Weryfikacja adresu email nadawcy emaila
FreshMail na każdym polu dba o wymogi Dobrych Praktyk Email Marketingu. Dlatego też wprowadziliśmy weryfikację adresów i domen, których używasz jako email nadawcy w swoich działaniach e-mailowych. Pamiętaj, że wysyłka maili marketingowych i transakcyjnych jest możliwa tylko ze zweryfikowanych adresów w domenie firmowej!
Rozwiązanie to pozwala zapewnić jak najlepsze statystyki otwarć i dostarczalności naszym klientom oraz zabezpiecza przed podszywaniem się pod adresy innych firm i instytucji (phishingPhishingWyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł do kart kredytowych) poprzez podszywanie się pod osobę lub instytucję godną zaufania.).
Jak dokonać weryfikacji?
Wejdź w “Ustawienia” na swoim koncie. Następnie wybierz opcję “Weryfikacja adresu email”, która znajduje się w liście zakładek po lewej stronie:
W widocznym panelu pojawią się wszystkie dotychczas zweryfikowane adresy/domeny oraz te, które zgłosiłeś, ale nie zostały jeszcze potwierdzone. Jeśli chcesz dodać do konta kolejne dane, skorzystaj z opcji “Weryfikuj nowy adres email”. Zobaczysz kolejne okienko, w którym wystarczy wpisać adres email, z którego chcesz realizować wysyłki.
Aby weryfikacja przebiegła poprawnie, będziesz musiał kliknąć w link, który otrzymasz od nas automatycznie na zgłoszony adres lub wprowadzić kod ręcznie.
Dopóki nie klikniesz w link potwierdzający w mailu, domena będzie widniała na koncie jako niezweryfikowana, a realizacja wysyłek nie będzie z niej możliwa.
Pamiętaj, że podczas tego procesu nie będzie możliwe zweryfikowanie domen klientów pocztowych, na przykład: Gmail, wp.pl, czy interia.pl. W takim przypadku możesz jedynie zweryfikować pojedynczy adres mailowy, do którego masz dostęp.
W przypadku jakichkolwiek problemów, nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji. Pisz do nas na adres pomoc@freshmail.pl