Nowości w systemie

We FreshMailu cały czas pracujemy nad tym, aby udoskonalać naszą aplikację. Pojawiają się nowe funkcje, optymalizujemy te, które już działają, naprawiamy błędy. Zobacz, co ostatnio zmieniliśmy!

NOWOŚĆ 🔥 Szablony we FreshMail Designerze dla e-commerce!

31 marca 2020 FreshMail Designer Kreator Kampanii Maile Transakcyjne Nowość

Jeśli działasz w branży e-commerce i potrzebujesz inspiracji do swoich kreacji mailingowych, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! W bibliotece szablonów FreshMaila pojawiło się 20 nowych szablonów, które możesz za wykorzystać w swoich kampaniach! Szablony są w 100% responsywne, więc nie musisz się martwić o ich dodatkową optymalizację pod urządzenia mobilne. Co więcej możesz spodziewać się kolejnych szablonów, gdyż planujemy je dodawać regularnie, co około 2 tygodnie.

Tym razem dodaliśmy rodzinę szablonów Lamada (Fashion) oraz Lantar (RTV AGD). Wśród nich znajdują się szablony różnego rodzaju, zarówno kreacje newsletterowe jak i szablony dedykowane mailom transakcyjnym. 

To nie wszystko - w bibliotece pojawiła się również nowa kategoria szablonów "Webinar, event" zawierająca szablony zaproszeń, podsumowań oraz potwierdzeń uczestnictwa w webinarach.

Weryfikacja dwuetapowa (2FA)

Bezpieczeństwo Nowość Optymalizacja

Dbając o bezpieczeństwo kont naszych klientów, wprowadziliśmy możliwość weryfikacji dwuetapowej. Weryfikacja dwuetapowa (ang. 2FA - Two Factors Authentication) to funkcja, która zapewnia dodatkową ochronę podczas procesu logowania. Poza podaniem loginu oraz hasła, wymagane jest jeszcze uwierzytelnienie za pomocą kodu (tokena), wygenerowanego na jednej ze specjalnych aplikacji, np. Authy czy  Google Authenticator.

Aby włączyć proces weryfikacji dwuetapowej należy wejść w Ustawienia na koncie,
a następnie wybrać zakładkę Bezpieczeństwo i hasło. Na dole strony będzie można aktywować tę funkcję:

włączanie weryfikacji dwuetapowej

Przeczytaj instrukcję, jak korzystać z weryfikacji dwuetapowej we FreshMailu.

 

Automatyczne proformy dla klientów

Nowość Optymalizacja

W ostatnim czasie bardzo mocno skupiamy się na tym, aby ułatwić naszym klientom pracę
z systemem FreshMail. Jednym z podjętych w tym celu działań jest optymalizacja procesu zakupowego z poziomu konta.

Klienci bardzo często korzystają z metody płatności na podstawie faktury pro-forma. Jednocześnie wielu z nich, posiadając plan abonamentowy “Bez Limitu”, oczekuje przypomnienia o kończącym się planie, by uniknąć braku możliwości realizacji kampanii.

Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom i od teraz proformy będą automatycznie wysyłane do klientów posiadających plan “Bez limitu” na 3 dni przed zbliżającym się końcem planu.

Faktura pro-forma będzie wysyłana do klientów z wyłączonymi płatnościami rekurencyjnymi oraz z ustawionym krajem fakturowania na Polskę.

faktura pro-forma

Punktory oraz numerowanie tekstu w Designerze

17 lutego 2020 FreshMail Designer Kreator Kampanii Nowość Poprawki

Nasz edytor szablonów - FreshMail Designer, został wzbogacony o możliwość dodania punktorów oraz numeracji tekstu. Wiemy, że czasami brakowało tej funkcji edycji treści, dlatego mamy nadzieję, że będziesz śmiało z niej korzystać!

Do wyboru masz dwie opcje edycji tekstu: alfabetyczne/numeryczne oraz punktory. Każda z nich może być dwupoziomowa.

punktory i numeracja we FreshMail Designerze

Uwaga: Outlook nie wyświetla numeracji alfabetycznej, automatycznie zastępując ją numeryczną. 

 

FreshMail Designer – wyśrodkowanie obrazka

10 lutego 2020 FreshMail Designer Kreator Kampanii Optymalizacja Poprawki

Nasze prace nad optymalizacją FreshMail Designera nadal trwają. Możemy się pochwalić kolejnym elementem, który, mamy nadzieję, usprawni Twoją pracę nad tworzeniem szablonu. Szczególnie, gdy wykorzystujesz w nim grafiki.

W pasku edycji bloku graficznego masz możliwość wyśrodkowania obrazka, przez co nie musisz ręcznie dostosowywać odległości grafiki od krawędzi bloku:wyśrodkowanie grafiki

Nowe powiadomienia w aplikacji oraz rozmiary grafik w Designerze

21 stycznia 2020 FreshMail Designer Nowość

Baner z przypomnieniem

W trosce o uniknięcie blokady kont naszych klientów wprowadziliśmy w systemie element, który będzie przypominać o opłaceniu zaległych faktur. Gdy zapomnisz dokonać opłaty za swoje faktury w terminie (wynoszącym zazwyczaj 2 tygodnie), po zalogowaniu się na konto wyświetli Ci się poniższy baner:

Baner będzie wyświetlał się na Twoim koncie do momentu uregulowania płatności. By ułatwić Ci znalezienie zaległych faktur, podajemy ich numery. 

Jeżeli przez kolejne trzy tygodnie faktura nie zostanie uregulowana, baner wyświetli się w kolorze czerwonym. Oznacza to, że należy niezwłocznie dokonać zapłaty.

Rozmiar grafiki we FreshMail Designerze

Chcemy, aby nasz kreator szablonów mailowych był dla Ciebie intuicyjnym i łatwym w obsłudze narzędziem. Z tego względu nieustannie optymalizujemy jego funkcje, tak by Tobie pracowało się z nim lepiej. Jednym z ostatnio wprowadzonych usprawnień jest możliwość podejrzenia rozmiaru grafiki, którą dodajesz do tworzonego szablonu. 

Dzięki temu łatwo dostosujesz grafikę do rozmiarów bloku, tym samym zachowując jakość oraz odpowiednie proporcje wiadomości mailingowej.

Uzupełnij swoje dane kontaktowe

Zależy nam na tym, aby móc pozostać z Tobą w kontakcie, przypominając Ci o ważnych terminach czy o nowościach, jakie wprowadziliśmy w systemie. Nie zawsze jednak jest taka możliwość, ze względu na to, iż brakuje nam pewnych informacji, by móc się z Tobą skontaktować.

Jeśli do tej pory nie uzupełniłeś swoich danych kontaktowych lub po prostu dawno nie aktualizowałeś tych informacji, to na Twoim koncie pojawi się pop-up, który pozwoli Ci je szybko uzupełnić.

Oczywiście szanujemy każdą Twoją decyzję, dlatego w dowolnej chwili możesz zamknąć pop-up, który już więcej nie wyświetli się na Twoim koncie.

Załączniki w mailach transakcyjnych

10 stycznia 2020 Maile Transakcyjne Nowość

Nie tak dawno temu informowaliśmy Was o tym, że we FreshMailu pracujemy nad optymalizacją maili transakcyjnych, które możecie wysyłać zarówno dzięki integracji po API, jak i SMTP.

Spieszymy z informacją, że nasza usługa maili transakcyjnych została poszerzona o możliwość załączania w wiadomościach plików!

Kilka szczegółów technicznych:

  • pojedynczy mail transakcyjny może zawierać maksymalnie 10 załączników;
  • łączna waga załączników dla jednego maila transakcyjnego nie może przekroczyć 10Mb; 
  • powyższe limity dotyczą wysyłki maili transakcyjnych zarówno dla SMTP jak i API.

Chciałbyś rozpocząć korzystać z maili transakcyjnych i nie wiesz jak zacząć? 

Sprawdź jakie możliwości daje Ci FreshMail oraz jakie są różnice pomiędzy integracją przez API a SMTP.

Licznik we FreshMail Designerze – NOWOŚĆ! 🔥

28 listopada 2019 FreshMail Designer Kreator Kampanii Nowość

Chcesz utworzyć efektywną kampanię promocyjną do swoich klientów? Od teraz możesz użyć do tego celu licznika, który znajdziesz jako jeden z bloków we FreshMail Designerze!

licznik w newsletterze

Do wyboru masz 6 rodzajów licznika, które możesz wykorzystać do promocji oferty maksymalnie 9 dni przed datą jej rozpoczęcia.

odliczanie czasu w kampanii

Licznik spełni swoje zadanie idealnie przy najbliższej okazji, jaką jest Black Friday. Możesz go użyć wraz z jednym ze specjalnie  przygotowanych przez nas szablonów na tę okazję: 

szablon wiadomości na black friday

Wtyczka FreshMail dla PrestaShop 1.7

21 listopada 2019 Nowość Poprawki Zarządzanie Odbiorcami

Jeśli korzystasz z platformy PrestaShop 1.7 to możesz odetchnąć z ulgą, gdyż pojawiła się do pobrania nowa wtyczka wspierająca wersję 1.7.6.1 i wyższe!

Dzięki integracji FreshMaila z PrestaShop 1.7 nie musisz już ręcznie przeklejać nowych adresów email swoich klientów do systemu do email marketingu. Automatycznie zaciągniesz maile użytkowników na różne listy swoich odbiorców we FreshMailu.

Jakie działania umożliwia wtyczka?

  • Zapis nowych klientów na newsletter za pomocą formularza zapisu umieszczonego w layoucie strony
  • Zapis użytkowników na listy odbiorców podczas zakładania konta w Twoim sklepie

Wtyczkę możesz pobrać tutaj:

https://freshmail.pl/wtyczka/prestashop-mailing-newsletter-1-7/

 

FreshMail Integracja PRO dla Shopera – aktualizacja wtyczki

Nowość Optymalizacja Zarządzanie Odbiorcami

Pojawiła się nowa wersja wtyczki FreshMail dla Shoper. Jeżeli aktualnie korzystasz z poprzedniej wersji wtyczki, czyli FreshMail Integracja LITE, możesz w łatwy sposób przejść na wersję PRO, dzięki której uzyskasz dwukierunkową integrację z platformą FreshMail. Po wygaśnięciu posiadanej subskrypcji odinstaluj wersję LITE, zainstaluj PRO i wprowadź do niej takie same ustawienia (Klucz API, API Sekret i Domyślna lista odbiorców).

Jakie zmiany wprowadziła wersja PRO wtyczki?

Przede wszystkim są to usprawnienia dotyczące rezygnacji z subskrypcji newslettera - w wersji PRO wystarczy, że subskrybent kliknie w link rezygnacji załączony do Twojego newslettera. Ta czynność spowoduje wypisanie subskrybenta z listy odbiorców we FreshMailu oraz usunie jego adres e-mail z bazy subskrybentów w Twoim sklepie.

Jakie pozostałe funkcje udostępnia wtyczka?

  • Automatyczny eksport nowych subskrybentów do konta FreshMail
  • Opcja eksportu dotychczasowych subskrybentów do konta FreshMail
  • Automatyczne usuwanie e-maili klientów którzy wypisali się z newslettera (z poziomu sklepu i newslettera - dwukierunkowa integracja
  • Równoległe tworzenie list mailingowych FreshMail zgodnie z bieżącymi ustawieniami w sklepie
  • Wbudowane Centrum Pomocy 

Wersję PRO wtyczki pobierzesz tutaj:

https://www.shoper.pl/aplikacje/freshmail-integracja-pro/

Płatność za SMSy w formie prepaid

SMS

We FreshMailu pojawiła się możliwość zakupu SMS Prepaid. Cennik usługi widoczny jest w zakładce Płatności wyłącznie dla kont firmowych rozliczających się w modelu prepaid, zarówno przy planie Płać za wysłane jak i Bez limitu. 

Pamiętaj, że im więcej kredytów SMS kupisz na raz, tym mniej zapłacisz za wysłanie jednego SMS! 

cennik sms

Aby dokonać płatności wystarczy, że najedziesz kursorem na wybrany pakiet i klikniesz Kup. Zakupu możesz dokonać za pomocą karty płatniczej, płatności online jak i na podstawie faktury pro forma.

Nie zapominaj, że aby móc wysyłać kampanie SMS musisz dodatkowo zgłosić nadpis, czyli nazwę nadawcy:

zgłoszenie nazwy nadawcy sms

Jeśli korzystasz z planu Bez limitu i Twój plan się skończy, na koncie pojawi się komunikat:

Pomimo, że Twój plan zakończył się, nadal będziesz miał dostępne kredyty SMS. Wysyłka SMSów będzie aktywna jeszcze przez okres 30 dni od wygaśnięcia konta.

Optymalizacje i usprawnienia

15 listopada 2019 Optymalizacja

Duplikowanie szkiców kampanii

Potrzebujesz stworzyć więcej niż jedną kampanię opartą na tych samych parametrach oraz szablonie? Od teraz we FreshMailu zrobisz to jednym kliknięciem. Wystarczy, że po najechaniu na utworzony szkic kampanii wybierzesz spośród dostępnych ikon opcję “Duplikuj”.

Duplikuj szkic kampanii

Skopiowany szkic otrzyma dopisek “kopia 1”.

kopia szablonu kampanii

Pamiętaj, że duplikować można wyłącznie te szkice, które posiadają ustawiony szablon.

Weryfikacja DKIM tylko dla uwierzytelnionych domen 

Jeżeli chcesz poprawić swoją dostarczalność włączając obsługę DKIM dla domeny, musisz pamiętać, by przed tym działaniem potwierdzić swoją domenę w zakładce “Weryfikacja adresu email”. 

weryfikacja adresu email

Funkcja weryfikacji DKIM jest możliwa wyłącznie dla uwierzytelnionych domen w systemie.

Powiadomienia o kończącym się planie “Bez Limitu”

Jeśli korzystasz z planu Bez limitu i zdarza Ci się zapomnieć o kończącym się planie rozliczeniowym, to pamiętaj o uzupełnieniu poprawnego numeru telefonu komórkowego w ustawieniach konta. Od teraz FreshMail będzie wysyłał Ci automatyczne przypomnienia SMSowe o kolejnej płatności. Zarządzać tą funkcją możesz w ustawieniach konta (Dane kontaktowe):

przypomnienia sms o kończącym się planie

Powiadomienia o kończącej się liczbie kredytów

FreshMail automatycznie przypomni Ci o kończącej się liczbie kredytów na Twoim koncie, abyś nie musiał się martwić, że zabraknie ich w nieoczekiwanym momencie. Powiadomienie dostaniesz, kiedy liczba kredytów dostępnych na Twoim koncie będzie mniejsza od liczby odbiorców. 

przypomnienie o niskiej liczbie kredytów

Prosta edycja maili transakcyjnych ? NOWOŚĆ

8 listopada 2019 CKEditor FreshMail Designer Maile Transakcyjne

Nasze edytory maili: FreshMail Designer oraz CK Editor możesz teraz wykorzystać do edycji maili transakcyjnych ? Skorzystaj z dziesiątek gotowych szablonów wiadomości lub stwórz własny projekt.

Wielu naszych klientów pytało o tę możliwość, dlatego nadaliśmy tej funkcjonalności wyższy priorytet. ?

Spodziewaj się także dziesiątek nowych szablonów - właśnie pracujemy nad nimi...

Webinary dostępne we FreshMailu ? NOWOŚĆ

25 października 2019 Nowość

Przez ostatnie miesiące pracowaliśmy nad nowym rozwiązaniem dla naszych klientów. Nareszcie możemy podzielić się z Wami nową funkcją - we FreshMailu od teraz możesz przeprowadzać webinary

platforma do Webinarów we FreshMailu

Połącz email marketing z webinarami ?

Webinary są jednym z najskuteczniejszych sposobów na generowanie wysokiej jakości leadów, lecz nie tylko. Są przede wszystkim świetnym narzędziem edukacyjnym. Dzięki webinarom możesz w łatwy sposób przeprowadzać wideoprezentacje dla potencjalnych klientów, spotkania online dla partnerów oraz szkolenia i kursy online.

Łącząc email marketing z webinarami zyskasz wartościową bazę nowych odbiorców, którą możesz skutecznie wykorzystać w swoich działaniach email marketingowych. 

Interfejs nowej funkcji pozwoli Ci stworzyć wydarzenie w zaledwie parę minut. W jednym miejscu ustalisz parametry webinaru, a także stworzysz formularz zapisu na wydarzenie, dzięki któremu zbierzesz nowe adresy na wybraną listę. Przed spotkaniem do uczestników zostaną wysłane automatyczne przypomnienia. Po zakończeniu webinaru otrzymasz do dyspozycji nagranie. 

Jak stworzyć webinar w aplikacji FreshMail?

Nie wiesz jak utworzyć wydarzenie? Skorzystaj z gotowej instrukcji!

Dowiedz się więcej: Jak korzystać z webinarów?

Zakładka Maile transakcyjne już dostępna we FreshMailu ?

Maile Transakcyjne Nowość Raportowanie

Ostatnim razem informowaliśmy Was o naszych pracach nad rozwojem maili transakcyjnych.

Z dumą możemy oznajmić, że prace zostały ukończone, a w systemie pojawiła się nowa zakładka Maile transakcyjne. Zyskujesz w niej dostęp do pełnych raportów z ostatnich 90 dni wysyłek ?.

Zakładka widoczna jest dla klientów, którzy mają włączoną funkcjonalność.

statystyki maili transakcyjnych

Raporty umożliwiają aktywne śledzenie otwarć i kliknięć ? w mailach transakcyjnych. Możesz wybrać, czy podgląd raportu ma być dzienny, tygodniowy lub miesięczny.

W zakładce sprawdzisz również logi dla wszystkich maili, jakie wysyłasz . Po kliknięciu w wybrany adres mailowy otrzymasz szczegóły wysyłki do odbiorcy.

W statystykach z kolei znajdziesz informacje o liczbie maili transakcyjnych zleconych do wysyłki, a także o mailach: dostarczonych, otwartych, klikniętych, odrzuconych i odbitych oraz tych, wobec których zgłoszono spam. 

dokładne statystyki wiadomości transakcyjnych

Chciałbyś wysyłać maile transakcyjne?  

Odwiedź naszą stronę lub skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, który przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę :)

tel: (+48) 12 617 60 10

mail: sprzedaz@freshmail.pl

Aby skonfigurować swoje konto do obsługi maili transakcyjnych, skorzystaj z instrukcji.

W celu zwiększenia dostarczalności oraz efektywności Twoich maili transakcyjnych dodaj zabezpieczenie DKIM oraz domenę do rebrandingu.

Masz jakieś pytania?

Pisz śmiało: pomoc@freshmail.pl 

Maile transakcyjne po API lub SMTP we FreshMailu

8 sierpnia 2019 Maile Transakcyjne Optymalizacja

Maile transakcyjne są to automatycznie wysyłane wiadomości po wykonaniu określonej akcji na stronie, w sklepie internetowym czy w aplikacji. Przykładem takich maili są:

  • Potwierdzenia założenia konta
  • Potwierdzenia dokonania transakcji
  • Alerty i statusy ze strony, aplikacji lub sklepu
  • Wiadomości z fakturami
  • Zmiana hasła
  • Zapis na listę subskrypcyjną

Cały czas prowadzimy szereg prac rozwojowych związanych z mailiami transakcyjnymi ⚡️. Wprawdzie większość ich nie jest widoczna dla naszych klientów, to mamy nadzieję, że wydłużenie do 30 dni okresu przechowywania raportów i logów z wysyłek zostanie zauważone ?.

 

Dowiedz się więcej o mailach transakcyjnych lub sprawdź dokumentację integracji po SMTP i API .

Szybkie przelewy i płatności online przez Tpay

7 sierpnia 2019 Nowość

W ostatnim czasie we FreshMailu pojawiła się możliwość realizacji płatności online przy użyciu systemu Tpay. Dokonując wyboru tej formy płatności decydujesz się na szybki przelew o najwyższym poziomie bezpieczeństwa, potwierdzonym uznanymi certyfikatami.

System Tpay oferuje płatności online dla klientów aż 30 największych banków w Polsce. Co więcej, udostępnia ponad 300 metod płatności, takich jak BLIK, Google Pay, VisaCheckout czy Masterpass. W Tpay oprócz płatności w PLN, możesz korzystać z ponad 100 innych walut oraz przewalutowania po aktualnym kursie.

Tpay obsługuje również karty, które możesz dodać do swojego konta, aby opłata za Twój plan we FreshMailu była pobierana automatycznie na początku każdego cyklu rozliczeniowego.

Aktualizacja wtyczki FreshMail dla WordPress

31 lipca 2019 Optymalizacja

Z radością informujemy, że zaktualizowana została wtyczka FreshMail dla WordPressa.

Jeśli korzystasz z WordPressa, wtyczkę FreshMail możesz wykorzystać, by w prosty sposób tworzyć formularze i pop-upy umożliwiające zapis do newslettera.

Aktualizacja wprowadziła kilka zmian, m.in. związanych z wtyczką do WordPressa o nazwie Contact Form 7, która umożliwia tworzenie zaawansowanych formularzy kontaktowych za pomocą kodu HTML. Nowa wersja wtyczki obejmuje:

  • Naprawę błędu z wyświetlaniem przycisku zamknięcia formularza zapisu w formie pop-up
  • Dodanie komunikatów dla Contact Form 7 - komunikaty ustawiane przez użytkownika informujące o zapisie/błędzie w zapisaniu
  • Naprawę błędu integracji z Contact Form 7
  • Naprawę problemu z pobieraniem typu listy, ustawionego w panelu FreshMail
  • Naprawę błędu z dodawaniem nowych użytkowników
  • Naprawę wyświetlania pop-upu, jeśli cały js znajduje się w stopce - dotyczy niektórych skórek WordPressa

Aby zaktualizować wtyczkę w wersji 2.3.1 należy pobrać plik z nową wersją wtyczki ze strony https://freshmail.pl/wtyczka/wordpress-newsletter-mailing/, a następnie w panelu administracyjnym WordPressa przejść do zakładki “Wtyczki” ---> “Dodaj nową”---> “Wyślij wtyczkę na serwer”. Znaleźć pobrany plik w formacie .zip z wtyczką i kliknąć “Zainstaluj teraz”, a następnie “Aktywuj wtyczkę”. 

wtyczka do WordPressa

Jeśli jeszcze nie masz zainstalowanej wtyczki, pobierz ją z gotową instrukcją ze strony: https://freshmail.pl/wtyczka/wordpress-newsletter-mailing/

Twórcą wtyczki jest Borbis Media. W przypadku problemów pojawiających się z działaniem zaktualizowanej wtyczki prosimy o kontakt z jej twórcami pod adresem mailowym: freshmail@borbis.com.pl

Płatność na podstawie faktury pro forma

2 lipca 2019 Optymalizacja

We FreshMailu klienci mają do wyboru różne formy płatności. Najczęściej stosowaną metodą są płatności online np. PayU, Przelewy24. Część klientów ze względów biznesowych nie może korzystać z elektronicznych płatności, dlatego mają oni możliwość zapłaty na podstawie faktury pro forma.

Do tej pory dokument ten klienci otrzymywali na skrzynkę mailową, po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Aby przyspieszyć proces płatności wdrożyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu klient sam generuje fakturę pro forma ze swojego konta.

Możliwość płatności na podstawie faktury pro forma następuje po wybraniu planu i kliknięciu Kup za X zł w zakładce Zmień plan i doładuj konto. Gdy zaznaczony zostanie obszar z przelewem tradycyjnym (na podstawie faktury pro forma) poniżej wyświetli się dokładna informacja o sposobie płatności wraz z kwotą do zapłaty.

Wszystkie dane do przelewu zostaną dodane automatycznie do dokumentu, na podstawie tych, które uzupełniono w systemie. Po zatwierdzeniu Regulaminu oraz Polityki Antyspamowej pojawi się możliwość pobrania faktury pro forma.faktura pro forma freshmail

Klienci mogą przesłać do naszego Biura Obsługi Klienta potwierdzenie wykonania przelewu, dzięki czemu usługa zostanie szybciej aktywowana na koncie.
W standardowym przypadku, usługa zostanie uruchomiona w momencie, gdy klient otrzyma fakturę VAT. Jest ona przesyłana zwykle po kilku dniach od opłacenia, na adres e-mail, który jest loginem do konta oraz na adres kontaktowy, o ile różni się od loginu.

Filtruj