Changelog

We FreshMailu cały czas pracujemy nad tym, aby udoskonalać naszą aplikację. Pojawiają się nowe funkcje, optymalizujemy te, które już działają, naprawiamy błędy. Zobacz, co ostatnio zmieniliśmy!

Optymalizacje i usprawnienia

15 listopada 2019 Optymalizacja

Duplikowanie szkiców kampanii

Potrzebujesz stworzyć więcej niż jedną kampanię opartą na tych samych parametrach oraz szablonie? Od teraz we FreshMailu zrobisz to jednym kliknięciem. Wystarczy, że po najechaniu na utworzony szkic kampanii wybierzesz spośród dostępnych ikon opcję “Duplikuj”.

Duplikuj szkic kampanii

Skopiowany szkic otrzyma dopisek “kopia 1”.

kopia szablonu kampanii

Pamiętaj, że duplikować można wyłącznie te szkice, które posiadają ustawiony szablon.

Weryfikacja DKIM tylko dla uwierzytelnionych domen 

Jeżeli chcesz poprawić swoją dostarczalność włączając obsługę DKIM dla domeny, musisz pamiętać, by przed tym działaniem potwierdzić swoją domenę w zakładce “Weryfikacja adresu email”. 

weryfikacja adresu email

Funkcja weryfikacji DKIM jest możliwa wyłącznie dla uwierzytelnionych domen w systemie.

Powiadomienia o kończącym się planie “Bez Limitu”

Jeśli korzystasz z planu Bez limitu i zdarza Ci się zapomnieć o kończącym się planie rozliczeniowym, to pamiętaj o uzupełnieniu poprawnego numeru telefonu komórkowego w ustawieniach konta. Od teraz FreshMail będzie wysyłał Ci automatyczne przypomnienia SMSowe o kolejnej płatności. Zarządzać tą funkcją możesz w ustawieniach konta (Dane kontaktowe):

przypomnienia sms o kończącym się planie

Powiadomienia o kończącej się liczbie kredytów

FreshMail automatycznie przypomni Ci o kończącej się liczbie kredytów na Twoim koncie, abyś nie musiał się martwić, że zabraknie ich w nieoczekiwanym momencie. Powiadomienie dostaniesz, kiedy liczba kredytów dostępnych na Twoim koncie będzie mniejsza od liczby odbiorców. 

przypomnienie o niskiej liczbie kredytów

Prosta edycja maili transakcyjnych 🔥 NOWOŚĆ

8 listopada 2019 CKEditor FreshMail Designer Maile Transakcyjne

Nasze edytory maili: FreshMail Designer oraz CK Editor możesz teraz wykorzystać do edycji maili transakcyjnych 😀 Skorzystaj z dziesiątek gotowych szablonów wiadomości lub stwórz własny projekt.

Wielu naszych klientów pytało o tę możliwość, dlatego nadaliśmy tej funkcjonalności wyższy priorytet. 😊

Spodziewaj się także dziesiątek nowych szablonów - właśnie pracujemy nad nimi...

Webinary dostępne we FreshMailu 🔥 NOWOŚĆ

25 października 2019 Nowość

Przez ostatnie miesiące pracowaliśmy nad nowym rozwiązaniem dla naszych klientów. Nareszcie możemy podzielić się z Wami nową funkcją - we FreshMailu od teraz możesz przeprowadzać webinary

platforma do Webinarów we FreshMailu

Połącz email marketing z webinarami 📹

Webinary są jednym z najskuteczniejszych sposobów na generowanie wysokiej jakości leadów, lecz nie tylko. Są przede wszystkim świetnym narzędziem edukacyjnym. Dzięki webinarom możesz w łatwy sposób przeprowadzać wideoprezentacje dla potencjalnych klientów, spotkania online dla partnerów oraz szkolenia i kursy online.

Łącząc email marketing z webinarami zyskasz wartościową bazę nowych odbiorców, którą możesz skutecznie wykorzystać w swoich działaniach email marketingowych. 

Interfejs nowej funkcji pozwoli Ci stworzyć wydarzenie w zaledwie parę minut. W jednym miejscu ustalisz parametry webinaru, a także stworzysz formularz zapisu na wydarzenie, dzięki któremu zbierzesz nowe adresy na wybraną listę. Przed spotkaniem do uczestników zostaną wysłane automatyczne przypomnienia. Po zakończeniu webinaru otrzymasz do dyspozycji nagranie. 

Jak stworzyć webinar w aplikacji FreshMail?

Nie wiesz jak utworzyć wydarzenie? Skorzystaj z gotowej instrukcji!

Dowiedz się więcej: Jak korzystać z webinarów?

Zakładka Maile transakcyjne już dostępna we FreshMailu 🔥

Maile Transakcyjne Nowość Raportowanie

Ostatnim razem informowaliśmy Was o naszych pracach nad rozwojem maili transakcyjnych.

Z dumą możemy oznajmić, że prace zostały ukończone, a w systemie pojawiła się nowa zakładka Maile transakcyjne. Zyskujesz w niej dostęp do pełnych raportów z ostatnich 90 dni wysyłek 😀.

Zakładka widoczna jest dla klientów, którzy mają włączoną funkcjonalność.

statystyki maili transakcyjnych

Raporty umożliwiają aktywne śledzenie otwarć i kliknięć 🌟 w mailach transakcyjnych. Możesz wybrać, czy podgląd raportu ma być dzienny, tygodniowy lub miesięczny.

W zakładce sprawdzisz również logi dla wszystkich maili, jakie wysyłasz . Po kliknięciu w wybrany adres mailowy otrzymasz szczegóły wysyłki do odbiorcy.

W statystykach z kolei znajdziesz informacje o liczbie maili transakcyjnych zleconych do wysyłki, a także o mailach: dostarczonych, otwartych, klikniętych, odrzuconych i odbitych oraz tych, wobec których zgłoszono spam. 

dokładne statystyki wiadomości transakcyjnych

Chciałbyś wysyłać maile transakcyjne?  

Odwiedź naszą stronę lub skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, który przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę :)

tel: (+48) 12 617 60 10

mail: sprzedaz@freshmail.pl

Aby skonfigurować swoje konto do obsługi maili transakcyjnych, skorzystaj z instrukcji.

W celu zwiększenia dostarczalności oraz efektywności Twoich maili transakcyjnych dodaj zabezpieczenie DKIM oraz domenę do rebrandingu.

Masz jakieś pytania?

Pisz śmiało: pomoc@freshmail.pl 

Maile transakcyjne po API lub SMTP we FreshMailu

8 sierpnia 2019 Maile Transakcyjne Optymalizacja

Maile transakcyjne są to automatycznie wysyłane wiadomości po wykonaniu określonej akcji na stronie, w sklepie internetowym czy w aplikacji. Przykładem takich maili są:

  • Potwierdzenia założenia konta
  • Potwierdzenia dokonania transakcji
  • Alerty i statusy ze strony, aplikacji lub sklepu
  • Wiadomości z fakturami
  • Zmiana hasła
  • Zapis na listę subskrypcyjną

Cały czas prowadzimy szereg prac rozwojowych związanych z mailiami transakcyjnymi ⚡️. Wprawdzie większość ich nie jest widoczna dla naszych klientów, to mamy nadzieję, że wydłużenie do 30 dni okresu przechowywania raportów i logów z wysyłek zostanie zauważone 😊.

 

Dowiedz się więcej o mailach transakcyjnych lub sprawdź dokumentację integracji po SMTP i API .

Szybkie przelewy i płatności online przez Tpay

7 sierpnia 2019 Nowość

W ostatnim czasie we FreshMailu pojawiła się możliwość realizacji płatności online przy użyciu systemu Tpay. Dokonując wyboru tej formy płatności decydujesz się na szybki przelew o najwyższym poziomie bezpieczeństwa, potwierdzonym uznanymi certyfikatami.

System Tpay oferuje płatności online dla klientów aż 30 największych banków w Polsce. Co więcej, udostępnia ponad 300 metod płatności, takich jak BLIK, Google Pay, VisaCheckout czy Masterpass. W Tpay oprócz płatności w PLN, możesz korzystać z ponad 100 innych walut oraz przewalutowania po aktualnym kursie.

Tpay obsługuje również karty, które możesz dodać do swojego konta, aby opłata za Twój plan we FreshMailu była pobierana automatycznie na początku każdego cyklu rozliczeniowego.

Aktualizacja wtyczki FreshMail dla WordPress

31 lipca 2019 Optymalizacja

Z radością informujemy, że zaktualizowana została wtyczka FreshMail dla WordPressa.

Jeśli korzystasz z WordPressa, wtyczkę FreshMail możesz wykorzystać, by w prosty sposób tworzyć formularze i pop-upy umożliwiające zapis do newslettera.

Aktualizacja wprowadziła kilka zmian, m.in. związanych z wtyczką do WordPressa o nazwie Contact Form 7, która umożliwia tworzenie zaawansowanych formularzy kontaktowych za pomocą kodu HTML. Nowa wersja wtyczki obejmuje:

  • Naprawę błędu z wyświetlaniem przycisku zamknięcia formularza zapisu w formie pop-up
  • Dodanie komunikatów dla Contact Form 7 - komunikaty ustawiane przez użytkownika informujące o zapisie/błędzie w zapisaniu
  • Naprawę błędu integracji z Contact Form 7
  • Naprawę problemu z pobieraniem typu listy, ustawionego w panelu FreshMail
  • Naprawę błędu z dodawaniem nowych użytkowników
  • Naprawę wyświetlania pop-upu, jeśli cały js znajduje się w stopce - dotyczy niektórych skórek WordPressa

Aby zaktualizować wtyczkę w wersji 2.3.1 należy pobrać plik z nową wersją wtyczki ze strony https://freshmail.pl/wtyczka/wordpress-newsletter-mailing/, a następnie w panelu administracyjnym WordPressa przejść do zakładki “Wtyczki” ---> “Dodaj nową”---> “Wyślij wtyczkę na serwer”. Znaleźć pobrany plik w formacie .zip z wtyczką i kliknąć “Zainstaluj teraz”, a następnie “Aktywuj wtyczkę”. 

wtyczka do WordPressa

Jeśli jeszcze nie masz zainstalowanej wtyczki, pobierz ją z gotową instrukcją ze strony: https://freshmail.pl/wtyczka/wordpress-newsletter-mailing/

Twórcą wtyczki jest Borbis Media. W przypadku problemów pojawiających się z działaniem zaktualizowanej wtyczki prosimy o kontakt z jej twórcami pod adresem mailowym: freshmail@borbis.com.pl

Płatność na podstawie faktury pro forma

2 lipca 2019 Optymalizacja

We FreshMailu klienci mają do wyboru różne formy płatności. Najczęściej stosowaną metodą są płatności online np. PayU, Przelewy24. Część klientów ze względów biznesowych nie może korzystać z elektronicznych płatności, dlatego mają oni możliwość zapłaty na podstawie faktury pro forma.

Do tej pory dokument ten klienci otrzymywali na skrzynkę mailową, po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Aby przyspieszyć proces płatności wdrożyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu klient sam generuje fakturę pro forma ze swojego konta.

Możliwość płatności na podstawie faktury pro forma następuje po wybraniu planu i kliknięciu Kup za X zł w zakładce Zmień plan i doładuj konto. Gdy zaznaczony zostanie obszar z przelewem tradycyjnym (na podstawie faktury pro forma) poniżej wyświetli się dokładna informacja o sposobie płatności wraz z kwotą do zapłaty.

Wszystkie dane do przelewu zostaną dodane automatycznie do dokumentu, na podstawie tych, które uzupełniono w systemie. Po zatwierdzeniu Regulaminu oraz Polityki Antyspamowej pojawi się możliwość pobrania faktury pro forma.faktura pro forma freshmail

Klienci mogą przesłać do naszego Biura Obsługi Klienta potwierdzenie wykonania przelewu, dzięki czemu usługa zostanie szybciej aktywowana na koncie.
W standardowym przypadku, usługa zostanie uruchomiona w momencie, gdy klient otrzyma fakturę VAT. Jest ona przesyłana zwykle po kilku dniach od opłacenia, na adres e-mail, który jest loginem do konta oraz na adres kontaktowy, o ile różni się od loginu.

Wyróżnij się w zakładce Oferty – sprawdź funkcję Gmail Promotions Annotations

25 czerwca 2019 Kreator Kampanii Nowość

Według raportu Email marketing w liczbach 2018 już 50,21% użytkowników poczty elektronicznej ma założoną skrzynkę pocztową na Gmailu. Wysyłając kampanie mailingowe, Twój email może znaleźć się w zakładce “Oferty”.

Ostatnio Google wprowadził zmiany, które pozwolą Ci wyróżnić swoją wiadomość w zakładce “Oferty”. Nowa funkcja nazywa się Gmail Promotions Annotation. Obecnie działa ona tylko w wersji mobilnej Gmaila. Po wprowadzeniu odpowiedniego kodu, Twój mail będzie wyglądać następująco:
przyklad-gmail-promotions-annotations

We FreshMailu stworzyliśmy łatwe w użyciu, darmowe narzędzie, które pozwoli Ci stworzyć adnotację w naszym systemie.

Dynamiczna stopka z danymi o nadawcy

24 czerwca 2019 Kreator Kampanii Nowość

We FreshMail Designerze wprowadziliśmy element, który przypomni Ci o dobrych praktykach w email marketingu. Jest nim dynamiczna stopka z danymi o nadawcy wiadomości mailowej, którą system automatycznie uzupełni Twoimi danymi. Dodanie informacji o nadawcy umożliwia odbiorcy rozpoznanie wysyłającego oraz pozwala w łatwy sposób się z nim skontaktować.

Dlaczego dane o nadawcy są ważne?

Bardzo ważną częścią kampanii mailingowej jest informacja przez kogo została ona wysłana. Nie zawsze tę informację odbiorca jest w stanie wyczytać z tytułu bądź treści maila. Zgodnie z naszym Regulaminem, Polityką Antyspamową oraz Polityką Prywatności w treści każdej kampanii należy podać takie informacje, jak: nazwa firmy, siedziba firmy oraz dane kontaktowe. Kampania, która zawiera dane o nadawcy, zostanie lepiej potraktowana przez filtry antyspamowe. Po dodaniu wyżej wymienionych informacji masz także pewność, że kampania nie zostanie odrzucona w procesie moderacji przez ich brak.

We FreshMailu wystarczy, że przeciągniesz odpowiedni blok w Designerze do treści szablonu, a w stopce automatycznie wyświetlą się dane wprowadzone przez Ciebie podczas zakładania konta. Jeśli konto założone jest na osobę fizyczną, system wstawi Twoje imię i nazwisko oraz stronę internetową, o ile została przez Ciebie podana.

Jak dodać stopkę do treści kampanii?

Jeżeli korzystasz z naszych gotowych szablonów, to nie musisz nic robić - stopka znajduje się już w kreacji, a Ty możesz ją swobodnie edytować. W przypadku, gdy tworzysz swój własny szablon, stopkę możesz wybrać spośród dostępnych w Designerze bloków. Znajduje się on na samej górze listy i jest wyraźnie oznaczony:
blok designer stopka dynamiczna

Dodając stopkę w dowolne miejsce szablonu, informacje o nadawcy automatycznie wyświetlą się w kreacji. Jeżeli dane w systemie nie zostały uzupełnione, w stopce wyświetli się tekst Wiadomość wysłana przez:, gdzie możesz dopisać brakujące informacje.
dynamiczna stopka nadawcy

Jeśli potrzebujesz zmienić swoje dane w systemie i chcesz, aby wyświetliły się one poprawnie w jednym z utworzonych już szablonów, pamiętaj by ponownie dodać w nim blok ze stopką. Działanie to sprawi, iż dane zostaną zaktualizowane.

Weryfikacja DKIM we FreshMailu 🔥 NOWOŚĆ

10 czerwca 2019 Bezpieczeństwo Nowość

W ostatnim czasie wprowadziliśmy we FreshMailu możliwość weryfikacji DKIM. Jest to zabezpieczenie, które ochroni Cię przed próbami podszycie się pod Twoją firmę🛡oraz pozytywnie wpłynie na dostarczalność Twoich wiadomości.

Przed czym chroni DKIM?

Wielu dostawców skrzynek, jak np. Gmail, wymaga uwierzytelnienia, że jesteś nadawcą wiadomości. Bez tego Twoje wysyłki mają większe ryzyko trafienia do spamu, ponieważ narażone są na tzw. phishing, czyli próby podszycia się pod Twoją firmę.

Dzięki  przeprowadzeniu weryfikacji DKIM potwierdzisz, że jesteś faktycznym właścicielem domeny nadawcy, przez co filtry antyspamowe przepuszczą Twoje wysyłki do inboxa. Z kolei wiadomości od kogoś, kto będzie próbował się pod Ciebie podszyć, zostaną zablokowane. 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak dokładnie działają zabezpieczenia dostępne we FreshMailu, przeczytaj nasz artykuł

Jak przeprowadzić weryfikację?

Zaloguj się do aplikacji, a następnie w prawym górnym rogu kliknij w swoje konto i wybierz z rozwijanej listy Ustawienia. Następnie w menu po lewej stronie zobaczysz opcję Weryfikacja DKIM. 

Tam wystarczy już kliknąć Włącz obsługę DKIM dla nowej domeny i wpisać swoją domenę. Po dodaniu nasz system automatycznie sprawdzi ustawienia i jeśli nie będą one poprawne, poinformuje Cię o tym. Jeśli DKIM zostanie poprawnie zweryfikowany, domena będzie wyświetlała się na liście w tej zakładce. 

Rozbudowane raporty wysyłki SMS 📊 📈

26 kwietnia 2019 Nowość Raportowanie SMS

Jak wspominaliśmy wcześniej, cały czas rozbudowujemy naszą nową funkcję we FreshMailu - kampanie SMS. W kolejnej aktualizacji doszły więc raporty z wysyłek.

Raporty SMS - wykresy

Nowe raporty szczegółowo informują o:

  • Wszystkich odbiorcach - czyli numerach telefonów, na które zostały wysłane wiadomości
  • Liczbie wiadomości, które zostały wysłane - uwaga: jeśli Twoja wiadomość była dłuższa i składała się np. z 3 SMSów - w raporcie pokaże się właśnie tyle wiadomości
  • Dostarczonych wiadomościach oraz dacie ich dostarczenia
  • Niedostarczonych wiadomościach, które mogą być spowodowane np. wyłączonym telefonem czy nieaktywnym numerem
  • Wiadomościach, które są “w drodze” - czyli sytuacji, gdzie operator jest w trakcie ich wysyłki

Raporty SMS - szczegóły

Raporty możesz pobrać w formacie CSV lub xls.

Maile transakcyjne po SMTP już we FreshMailu 🔥 NOWOŚĆ

24 kwietnia 2019 Maile Transakcyjne Nowość

Oto światło dzienne ujrzało kolejne ważne rozwiązanie, o które prosili nasi klienci. Od teraz możesz korzystać z maili transakcyjnych wysyłanych z szybkiej i bezpiecznej infrastruktury FreshMail!

Połącz się z FreshMailem za pomocą API lub SMTP (nowość) i wysyłaj wiadomości transakcyjne do swoich klientów. Nowa funkcja pozwala na użycie dedykowanego IP, a lata doświadczenia w parze z nowoczesną infrastrukturą zapewnią Ci najwyższą dostarczalność.


Aby dowiedzieć się więcej i zapytać o szczegóły oferty, wejdź na dedykowaną stronę: Maile Transakcyjne.

SMSy już we FreshMailu 🔥 NOWOŚĆ

16 kwietnia 2019 Kreator Kampanii Nowość SMS

Oto światło dzienne ujrzało ważne rozwiązanie, o które prosili nasi klienci. Od teraz oprócz wysyłki standardowych kampanii email marketingowych, możesz tworzyć kampanie SMS! Funkcjonalność jest na chwilę obecną wersją BETA, dlatego możesz spodziewać się dalszych prac ulepszających.

Wykorzystaj potencjał komunikacji SMS 

Połącz kampanię SMS z wysyłką newslettera i zwiększ skuteczność swoich działań. Nową funkcję zauważysz od razu po zalogowaniu się do naszej aplikacji, a wejdziesz do niej przez Kreator -> Kampania SMS.

Interfejs nowej funkcji został stworzony w taki sposób, aby poprowadzić Cię krok po kroku przez wszystkie etapy tworzenia kampanii SMS oraz przypomina ścieżkę, znaną Ci z dotychczasowych kreatorów kampanii mailowych. Możesz nie tylko przygotować i wysłać tekst do wybranych osób, ale także segmentować czy personalizować wiadomości, planować w przód wysyłki oraz wybrać indywidualną nazwę nadawcy.

Dowiedz się więcej, Jak wysłać kampanię SMS z FreshMaila.

Emoji 😎😀😍 i nowy panel do logowania

29 marca 2019 Kreator Kampanii Nowość Optymalizacja

Rozszerzamy możliwości stosowania emoji!

Już od jakiegoś czasu pracowaliśmy nad ulepszeniem dodawania emoji w naszym systemie 😊. Teraz oprócz tego, że możesz umieścić ikonki w temacie czy treści maila 💌, możesz właściwie dodawać je wszędzie 🌈. Nawet w nazwie listy mailowej 😀.

Dodatkową funkcją, jaką wprowadziliśmy, jest personalizacja za pomocą emoji . Oznacza to, że jeśli dodasz emoji do pól dodatkowych, będą one działać poprawnie i wyświetlać się poszczególnym odbiorcom 😊😛🤓.

Nowy panel logowania

Na pewno zauważyłeś nowy wygląd panelu logowania do FreshMaila. Dzięki specjalnej przestrzeni po prawej stronie nie umknie Ci żadna nowość w naszym systemie!

Dalsze optymalizacje w Bibliotece Plików

Cały czas pracujemy nad tym, aby Biblioteka Plików stawała się coraz bardziej przyjazna dla naszych użytkowników. W ostatnim czasie dodaliśmy możliwość wybrania wielkości wyświetlanych obrazków oraz alfabetycznego sortowania folderów.

Optymalizacje i usprawnienia

4 marca 2019 Kreator Kampanii Optymalizacja

Ostatnio skupiliśmy się na pracach optymalizacyjnych oraz dodaliśmy kolejne usprawnienia do naszej nowej funkcji - Biblioteki Plików.

Optymalizacja czasu liczenia segmentów

Zoptymalizowaliśmy tworzenie segmentów budowanych na podstawie danych deklaratywnych. Szybkość liczenia się segmentów wzrosła nawet kilkunastokrotnie!

Lepsze zarządzanie plikami

Usprawniliśmy zarządzanie plikami w Bibliotece Plików. Od teraz możesz zaznaczyć i przenieść do folderu bądź usunąć więcej niż jeden obrazek na raz.

Dodawanie grafik i zdjęć do formularzy i pop-upów

19 lutego 2019 Kreator Formularzy Nowość

Przy okazji tworzenia nowej Biblioteki Plików wprowadziliśmy możliwość dodawania grafik w naszym Kreatorze Formularzy.

Teraz możesz dodać zdjęcie, logo czy symbol na formularz zapisu do newslettera oraz pop-upie i ustawić, w jaki sposób ma się na nim wyświetlać. Można dodać grafikę, która wyświetli się dopasowana do całego formularza lub - w przypadku mniejszych obrazów - w wybranym przez Ciebie miejscu.

Dowiedz się więcej: 

Jak dodać grafikę w Kreatorze Formularzy? Dowiedz się z naszego przewodnika.

Optymalizacja Biblioteki Plików oraz nowa forma płatności

18 lutego 2019 Kreator Kampanii Nowość Optymalizacja Poprawki

W ostatnim czasie skupiliśmy się na optymalizacji działania naszej nowej funkcji - Biblioteki Plików, a także dodaliśmy nową formę płatności. Ułatwiliśmy też proces uzupełniania danych dla nowych użytkowników.

Biblioteka Plików bardziej intuicyjna

Nasza nowo powstała funkcja jest teraz łatwiejsza w obsłudze. Aplikacja zapamiętuje, z jakiego katalogu ostatnio korzystałeś, a także jakiego typu sortowania ostatnio używałeś. Dzięki temu nie musisz ustawiać ich od nowa ani szukać odpowiedniego folderu z plikami. Umożliwiliśmy też przenoszenie grafik do katalogów za pomocą mechanizmu drag&drop oraz poprawiliśmy ikony plików.

Nowa forma płatności

Od teraz można dokonywać płatności we FreshMailu za pomocą bramki Tpay.

Ułatwienia uzupełniania danych

Podczas wpisywania danych przez nowych użytkowników naszej aplikacji, w przypadku firmy wystarczy wpisać NIP, a wszystkie potrzebne pola uzupełnią się same.

Poprawki

Naprawiliśmy problem z elementem “własna grafika” w FreshMail Designerze oraz poprawiliśmy błąd z kopiowaniem obrazków w szablonach tworzonych za pomocą CKEditora.

Poprawiliśmy też opcję pobrania raportu z powodami wypisów z bazy adresowej.

Biblioteka Plików 🔥 NOWOŚĆ

1 lutego 2019 FreshMail Designer Kreator Kampanii Nowość Poprawki

Nowa funkcja w systemie - Biblioteka Plików

Dodaliśmy nową funkcję w naszej aplikacji - Bibliotekę Plików, którą możesz znaleźć w zakładce Biblioteka -> Pliki.

Co to oznacza dla Ciebie? Łatwiejsze zarządzanie obrazkami, sortowanie rodzajów grafik ze względu na ich funkcję czy charakterystykę.

Poprawki

  • Wysyłki testowe

Naprawiliśmy błąd występujący przy wysyłce wiadomości testowych - usunęliśmy podwójne kodowanie znaków specjalnych przy personalizacji tematu.

  • Wyświetlanie podglądu wiadomości

Poprawiliśmy wyświetlanie się podglądu wiadomości na ekranach urządzeń mobilnych, tworzonych w FreshMail Designerze.

  • Stylowanie paragrafów

Naprawiliśmy błąd stylowania paragrafów w sekcji komunikatów Kreatora Formularzy.

  • Embedowanie obrazków

Jeśli spotkałeś się z tym, że podczas embedowania obrazków ikon social media w FreshMail Designerze te się nie wyświetlały - już nie musisz się martwić, naprawiliśmy ten błąd.

Aktualizacja dokumentu REST API

Zaktualizowaliśmy dokumentację REST API, w której poprawiliśmy niejasności i udokumentowaliśmy nowe parametry przy pobieraniu listy odbiorców.

Filtruj