Nowości w systemie

We FreshMailu cały czas pracujemy nad tym, aby udoskonalać naszą aplikację. Pojawiają się nowe funkcje, optymalizujemy te, które już działają, naprawiamy błędy. Zobacz, co ostatnio zmieniliśmy!

Darmowe integracje FreshMaila z PrestaShop, Magento2, WooCommerce

23 marca 2021 Maile Transakcyjne Nowość

Prowadzisz e-sklep na Prestashop, Magento lub wykorzystujesz w tym celu wtyczkę WooComerce? Stworzyliśmy integracje z FreshMailem dla każdego z tych modułów.

Darmowy moduł dla Prestashop

Dzięki darmowej integracji między FreshMailem a Prestashop, zyskasz całą gamę nowych możliwości:

  • wyślesz wiadomość o porzuconym koszyku
  • skorzystasz z gotowych szablonów,
  • zsynchronizujesz listę odbiorców,
  • zwiększysz dostarczalność maili,
  • stworzysz zapis do newslettera na stronie,
  • dostęp do szczegółowych raportów z wysyłek,
  • łatwo posegmentujesz bazę odbiorców.

Możliwości wtyczki będą rozbudowywane, śledź aktualne informacje na stronie wtyczki.

Darmowy moduł dla Magento2

Dzięki darmowej integracji pomiędzy Magento2 a FreshMailem zyskasz nowe możliwości takie jak:

  • zsynchronizujesz listę odbiorców,
  • dostęp do szczegółowych raportów z wysyłek,
  • zwiększysz dostarczalność maili,
  • pomoc specjalistów od email marketingu.

Możliwości wtyczki będą rozbudowywane, śledź aktualne informacje na stronie wtyczki.

Darmowy moduł dla WooCommerce

Dzięki darmowej integracji pomiędzy WooCommerce a FreshMailem, zyskasz nowe możliwości:

  • zwiększysz dostarczalność swoich wysyłek,
  • stworzysz formularz zapisu na listę odbiorców,
  • zsynchronizujesz listę odbiorców,
  • pomoc specjalistów od email marketingu.

Możliwości wtyczki będą rozbudowywane, śledź aktualne informacje na stronie wtyczki.

Linie pomocnicze w edytorze landing page

3 marca 2021 Landing Page Nowość

Od teraz projektowanie landing page w naszym edytorze będzie dużo wygodniejsze! A to dzięki liniom pomocniczym, które pomogą w tworzeniu uporządkowanego projektu strony.

W trzecim kroku tworzenia landing page zobaczysz, że pole widoku wyposażone jest w linijki. Aby dodać linię pomocniczą, wystarczy wyciągnąć ją z poziomej lub pionowej linijki.

Możesz dodawać dowolną liczbę linii, a także usuwać je przez podwójne kliknięcie. Jeśli chcesz usunąć wszystkie linie, należy kliknąć w biały kwadrat w lewym górnym rogu edytora.

Jeśli chcesz ukryć linie, aby mieć lepszy podgląd widoku elementów, w prawym górnym rogu jest umieszczona odpowiednia ikona:

Nowe raporty do analizy RFM

18 grudnia 2020 Optymalizacja Zarządzanie Odbiorcami

Obecnie na listach odbiorców możliwy jest eksport dodatkowych danych. Możesz pobrać takie informacje o Twoich subskrybentach, jak m.in:

  • data otrzymania ostatniej kampanii
  • data ostatniego otwarcia lub kliknięcia
  • suma kampanii, które odbiorca otrzymał

Posiadając takie informacje o odbiorcach, możesz lepiej ich poznać i tym samym odpowiednio przygotować komunikację, dopasowując ją do ich stopnia aktywności. Funkcja eksportu danych pozwoli Ci na przeprowadzenie analizy RFM i poznanie wartości Twoich klientów.

Jeśli planujesz analizę RFM, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta pomoc@freshmail.pl. Uruchomimy funkcję nowego eksportu na Twoim koncie.

Opcja dostępna jest dla kont z planem Pro lub Enterprise.

Nowa funkcja: “Doślij kampanię SMS”

Kreator Kampanii Nowość SMS

Wysyłasz kampanie email oraz SMS? Teraz możesz w łatwy sposób połączyć ze sobą te działania. W kreatorze kampanii wprowadziliśmy bowiem nową opcję, dzięki której dotarcie do Twoich odbiorców będzie jeszcze skuteczniejsze!

Już na etapie tworzenia kampanii mailingowej możesz ustawić dosyłkę SMS-ów do osób, które nie otworzą wiadomości na skrzynce pocztowej. Kampania zostanie wysłana automatycznie w wyznaczonym wcześniej przez Ciebie czasie.

Dzięki tej funkcji możesz zyskać większe zaangażowanie odbiorców, wyższy współczynnik Open Rate (w kampaniach SMS wynosi blisko 100%), a także zaoszczędzisz czas m.in. na planowanie kolejnych działań!

Dokładną instrukcję znajdziesz pod tym linkiem

Kreator formularzy – dwie nowe opcje już dostępne

27 sierpnia 2020 Kreator Formularzy Nowość Optymalizacja Zarządzanie Odbiorcami

W naszym kreatorze do tworzenia formularzy subskrypcji dodaliśmy dwie nowe opcje, które pomogą Ci jeszcze sprawniej powiększać grono nowych odbiorców na Twojej liście.

Od teraz, możesz wysłać formularz za pomocą dedykowanego linku! Oprócz kodu formularza, który wgrywasz na swoją stronę, możesz pobrać link i przesłać go Klientowi lub wyświetlić np. na tablecie przy bezpośrednim kontakcie z Twoim potencjalnym subskrybentem. Link dostępny jest do pobrania w podglądzie każdego zapisanego przez Ciebie szablonu formularza.

Oprócz tego, wprowadziliśmy usprawnienie dla działających na stronie formularzy w formie pop-up. Obecnie, w momencie wypełnienia pop-upu na stronie, wysłania go i odświeżenia strony, nie będzie się on pojawiał ponownie. Dzięki temu, zapisany odbiorca będzie mógł sprawnie kontynuować przeglądanie Twojej strony.

Nowe szablony maili w Bibliotece

14 sierpnia 2020 FreshMail Designer Nowe Szablony

Przygotowujesz komunikację email do swoich klientów? Świetnie się składa, ponieważ w naszej Bibliotece dostępnych jest już 20 nowych szablonów do wykorzystania. Tym razem dodaliśmy projekty z dwóch rodzin: Ramati oraz Interno. Znajdziesz tam szablony newslettera, maili transakcyjnych, zaproszenia na webinary czy wydarzenia oraz wiele innych do wykorzystania w Twoich wiadomościach.

Wszystkie te szablony możesz edytować w naszym FreshMail Designerze, dzięki czemu zmiana treści czy grafik jest wyjątkowo prosta i szybka. W łatwy sposób dostosujesz szablon do swoich potrzeb. Dodatkowo, są one mobile friendly, dzięki czemu automatycznie dopasowują się do rozdzielczości ekranu odbiorcy niezależnie od tego, czy wiadomość zostanie otwarta na ekranie monitora, tabletu czy telefonu.

nowe szablony we FreshMail Designerze

Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji, to pamiętaj, że w Bibliotece czeka na Ciebie w sumie około 200 szablonów, w 6 różnych kategoriach!

Dla deweloperów: token do API v2, v3 oraz SMTP

9 sierpnia 2020 Maile Transakcyjne Optymalizacja

Rozszerzyliśmy zakres integracji po API i SMTP. Teraz, po zalogowaniu na konto i przejściu do zakładki “Ustawienia -> API & SMTP, Wtyczki” widok jest bardziej przejrzysty, ponieważ został podzielony na 3 kategorie.

W pierwszej z nich tak, jak do tej pory, dostępne są Twoje klucze API.

Oprócz tego, pojawiła się jednak nowość - Token dostępu do API V2, V3 oraz SMTP. Token potrzebny jest do komunikacji z FreshMailem między innymi za pomocą API V3. Jest to wersja API rekomendowana przez nas do obsługi maili transakcyjnych.

Cyfrowe faktury oraz pop-up z przypomnieniem

10 kwietnia 2020 Nowość Optymalizacja

Wszyscy klienci FreshMaila mogą pobierać faktury w formie elektronicznej samodzielnie
z konta w aplikacji. Klienci, którzy podpisali z FreshMailem umowę licencyjną i na jej podstawie są rozliczani, również mają taką możliwość. Każdego miesiąca faktura pojawi się automatycznie na koncie w zakładce Płatności ---> Historia płatności.

Dodatkowo o nowej fakturze klientów informować będzie pop-up wyświetlający się w aplikacji:

NOWOŚĆ – Szablony we FreshMail Designerze dla e-commerce!

31 marca 2020 FreshMail Designer Kreator Kampanii Maile Transakcyjne Nowość

Jeśli działasz w branży e-commerce i potrzebujesz inspiracji do swoich kreacji mailingowych, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! W bibliotece szablonów FreshMaila pojawiło się 20 nowych szablonów, które możesz za wykorzystać w swoich kampaniach! Szablony są w 100% responsywne, więc nie musisz się martwić o ich dodatkową optymalizację pod urządzenia mobilne. Co więcej możesz spodziewać się kolejnych szablonów, gdyż planujemy je dodawać regularnie, co około 2 tygodnie.

Tym razem dodaliśmy rodzinę szablonów Lamada (Fashion) oraz Lantar (RTV AGD). Wśród nich znajdują się szablony różnego rodzaju, zarówno kreacje newsletterowe jak i szablony dedykowane mailom transakcyjnym. 

To nie wszystko - w bibliotece pojawiła się również nowa kategoria szablonów "Webinar, event" zawierająca szablony zaproszeń, podsumowań oraz potwierdzeń uczestnictwa w webinarach.

Weryfikacja dwuetapowa (2FA)

Bezpieczeństwo Nowość Optymalizacja

Dbając o bezpieczeństwo kont naszych klientów, wprowadziliśmy możliwość weryfikacji dwuetapowej. Weryfikacja dwuetapowa (ang. 2FA - Two Factors Authentication) to funkcja, która zapewnia dodatkową ochronę podczas procesu logowania. Poza podaniem loginu oraz hasła, wymagane jest jeszcze uwierzytelnienie za pomocą kodu (tokena), wygenerowanego na jednej ze specjalnych aplikacji, np. Authy czy  Google Authenticator.

Aby włączyć proces weryfikacji dwuetapowej należy wejść w Ustawienia na koncie,
a następnie wybrać zakładkę Bezpieczeństwo i hasło. Na dole strony będzie można aktywować tę funkcję:

włączanie weryfikacji dwuetapowej

Przeczytaj instrukcję, jak korzystać z weryfikacji dwuetapowej we FreshMailu.

 

Automatyczne proformy dla klientów

Nowość Optymalizacja

W ostatnim czasie bardzo mocno skupiamy się na tym, aby ułatwić naszym klientom pracę
z systemem FreshMail. Jednym z podjętych w tym celu działań jest optymalizacja procesu zakupowego z poziomu konta.

Klienci bardzo często korzystają z metody płatności na podstawie faktury pro-forma. Jednocześnie wielu z nich, posiadając plan abonamentowy “Bez Limitu”, oczekuje przypomnienia o kończącym się planie, by uniknąć braku możliwości realizacji kampanii.

Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom i od teraz proformy będą automatycznie wysyłane do klientów posiadających plan “Bez limitu” na 3 dni przed zbliżającym się końcem planu.

Faktura pro-forma będzie wysyłana do klientów z wyłączonymi płatnościami rekurencyjnymi oraz z ustawionym krajem fakturowania na Polskę.

faktura pro-forma

Punktory oraz numerowanie tekstu w Designerze

17 lutego 2020 FreshMail Designer Kreator Kampanii Nowość Poprawki

Nasz edytor szablonów - FreshMail Designer, został wzbogacony o możliwość dodania punktorów oraz numeracji tekstu. Wiemy, że czasami brakowało tej funkcji edycji treści, dlatego mamy nadzieję, że będziesz śmiało z niej korzystać!

Do wyboru masz dwie opcje edycji tekstu: alfabetyczne/numeryczne oraz punktory. Każda z nich może być dwupoziomowa. Aby uzyskać drugi poziom wystarczy, że dodając nowy punkt naciśniesz TAB przed napisaniem tekstu. Do poziomu wyżej wrócisz, używając klawisza ENTER.

punktory i numeracja we FreshMail Designerze

Uwaga: Outlook nie wyświetla numeracji alfabetycznej, automatycznie zastępując ją numeryczną. 

 

FreshMail Designer – wyśrodkowanie obrazka

10 lutego 2020 FreshMail Designer Kreator Kampanii Optymalizacja Poprawki

Nasze prace nad optymalizacją FreshMail Designera nadal trwają. Możemy się pochwalić kolejnym elementem, który, mamy nadzieję, usprawni Twoją pracę nad tworzeniem szablonu. Szczególnie, gdy wykorzystujesz w nim grafiki.

W pasku edycji bloku graficznego masz możliwość wyśrodkowania obrazka, przez co nie musisz ręcznie dostosowywać odległości grafiki od krawędzi bloku:wyśrodkowanie grafiki

Nowe powiadomienia w aplikacji oraz rozmiary grafik w Designerze

21 stycznia 2020 FreshMail Designer Nowość

Baner z przypomnieniem

W trosce o uniknięcie blokady kont naszych klientów wprowadziliśmy w systemie element, który będzie przypominać o opłaceniu zaległych faktur. Gdy zapomnisz dokonać opłaty za swoje faktury w terminie (wynoszącym zazwyczaj 2 tygodnie), po zalogowaniu się na konto wyświetli Ci się poniższy baner:

Baner będzie wyświetlał się na Twoim koncie do momentu uregulowania płatności. By ułatwić Ci znalezienie zaległych faktur, podajemy ich numery. 

Jeżeli przez kolejne trzy tygodnie faktura nie zostanie uregulowana, baner wyświetli się w kolorze czerwonym. Oznacza to, że należy niezwłocznie dokonać zapłaty.

Rozmiar grafiki we FreshMail Designerze

Chcemy, aby nasz kreator szablonów mailowych był dla Ciebie intuicyjnym i łatwym w obsłudze narzędziem. Z tego względu nieustannie optymalizujemy jego funkcje, tak by Tobie pracowało się z nim lepiej. Jednym z ostatnio wprowadzonych usprawnień jest możliwość podejrzenia rozmiaru grafiki, którą dodajesz do tworzonego szablonu. 

Dzięki temu łatwo dostosujesz grafikę do rozmiarów bloku, tym samym zachowując jakość oraz odpowiednie proporcje wiadomości mailingowej.

Uzupełnij swoje dane kontaktowe

Zależy nam na tym, aby móc pozostać z Tobą w kontakcie, przypominając Ci o ważnych terminach czy o nowościach, jakie wprowadziliśmy w systemie. Nie zawsze jednak jest taka możliwość, ze względu na to, iż brakuje nam pewnych informacji, by móc się z Tobą skontaktować.

Jeśli do tej pory nie uzupełniłeś swoich danych kontaktowych lub po prostu dawno nie aktualizowałeś tych informacji, to na Twoim koncie pojawi się pop-up, który pozwoli Ci je szybko uzupełnić.

Oczywiście szanujemy każdą Twoją decyzję, dlatego w dowolnej chwili możesz zamknąć pop-up, który już więcej nie wyświetli się na Twoim koncie.

Załączniki w mailach transakcyjnych

10 stycznia 2020 Maile Transakcyjne Nowość

Nie tak dawno temu informowaliśmy Was o tym, że we FreshMailu pracujemy nad optymalizacją maili transakcyjnych, które możecie wysyłać zarówno dzięki integracji po API, jak i SMTP.

Spieszymy z informacją, że nasza usługa maili transakcyjnych została poszerzona o możliwość załączania w wiadomościach plików!

Kilka szczegółów technicznych:

  • pojedynczy mail transakcyjny może zawierać maksymalnie 10 załączników;
  • łączna waga załączników dla jednego maila transakcyjnego nie może przekroczyć 10Mb; 
  • powyższe limity dotyczą wysyłki maili transakcyjnych zarówno dla SMTP jak i API.

Chciałbyś rozpocząć korzystać z maili transakcyjnych i nie wiesz jak zacząć? 

Sprawdź jakie możliwości daje Ci FreshMail oraz jakie są różnice pomiędzy integracją przez API a SMTP.

Licznik we FreshMail Designerze – NOWOŚĆ! ?

28 listopada 2019 FreshMail Designer Kreator Kampanii Nowość

Chcesz utworzyć efektywną kampanię promocyjną do swoich klientów? Od teraz możesz użyć do tego celu licznika, który znajdziesz jako jeden z bloków we FreshMail Designerze!

licznik w newsletterze

Do wyboru masz 6 rodzajów licznika, które możesz wykorzystać do promocji oferty maksymalnie 9 dni przed datą jej rozpoczęcia.

odliczanie czasu w kampanii

Licznik spełni swoje zadanie idealnie przy najbliższej okazji, jaką jest Black Friday. Możesz go użyć wraz z jednym ze specjalnie  przygotowanych przez nas szablonów na tę okazję: 

szablon wiadomości na black friday

Wtyczka FreshMail dla PrestaShop 1.7

21 listopada 2019 Nowość Poprawki Zarządzanie Odbiorcami

Jeśli korzystasz z platformy PrestaShop 1.7 to możesz odetchnąć z ulgą, gdyż pojawiła się do pobrania nowa wtyczka wspierająca wersję 1.7.6.1 i wyższe!

Dzięki integracji FreshMaila z PrestaShop 1.7 nie musisz już ręcznie przeklejać nowych adresów email swoich klientów do systemu do email marketingu. Automatycznie zaciągniesz maile użytkowników na różne listy swoich odbiorców we FreshMailu.

Jakie działania umożliwia wtyczka?

  • Zapis nowych klientów na newsletter za pomocą formularza zapisu umieszczonego w layoucie strony
  • Zapis użytkowników na listy odbiorców podczas zakładania konta w Twoim sklepie

Wtyczkę możesz pobrać tutaj:

https://freshmail.pl/wtyczka/prestashop-mailing-newsletter-1-7/

 

FreshMail Integracja PRO dla Shopera – aktualizacja wtyczki

Nowość Optymalizacja Zarządzanie Odbiorcami

Pojawiła się nowa wersja wtyczki FreshMail dla Shoper. Jeżeli aktualnie korzystasz z poprzedniej wersji wtyczki, czyli FreshMail Integracja LITE, możesz w łatwy sposób przejść na wersję PRO, dzięki której uzyskasz dwukierunkową integrację z platformą FreshMail. Po wygaśnięciu posiadanej subskrypcji odinstaluj wersję LITE, zainstaluj PRO i wprowadź do niej takie same ustawienia (Klucz API, API Sekret i Domyślna lista odbiorców).

Jakie zmiany wprowadziła wersja PRO wtyczki?

Przede wszystkim są to usprawnienia dotyczące rezygnacji z subskrypcji newslettera - w wersji PRO wystarczy, że subskrybent kliknie w link rezygnacji załączony do Twojego newslettera. Ta czynność spowoduje wypisanie subskrybenta z listy odbiorców we FreshMailu oraz usunie jego adres e-mail z bazy subskrybentów w Twoim sklepie.

Jakie pozostałe funkcje udostępnia wtyczka?

  • Automatyczny eksport nowych subskrybentów do konta FreshMail
  • Opcja eksportu dotychczasowych subskrybentów do konta FreshMail
  • Automatyczne usuwanie e-maili klientów którzy wypisali się z newslettera (z poziomu sklepu i newslettera - dwukierunkowa integracja
  • Równoległe tworzenie list mailingowych FreshMail zgodnie z bieżącymi ustawieniami w sklepie
  • Wbudowane Centrum Pomocy 

Wersję PRO wtyczki pobierzesz tutaj:

https://www.shoper.pl/aplikacje/freshmail-integracja-pro/

Płatność za SMSy w formie prepaid

SMS

We FreshMailu pojawiła się możliwość zakupu SMS Prepaid. Cennik usługi widoczny jest w zakładce Płatności wyłącznie dla kont firmowych rozliczających się w modelu prepaid, zarówno przy planie Płać za wysłane jak i Bez limitu. 

Pamiętaj, że im więcej kredytów SMS kupisz na raz, tym mniej zapłacisz za wysłanie jednego SMS! 

cennik sms

Aby dokonać płatności wystarczy, że najedziesz kursorem na wybrany pakiet i klikniesz Kup. Zakupu możesz dokonać za pomocą karty płatniczej, płatności online jak i na podstawie faktury pro forma.

Nie zapominaj, że aby móc wysyłać kampanie SMS musisz dodatkowo zgłosić nadpis, czyli nazwę nadawcy:

zgłoszenie nazwy nadawcy sms

Jeśli korzystasz z planu Bez limitu i Twój plan się skończy, na koncie pojawi się komunikat:

Pomimo, że Twój plan zakończył się, nadal będziesz miał dostępne kredyty SMS. Wysyłka SMSów będzie aktywna jeszcze przez okres 30 dni od wygaśnięcia konta.

Filtruj