#FreshMailersi: Wywiad z Anną Gdulą-Karwan
"Jak każdy, mam jakąś swoją historię, która mnie ukształtowała." - poznaj historię Anny Gduli-Karwan, naszej New Business Manager. Oto wywiad, który otwiera nasz cykl #FreshMailersi, dzięki któremu lepiej poznasz ludzi, budujących sukces FreshMaila.
Integracja Zapier – idealne rozwiązanie dla MŚP
Z Zapierem zaoszczędzisz swój czas, a możliwość integracji bez problemu dopełni działanie systemu FreshMail oraz autoresponderów w naszej aplikacji. Możesz skorzystać z takich integracji, jak: SurveyMonkey, PayPal, Gumroad czy EventBrite.
Webinary + landing page – wykorzystaj te funkcje w duecie
Korzyści wynikających z interaktywnego spotkania z klientami bądź osobami zainteresowanymi Twoją ofertą lub działalnością, jest wiele. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie.
Formularz zapisu i autoresponder – must have email marketingu
Chcesz, by email marketing sprzedawał? Poznaj jedną kluczową zasadę, która Ci w tym pomoże.
Wtyczki, czyli jak jednocześnie rozszerzyć możliwości Twojego sklepu i FreshMaila
Prowadzenie e-sklepu to spora dawka wyzwań, z którymi trzeba się mierzyć, jednak hej! Są narzędzia, które skutecznie ułatwiają pracę i pomagają w rozwoju e-biznesu. Automatyzują działania i dostarczają gotowe raporty do ich analizy i doskonalenia.
Jak zebrać bazę numerów telefonów do wysyłki kampanii SMS?
Czy warto zbierać bazę numerów telefonów do celów marketingowych? Odpowiedź jest oczywista – jak najbardziej! W tym artykule pokażę Ci kilka sposobów na pozyskiwanie danych, a także utwierdzę Cię w przekonaniu, że taki rodzaj komunikacji naprawdę się opłaca.
Trendy marketingowe na 2022 rok – wypowiedzi ekspertów
Poznaj wypowiedzi 23 ekspertów i dowiedz się, jakie trendy warto mieć na oku w 2022 roku.
20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
Często zamiast zastanawiać się nad tym, jak magicznie odmienić swój email marketing, warto przyjrzeć się błędom, które odruchowo popełniamy, a których łatwo można uniknąć.
Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021
Zobacz, które marki stworzyły najciekawsze kampanie świąteczne. Co przygotowały dla Ciebie IKEA, Allegro czy YES?
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]
Te 7 prostych wskazówek sprawi, że Twoja kampania SMS będzie skuteczniejsza
Kampania SMS daje niesamowite efekty. Średni Open Rate kampanii to nawet 95%! Jednak czasem drobne rzeczy mogą spowodować, że jej efektywność spada. Poznaj 7 konkretnych wskazówek, które pomogą Ci wyciągnąć z SMS-ów jeszcze więcej.
Przygotowania do Black Week oczyma IT i BOK
Masz już dość czytania tekstów o tym, jak upolować okazję podczas Black Friday? Spokojnie, ten nie jest jednym z nich. Dziś chcielibyśmy przybliżyć Ci to, jak ten szalony okres wygląda w firmach takich, jak FreshMail, z punktu widzenia dwóch kluczowych dla biznesu online działów – technicznego (IT) oraz Biura Obsługi Klienta. Standardowa odpowiedź IT nie istnieje […]
6 sposobów, jak wykorzystać licznik czasu w newsletterze
Licznik czasu, to świetny sposób, by zachęcić odbiorców do podjęcia akcji tu i teraz. Zobacz, gdzie warto użyć odliczania czasu w newsletterach.
Black Friday – wypróbuj nasze gotowe szablony maili!
Już listopad, a Ty czujesz na karku oddech Black Friday i ogromu pracy, który musisz włożyć, by promocja się udała? Spokojnie, my jesteśmy w podobnej sytuacji każdego roku. Tym bardziej, że prawie 20% wszystkich kampanii mailowych wysyłanych jest właśnie w końcówce roku i ma to naturalny związek z Black Friday. Na szczęście przychodzimy do Ciebie […]
7 rzeczy, które musisz przypilnować przed wysyłką newslettera na Black Friday
Tik-Tak. Tik-Tak. Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, a co za tym idzie, najgorętszy okres sprzedaży. Zobacz, jakich szczegółów dopilnować, by Twoja wyjątkowa kampania nie okazała się fiaskiem roku
Spokojny Black Week? Postaw na długotrwałe relacje z odbiorcami!
Ty i ja podczas Black Week jesteśmy klientami. Intencjonalnymi lub mimowolnymi. Dla email marketera ta praca zaczyna się jednak o wiele wcześniej, tak jak dla świadomego konsumenta, który zapisuje zakupowe potrzeby na rozmaitych listach. W email marketingu liczy się tak naprawdę każdy, wysłany w ciągu roku, newsletter.
#Facebookdown, czyli dlaczego własna baza mailowa to skarb
Jak widać, wystarczy mały błąd, by odciąć miliony ludzi od kontaktu z innymi. Dlatego chcę przypomnieć, że stary dobry email to narzędzie, które Cię nie zawiedzie, a własna baza adresowa to skarb.
6 powodów, dla których jeszcze nie zacząłeś email marketingu
Prowadzisz swój biznes, albo pracujesz w małej firmie, w której chcesz zwiększyć zasięgi, jednak zastanawiasz się, w jaki sposób? Oto przychodzę z poradami, jak zacząć działać w email marketingu, rozwiewając 6 najczęstszych wątpliwości. Powód 1: Nie wiesz, czy to się opłaca Cóż, prawdopodobnie email marketing nie jest pierwszym narzędziem, o którym pomyślisz, chcąc budować zasięgi […]
Email marketing dla sklepu internetowego
Większość sklepów internetowych, zarówno małych, jak i dużych, korzysta z email marketingu. Oto Twój kompletny przewodnik pomagający robić to skuteczniej!