jednak może pojawić się ktoś, komu nie do końca znane będą przepisy dotyczące wysyłania wiadomości niezamówionych. W takim wypadku trzeba ograniczyć mu możliwość zanieczyszczania naszych i Waszych skrzynek pocztowych.
Przyczyna blokady może również wynikać z braku płatności za kolejny okres rozliczeniowy w przypadku planu “Email marketing PLUS” lub za brak uregulowanych płatności, gdy właściciel konta rozlicza się z nami na podstawie umowy.
Kolejny przypadek blokady może dotyczyć zbyt rzadkiego logowania się do systemu. Dotyczy on wyłącznie planu “Płać za wysłaneWysłaneŁączna liczba wszystkich wiadomości wysłanych na pojedyncze adresy email w ramach danej kampanii. Ilość ta nie uwzględnia ponownego dosyłania maili, które nie mogły zostać wcześniej dostarczone.” . BlokadaBlokada odbiorcówLista adresów odbiorców, do których nie może zostać wysłana żadna wiadomość. Może być tworzona ręcznie lub automatycznie przy pomocy automatycznych wiadomości wysyłanych po kliknięciu w przycisk SPAM w aplikacjach pocztowych obsługujących feedback loop np. Yahoo, AOL. następuje po 12 miesiącach bez logowania.
Jeżeli Twoje konto zostało zablokowane, lecz nie potrafisz dopasować żadnej z wyżej wymienionych przypadków do swojej sytuacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta- wysyłając wiadomość na pomoc@freshmail.pl. Nasi pracownicy błyskawicznie pomogą w rozwiązaniu Twojego problemu.