e-mail marketingowy
wsparcia
14 dni za darmo
Wybierz plan e-mail marketingowy
Lite
Standard
Growth
Pro
Lite
Standard
Growth
Pro
Wybierz plan wsparcia
Basic
Eco
First Class
Private
Basic
Eco
First Class
Private
Podsumowanie
Kliknij w przycisk Zarejestruj się i przejdź do strony rejestracji. Wypełnij dane i rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny. W każdej chwili możesz podjąć decyzję o zakupie wybranego przez Ciebie planu. Zakup łączy się z otrzymywaniem co miesiąc (plan miesięczny) lub co roku (plan roczny) faktury VAT, którą będziesz mieć obowiązek opłacić.
Indywidualny plan powyżej
50 000 odbiorców
Potrzebujesz więcej? Skontaktuj się z nami.
Wiemy, że możesz mieć szczególne wymagania, którym sprostamy w planie Enterprise. Nasz ekspert pomoże Ci dobrać idealne warunki umowy, dzięki którym zrealizujesz swoje cele biznesowe.
Nastawieni na potrzeby klienta
Możesz dostosować poziom wsparcia do swoich potrzeb.
Nasi eksperci znają narzędzie od podszewki i z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. Poznaj plany wsparcia i wybierz opcję idealną dla Ciebie.
Płać za tyle, ile wysyłasz
Wysyłasz rzadziej niż raz w miesiącu?
Wybierz opcję "płać za wysłane" i wysyłaj zakupione wiadomości nawet przez cały rok.
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę płacić kartą kredytową?
arrow_back_iosTak. Opłaty za korzystanie z FreshMaila możesz realizować kartą kredytową. Dane karty uzupełniasz tylko w momencie jej pierwszego użycia i nie musisz logować się na swoje konto, aby pamiętać o terminowych płatnościach. Konto będzie cały czas aktywne. Więcej o płatnościach rekurencyjnych i kartach kredytowych znajdziesz w Poradniku.
Jakie metody płatności akceptujecie?
arrow_back_ios- Karta kredytowa
- Płatności Tpay
- Płatności poprzez Przelewy24 (opcja “Szybki przelew” lub karty Visa, MasterCard, Maestro, Discover i JCB)
- Proforma
Dowiedz się więcej o metodach płatności.
Jakie są warunki korzystania z okresu testowego?
arrow_back_iosZanim podejmiesz decyzję, czy chcesz odpłatnie korzystać z Programu, możesz przez 14 dni za darmo przetestować jeden z dostępnych planów subskrypcyjnych oraz planów wsparcia i wysłać max. do 2 500 wiadomości.
Zapomniałam/łem o płatności i moje konto zostało usunięte - czy mogę je przywrócić? Jaki jest tego koszt?
arrow_back_iosSkasowane konto można przywrócić do 60 dni od jego skasowania. Koszt takiej usługi to 500 zł. Jeśli masz pytania lub chcesz przywrócić konto, napisz do nas na adres doradca@freshmail.pl
Czy mogę kupić pakiet wiadomości?
arrow_back_iosTak, we FreshMailu mamy plan Płać za wysłane, w ramach którego możesz wybrać, jaką liczbę wiadomości we FreshMailu chcesz kupić. Następnie możesz je wysyłać dowolnie przez rok od daty zakupu.
Jak działają plany subskrypcji we FreshMailu?
arrow_back_iosWe FreshMailu będziesz korzystać z planu subskrypcyjnego. W zależności od okresu rozliczeniowego, będziemy automatycznie wystawiać Ci fakturę raz w roku albo co miesiąc. Niezależnie od tego, czy aktywnie korzystasz z naszego konta. W każdej chwili możesz anulować swój plan, abyśmy przestali naliczać Ci opłaty. Jeśli anulujesz swój plan na dłużej niż 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego, nie naliczymy Ci opłaty za następny miesiąc.
Umów się na demo
Skontaktuj się z nami, jeśli interesuje Cię oferta dopasowana do Twoich potrzeb.
Porównaj plany subskrybcyjne
dodania własnej domeny
formularzy i Landing Pages
(Magento, PrestaShop, WordPress)