Serwer SMTP Redcart – szybka integracja
Zintegruj Redcart z FreshMailem i ciesz się wysoką dostarczalnością Twoich maili transakcyjnych!
W myśl powiedzenia ,,Płacę i wymagam” konsumenci są przyzwyczajeni do szybkiej reakcji na zdarzenia w sklepie online. Aby zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi należy zwrócić uwagę, czy maile transakcyjne faktycznie docierają do ich skrzynek pocztowych oraz w jakim czasie.
Dzięki synchronizacji z systemem FreshMaila masz pewność, że informacja zwrotna dotrze do Twojego odbiorcy szybko i nie wpadnie do spamu.
Dlaczego to takie ważne?
Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek, że wysyłane przez Ciebie potwierdzenie transakcji, subskrypcji czy wiadomość z fakturą, trafiła do folderu spam lub zakładki “oferty”?
A może dostajesz sygnały od swoich klientów, że ich potwierdzenie transakcji zaginęło w drodze na skrzynkę lub dotarło z opóźnieniem? Jeśli tak, jest to wyraźny sygnał, że rozwiązanie, z którego korzystasz jest wadliwe.
Te dwa czynniki, czyli dostarczalność i szybkość wysyłki, wpływają na Twoją codzienną pracę i postrzeganie firmy przez klientów.
Połącz konto Redcart z kontem w systemie FreshMaila po SMTP, a zyskasz szybką i bezpieczną wysyłkę maili transakcyjnych.
Aby wysyłać maile transakcyjne, załóż konto we FreshMailu.
Jak uzyskać dostęp do integracji SMTP?
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać dostęp do danych potrzebnych przy integracji z serwerem SMTP.
Po aktywacji usługi, zaloguj się do FreshMaila i przejdź do zakładki Ustawienia > Wtyczki i API > Twoje dane do serwera SMTP.
Dane takie jak: host, port, login i hasło będą Ci potrzebne, aby poprawnie zintegrować Twój sklep z serwerem SMTP FreshMaila.
Jak skonfigurować serwer SMTP w panelu Redcart?
Po otrzymaniu odpowiednich danych od Biura Obsługi Klienta kolejnym krokiem jest zalogowanie się w panelu Redcart i wejściu w:
Ustawienia -> Podstawowe ustawienia
Wówczas otworzy Ci się okno Ustawienia serwera pocztowego (jak poniżej):
Następnie musisz wprowadzić w formularzu dane, które widzisz w zakładce Ustawienia > Wtyczki i API > Twoje dane do serwera SMTP na koncie we FreshMailu.
Przykładowo:
Podaj adres e-mail - twoj_email@domena.pl
Podaj login do serwera poczty - smtp@freshmail.com
Podaj hasło do serwera poczty - Twoje hasło
Podaj adres serwera SMTP - smtp.freshmail.com
Podaj port SMTP - 465
Szyfrowanie - ustaw SSL
Na koniec przetestuj, czy wykonałeś dobrze wszystkie ustawienia. W tym celu kliknij w ,,Wyślij wiadomość testową”.
Ze względów bezpieczeństwa musisz wpierw potwierdzić, że masz dostęp do emaila, którego chcesz użyć jako nadawca.
Teraz powinieneś dostać taką wiadomość, jak poniżej:
Po przejściu wszystkich kroków Twoje konto z FreshMaila powinno być już zintegrowane z Redcart.
- zaakceptować Umowę Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych (zgodnie z RODO)
- zweryfikować domenę wysyłającą (jeśli chcesz wysyłać z innej niż ta, na które masz założone konto we FreshMailu)
Gdzie znajdę raporty z wysłanych kampanii?
Raporty z wysłanych wiadomości pojawią się w zakładce Email API i SMTP na Twoim koncie we FreshMailu.
Ile kosztuje wysyłka maili przez API i SMTP FreshMail?
W ramach konta testowego możesz przez 60 dni wysyłać do 1000 maili dziennie za darmo. Oznacza to, że możesz wysłać nawet 60 000 wiadomości, ciesząc się najwyższą dostarczalnością, dokładnymi raportami z wysyłek oraz wsparciem naszych specjalistów!
Ceny wysyłek sprawdź w cenniku email API i SMTP.