Changelog

We FreshMailu cały czas pracujemy nad tym, aby udoskonalać naszą aplikację. Pojawiają się nowe funkcje, optymalizujemy te, które już działają, naprawiamy błędy. Zobacz, co ostatnio zmieniliśmy!

Optymalizacja Biblioteki Plików oraz nowa forma płatności

18 lutego 2019 Kreator Kampanii Nowość Optymalizacja Poprawki

W ostatnim czasie skupiliśmy się na optymalizacji działania naszej nowej funkcji - Biblioteki Plików, a także dodaliśmy nową formę płatności. Ułatwiliśmy też proces uzupełniania danych dla nowych użytkowników.

Biblioteka Plików bardziej intuicyjna

Nasza nowo powstała funkcja jest teraz łatwiejsza w obsłudze. Aplikacja zapamiętuje, z jakiego katalogu ostatnio korzystałeś, a także jakiego typu sortowania ostatnio używałeś. Dzięki temu nie musisz ustawiać ich od nowa ani szukać odpowiedniego folderu z plikami. Umożliwiliśmy też przenoszenie grafik do katalogów za pomocą mechanizmu drag&drop oraz poprawiliśmy ikony plików.

Nowa forma płatności

Od teraz można dokonywać płatności we FreshMailu za pomocą bramki Tpay.

Ułatwienia uzupełniania danych

Podczas wpisywania danych przez nowych użytkowników naszej aplikacji, w przypadku firmy wystarczy wpisać NIP, a wszystkie potrzebne pola uzupełnią się same.

Poprawki

Naprawiliśmy problem z elementem “własna grafika” w FreshMail Designerze oraz poprawiliśmy błąd z kopiowaniem obrazków w szablonach tworzonych za pomocą CKEditora.

Poprawiliśmy też opcję pobrania raportu z powodami wypisów z bazy adresowej.

Nowa Biblioteka Plików!

1 lutego 2019 FreshMail Designer Kreator Kampanii Nowość Poprawki

Nowa funkcja w systemie - Biblioteka Plików

Dodaliśmy nową funkcję w naszej aplikacji - Bibliotekę Plików, którą możesz znaleźć w zakładce Biblioteka -> Pliki. Co to oznacza dla Ciebie? Łatwiejsze zarządzanie obrazkami, sortowanie rodzajów grafik ze względu na ich funkcję czy charakterystykę.

Poprawki

  • Wysyłki testowe

Naprawiliśmy błąd występujący przy wysyłce wiadomości testowych - usunęliśmy podwójne kodowanie znaków specjalnych przy personalizacji tematu.

  • Wyświetlanie podglądu wiadomości

Poprawiliśmy wyświetlanie się podglądu wiadomości na ekranach urządzeń mobilnych, tworzonych w FreshMail Designerze.

  • Stylowanie paragrafów

Naprawiliśmy błąd stylowania paragrafów w sekcji komunikatów Kreatora Formularzy.

  • Embedowanie obrazków

Jeśli spotkałeś się z tym, że podczas embedowania obrazków ikon social media w FreshMail Designerze te się nie wyświetlały - już nie musisz się martwić, naprawiliśmy ten błąd.

Aktualizacja dokumentu REST API

Zaktualizowaliśmy dokumentację REST API, w której poprawiliśmy niejasności i udokumentowaliśmy nowe parametry przy pobieraniu listy odbiorców. Z dokumentacją możesz się zapoznać TUTAJ.

Exit pop-up, ulepszony CKEditor i kilka usprawnień

17 stycznia 2019 CKEditor Kreator Formularzy Kreator Kampanii Optymalizacja Raportowanie

Ostatnie zmiany dotyczyły głównie drobnych, ale ważnych usprawnień działania i poruszania się w aplikacji. Wprowadziliśmy również pewne zmiany, które zwiększą Twoją świadomość dobrych praktyk w email marketingu.

Ułatwienie

Ułatwiliśmy logowanie do systemu. Jeśli logując się, wpiszesz przypadkiem błędne hasło, to przy kolejnej próbie pole login pozostanie wypełnione. Mamy nadzieję, że ta poprawka umili Ci korzystanie z naszego systemu :)

Nowość w Kreatorze Formularzy

Dodaliśmy też nowy sposób wyzwalania pop-upów tworzonych za pośrednictwem Kreatora Formularzy - możesz ustawić, aby wyświetlały się w momencie, gdy odwiedzający chce opuścić Twoją stronę.

Dodawanie segmentów z poziomu tworzenia kampanii

Gdy podczas tworzenia kampanii uznasz, że Twoja lista potrzebuje nowego segmentu, nie musisz wchodzić w zakładkę Odbiorcy - wystarczy, że klikniesz ikonę + Utwórz segment. Po tym, jak Twój segment zostanie utworzony, aplikacja automatycznie wróci Cię do drugiego kroku kreatora tworzenia kampanii.

Poprawki

  • Łatwiejsza praca na HTML

Dodaliśmy małą poprawkę, która na pewno Ci się spodoba, jeśli pracujesz w CKEditorze i budujesz szablon samodzielnie za pomocą kodu HTML. Od teraz składnia będzie dla Ciebie bardziej czytelna, a wyszukiwanie elementów dużo łatwiejsze.

  • Inne poprawki

Poprawiliśmy też działanie mapy i listy stref czasowych w ustawieniach Twojego konta, wyświetlanie się inbox testów, a także ustabilizowaliśmy działanie webhooksów.

Optymalizacja przycisków na Outlooku

Nowa wersja Outlooka wprowadziła nowe standardy liczenia wysokości elementów. Zaktualizowaliśmy zatem kod naszych szablonów, aby na każdej wersji Outlooka przyciski wyświetlały się identycznie.

Wyświetlanie obrazków w raportach PDF

Poprawiliśmy wyświetlanie obrazków w raportach PDF z wysłanych kampanii. Dodatkowo ujednoliciliśmy kolorystykę w raportach porównawczych wielu kampanii - niby mała poprawka, ale cieszy oko. ;)

Poprawione bezpieczeństwo logowania i kolejne poprawki szybkości aplikacji.

20 grudnia 2018 Bezpieczeństwo Optymalizacja

Zmiany, które wprowadziliśmy w tym okresie, skupiły się w pierwszej kolejności na optymalizacji aplikacji, by działała szybciej i sprawniej. Zadbaliśmy też o bezpieczeństwo logowania do FreshMaila.

Szybsze pobieranie list subskrypcyjnych

Przyspieszyliśmy pobieranie list adresów emailowych znajdujących się w listach subskrypcyjnych. Jednocześnie z powodów optymalizacyjnych usunęliśmy możliwość wyszukiwania po domenie w listach odbiorców.

Wyszukiwanie w zakładce Kampanie/Raporty

Dodaliśmy wyszukiwanie pełnotekstowe w zakładce Kampanie/Raporty.

Optymalizacja szybkości aplikacji

5 grudnia 2018 Optymalizacja Poprawki

W tym czasie naszym głównym zadaniem była naprawa małych, ale przeszkadzających błędów, a także optymalizacja pod kątem szybkości działania naszej aplikacji.

Optymalizacja szybkości aplikacji

Pracowaliśmy nad przyspieszeniem obsługi maili transakcyjnych przez API. W efekcie udało nam się przyspieszyć ich działanie ponad 10-krotnie!

Poprawki

Usunęliśmy problem z niezamykającym się pop-up’em w przeglądarce Safari. Ponadto naprawiliśmy błąd z przeskakującym tekstem podczas tworzenia folderu w bibliotece.

Zoptymalizowanie wyświetlania listy odbiorców

Zoptymalizowaliśmy wyświetlanie listy adresów mailowych na listach odbiorców - jest to znaczące przyspieszenie dla dużych list subskrybentów.

Zoptymalizowaliśmy raport realizacji celów (kody trackingowe) - czas ładowania został skrócony do minimum!

Filtruj