Menu
logo-freshmail-biale logo-freshmail-czarne
  • Produkt
    • Email marketing
    • Wysyłki SMS
    • Email API i SMTP
    • Webinary
  • Szablony
  • Cennik
  • Wiedza i pomoc
    • Ebooki i poradniki
    • Pomoc
    • Filmy
    • Blog
    • Nowości w systemie
    • Wszystko o RODO
    • Szkolenia i konferencje
    • Inspirujące newslettery
  • Usługi
  • Blog
Zaloguj
Wypróbuj za darmoZaloguj
  • Blog o email marketingu
  • Email marketing
  • Najlepsze praktyki
  • FreshMail bez tajemnic
  • E-marketing
  • Twoja firma
  • Reklama online
  • Kultura pracy

Kalendarz
Marketera 2021

Zaplanuj najlepsze
kampanie tego roku!

POPULARNY
Szymon Dyrlaga 9 miesięcy temu

Jak połączyć narzędzia marketingowe we FreshMailu, by przeprowadzić skuteczną kampanię?

Email marketing, wysyłki SMS, webinary, landing page - jak połączyć te narzędzia, by osiągnąć cele marketingowe i sprzedażowe Twojej firmy?

Paweł Sala 11 lat temu

Nowe możliwości modułu Google Analytics

Zgodnie z obietnicami rozbudowaliśmy moduł współpracy FreshMaila z systemem Google Analytics.Obecnie dodaliśmy funkcjonalność dla zaawansowanych użytkowników. Dzięki niej będziesz mógł z łatwością oznaczyć, które z linków w Twojej wysyłce mają być śledzone przez system Google Analytics.Ponad to umożliwiliśmy Ci także samodzielne określenie sposobu w jaki ma być opisywany Twój link dla systemu statystyk.

Zapisz się do newslettera

Pobierz bezpłatny e-book i rozwijaj biznes z najlepszymi ekspertami w branży!

Paweł Sala 11 lat temu

Jaka jest optymalna szerokość emaila

E-mail marketing - optymalna szerokość mailaWśród wielu czynników decydujących o skuteczności kampanii e-mail marketingowej jednym z najważniejszych jest właściwy wygląd i kompozycja tego, co otrzymuje odbiorca. Jednym z parametrów wyglądu jest szerokość e-maila i właśnie optymalnej szerokości dotyczyć będzie ten wpis.

Paweł Sala 11 lat temu

Jak pokonać blokadę wyświetlania obrazków w programach pocztowych

Większość programów pocztowych oraz webmaili domyślnie blokuje wyświetlanie grafiki.

Paweł Sala 11 lat temu

Raport – zastosowanie CSS w e-mail marketingu

Pierwsze na polskim rynku wszechstronne badanie pocztowych aplikacji desktopowych i webowych pod kątem prawidłowego wyświetlania newsletterów przeprowadził zespół Freshmail. Webdeveloperzy kodując e-maile HTML z użyciem technologii CSS bardzo często napotykają na problemy. Brak dobrego wsparcia dla CSS przez aplikacje pocztowe sprawia, że przygotowanie poprawnie wyświetlającego się e-maila HTML czasami graniczy z cudem.

Paweł Sala 11 lat temu

Google Analytics i FreshMail

FreshMail jako pierwszy system do e-mail marketingu w Polsce postanowił wykorzystać potencjał narzędzi pakietu Google Analitycs do mierzenia efektywności wysyłanych kampanii. Właśnie udostępniliśmy wszystkim użytkownikom systemu FreshMail moduł Google Analytics w wersji beta. Dzięki niemu linki zawarte w mailingach będą śledzone przez system i uwzględniane w jego raportach.

Paweł Sala 11 lat temu

E-mail marketing najbardziej popularny

E-mail marketing - Raport strategiczny IAB Polska Internet 2007„E -mail marketing jest najpowszechniej wykorzystywaną formą marketingu interaktywnego w polskich firmach”, czytamy w opublikowanym niedawno raporcie strategicznym IAB Polska „Internet 2007”. Aż 80 proc. polskich marketerów wykorzystuje różne formy e-mail marketingu w swoich działaniach promocyjnych. Prawie połowa z nich wysyła newslettery. E-mailing jest również najbardziej rozpoznawalnym formatem reklamowym wśród internautów. Popularność ta przekłada się na wzrost świadomości odbiorców dotyczącej wykorzystania poczty elektronicznej w komunikacji marketingowej zarówno po stronie firm, jak i agencji interaktywnych czy wydawców internetowych.

Paweł Sala 11 lat temu

Nowe funkcjonalności systemu FreshMail

Do systemu FreshMail dodaliśmy cztery nowe użyteczności: możliwość załączania obrazków w treści maila; realizacja wysyłek okresowych; videopomoc; API (ang. Application Programming Interface).

Paweł Sala 11 lat temu

Ponad 80 proc. wszystkich emaili to spam

Tylko jedna na pięć wiadomości e-mail odebranych w marcu przez użytkowników Internetu była do nich prawidłowo zaadresowana. Reszta, średnio 81 proc. wszystkich maili w tym okresie, była spamem wysłanym przez cyberprzestępców - poinformowała firma Symantec w comiesięcznym raporcie "The State of Spam". W marcu poziom niechcianych wiadomości doszedł aż do 88 procent, tym samym bijąc rekord w ilości rozsyłanego spamu.

Paweł Sala 11 lat temu

Dobre rady dla projektantów e-mailingów, czyli wnioski z badania eye trackingowego

Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają internauci, a jakie pomijają wzrokiem? Na co zwrócić szczególną uwagę projektując wygląd newslettera aby zwiększyć jego skuteczność? Jak projektować elementy "call to action"?Na te pytania odpowiadają wyniki eye trackingowego badania kreacji reklamowych przeprowadzonego w lutym 2008 roku przez agencja Symetria.

Paweł Sala 11 lat temu

Open rate oswojony, czyli (prawie) wszystko o wskaźnikach otwarć kampanii mailingowych

Wskaźnik otwarć (open rate) to miara, która nastręcza marketerom wielu problemów. Czym tak właściwie jest? W jaki sposób się ją oblicza? Kiedy zmiany tego wskaźnika traktować jako sukces, a kiedy – sygnał, że w którymś momencie planowania kampanii popełniliśmy błąd? By przynajmniej częściowo rozwiać powyższe wątpliwości - zredagowaliśmy poradnik, który w sposób w miarę przystępny pokrywa szeroki rozmiar tego zagadnienia.

Paweł Sala 11 lat temu

Jak pisać skuteczne emaile, czyli trochę więcej o formie

Wreszcie część właściwa, czyli to, o czym miałem pisać od początku. Pisałem poprzedni odcinek, czyli swego rodzaju wstęp, bo chciałem mieć pewność, że czytając tę część wiecie, skąd się biorą konkretne wskazówki. Lepiej rozumieć niż zapamiętywać. Dzięki temu możecie to zrobić daleko lepiej niż polegając tylko na moich zaleceniach.

Paweł Sala 11 lat temu

Jak pisać skuteczne emaile, czyli o celach, odbiorcach i strategiach.

Pisanie listów do setek, czy tysięcy osób i to listów które mają osiągnąć pewien konkretny mierzalny cel nie jest jednak łatwym zajęciem. Nie znamy osobiście odbiorców, nie możemy odwołać się do wspólnych wspomnień, przeżyć. Musimy za to zmierzyć się z konkurencją wielu innych listów zapełniających ich skrzynki pocztowe.

Paweł Sala 11 lat temu

Dlaczego nasz e-mail marketing może być traktowany jako SPAM?

Sytuacja wygląda tak: na stronie umieszczasz formularz do pobierania adresów e-mail do wysyłki newsleterów. Super, niby wszystko jest jasne i klarowne, a tu nagle okazuje się, że Twoja wysyłka traktowana jest jako SPAM. No i zasadniczo mamy problem. Po pierwsze dlatego, że tracisz w oczach swoich subskrybentów – nikt nie lubi czytać wiadomości, przed którą pojawia się dodatek [SPAM] lub od razu trafia do folderu dla spam poczty. Po drugie za wysyłkę płacisz, a skoro jej efektywność jest niska, to po prostu szkoda Twoich pieniędzy. Aby uniknąć powyższej sytuacji przeczytaj poniższy wpis i poznaj najważniejsze metody tworzenie Malingów, które będą stanowiły efektywny e-mail marketing, a nie kolejny SPAM.

Paweł Sala 11 lat temu

Dlaczego FreshMail, a nie zwykły program pocztowy?

Pamiętam jak moja dziewczyna zapytała mnie kiedyś: "Kochanie, dlaczego ktoś miałby korzystać z FreshMaila - płatnego programu do wysyłki mailingów, zamiast robić to za pomocą zwykłego programu pocztowego?". Pytanie całkiem słuszne i nie da się na nie odpowiedzieć jednym zdaniem. Dlatego postanowiłem opisać tutaj najważniejsze argumenty "za" korzystaniem z systemu FreshMail.

Paweł Sala 11 lat temu

Słownik e-mail marketingu

Poniżej zamieszczam słownik przydatnych określeń związanych z e-mail marketingiem opracowany przez MarketingSherpa.Niestety na razie dostępny jedynie w wersji angielskiej.

1 … 44 45
Zapisz się na newsletter

Śledź nas na:

linkedin authorization token

Produkt

  • Email marketing
  • Wysyłki SMS
  • Email API i SMTP
  • Webinary
  • FreshAds
  • Usługi strategiczne
  • Wtyczki i integracje
  • Cennik

Wiedza i pomoc

  • Blog
  • Nowości w systemie
  • Pomoc
  • Ebooki i poradniki
  • Filmy
  • Szkolenia i konferencje
  • Inspirujące newslettery
  • Wszystko o RODO
  • Lepsza dostarczalność

Firma

  • Kontakt
  • O nas
  • Praca Rekrutujemy

Dla kogo?

  • Dla e-commerce
  • Dla enterprise
  • Dla developerów
  • Dla organizacji non-profit

Porozmawiajmy

Masz pytania?
tel: (+48) 12 881 13 08
mail: pomoc@freshmail.pl
mail: sprzedaz@freshmail.pl
Zgłoś spam Mapa strony Regulamin Serwisu Polityka antyspamowa Polityka prywatności
Do góry

Copyright © 2020 FreshMail - Skuteczny mailing i newslettery.

Do prawidłowego działania systemu wymagane są pliki cookies. Informacje w nich zawarte są wykorzystywane do celów funkcjonalnych oraz statystycznych.

Zamknij

Poznaj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo


OK