W jakim kierunku zmierza e-mail marketing i co nas zaskoczy w 2011 roku?
E-mail marketing wcale nie umiera. Przeciwnie - jako jeden z najbardziej elastycznych kanałów komunikacji z klientem, pochłania kolejne obszary, wzmacnia swoje znaczenie i pokazuje, że liczy się przede wszystkim efekt.
TravelCamp – już 20 stycznia w Krakowie!
Interesujesz się strategiami e-marketingowymi w branży turystycznej i hotelarskiej? Nie może Cię zabraknąć na TravelCampie.
Powiększony Screen Test
Narzędzie do podglądu maila w różnych programach przed wysłaniem wzbogaciło się o nowe, przydatne opcje.
FreshMail prelegentem na Interactive Marketing Meeting
Od 10 do 11 lutego 2011 w Warszawie będziecie nas mogli spotkać na trzeciej edycji Interactive Marketing Meeting.
Minął kolejny, bardzo efektywny rok – czas na małe podsumowanie :-)
W 2010, utrzymaliśmy niezwykłe tempo rozwoju systemu i oddaliśmy w Wasze ręce kilkadziesiąt nowych funkcjonalności. Zawsze zależało nam na zwiększaniu skuteczności Waszych kampanii e-mail marketingowych przy jednoczesnym podnoszeniu komfortu pracy z systemem. Dlatego, tak duży nacisk położyliśmy na rozwój opcji, które na etapie tworzenia kampanii pozwalają Wam na automatyzację pewnych procesów testowania.
Świeże życzenia na Nowy Rok :-)
Dziękujęmy Wam za bardzo udany i owocny 2010 rok! A w nadchodzącym, życzymy Wam przede wszystkim rosnącego zadowolenia z FreshMaila, a sobie - ciągłego podnoszenia poprzeczki.
Geotargetowanie – nowe funkcje
FreshMail wprowadził możliwość geotargetowania Twoich wysyłek w oparciu o miejsce zapisu subskrybenta.
FreshMail Inspektor – optymalizacja mailingów
FreshMail wprowadził nową, niezwykłą funkcjonalność, która poprawni jakość przygotowywanych przez Ciebie mailingów. FreshMail Inspektor - bo o nim tutaj mowa, to sprytny gadżet, który pomoże ocenić Ci poprawność przygotowania szablonu mailingu.
NOWOŚĆ w systemie FreshMail – rozbudowany raport Klientów pocztowych i systemów operacyjnych
Postanowiliśmy wzbogacić jedno z najczęściej używanych przez Was narzędzi. Do raportów dodaliśmy analizę urządzeń mobilnych, także z rozbiciem na konkretne urządzenia oraz uaktualniliśmy klientów pocztowych offline.
NOWOŚĆ w systemie FreshMail – personalizacja nadawcy
Jak już nasi użytkownicy doskonale wiedzą – personalizacja to potężne narzędzie, które daje wymierne rezultaty. Tym razem, umożliwiamy Wam personalizację nadawcy.
WAŻNE – edycja poziomu zabezpieczeń konta we FreshMailu
Jesteśmy przekonani, że dane osobowe, które przechowujecie w naszym systemie powinny być jak najsilniej strzeżone. Jednak na Wasze życzenie, wprowadziliśmy również możliwość samodzielnego ustalenia poziom zabezpieczeń Waszego konta (oczywiście robicie to wyłącznie na własną odpowiedzialność).
FreshMail prelegentem na III Forum Marketingu Zintegrowanego
W dniach 9-10 marca 2011 w Warszawie będzie miało miejsce niepowtarzalne wydarzenie - forum, na którym będziecie mogli poznać skuteczne metody łączenia kanałów komunikacji, a przy okazji nas spotkać :-)
Seminarium z efektywnego e-mail marketingu pod sztandarem FreshMaila
Wczoraj w Centrum Edukacyjnym Park Postępu mówiliśmy o tym, jak tworzyć w 100% skuteczny marketing. Dziękujemy uczestnikom szkolenia za skupienie i liczne przybycie.
Tworzenie kodów kreskowych
FreshMail umożliwia Ci dodanie kodów kreskowych do kampanii. Dzięki nim, po wydrukowaniu mailingu, odbiorca będzie mógł dokonać np. rabatowego zakupu na wybrany produkt w podanym sklepie. Dodatkowo, jesteś także w stanie zmierzyć skuteczność mailingu. Dokładnie zobaczysz, kto skorzystał z oferty.
NIE WYSYŁAJ CZĘŚCIEJ NIŻ, czyli przydatna funkcjonalność w nowej odsłonie
Skuteczny e-mail marketing to mieszanka dobrej treści z odpowiednią częstotliwością wysyłki. Jednak jak we wszystkim, trzeba zachować umiar i nie zasypać swoich subskrybentów masą wiadomości. Zmieniając rodzaj kampanii (na newsletterową bądź komercyjną) ustalisz jak często Twoi subskrybenci mają je od Ciebie otrzymywać.
Generuj treść tekstową z HTML
Jeżeli skrzynka mailowa Twojego odbiorcy nie obsługuje wersji HTML mailingów (np. Lotus), wtedy zobaczy jego wersję tekstową, którą już od dzisiaj można w naszym systemie wygenerować.
Bezpłatne szkolenia dla studentów
Już dzisiaj w Instytucie Filozofii na ul. Grodzkiej spotkamy się ze studentami Uniwersytetu Jagiellońskiego na unikalnym szkoleniu z e-mail marketingu.
E-mail marketing w dobie social mediów i rozwiązań mobilnych
Uspokajamy, e-mail marketing ma się bardzo dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Skąd ten optymizm?
Czy agresywny pop-up atakujący użytkowników zaraz po wejściu na Twoją stronę to najlepszy sposób na budowanie bazy adresów?
Pytanie wydaje się sugerować odpowiedź. Ta jednak nie jest tak oczywista! Zwolennicy mówią – skuteczny, diabelnie efektywny, sprytny, najprostszy, atrakcyjny, tani. Przeciwnicy odpowiadają – denerwujący, inwazyjny, przestarzały, budujący złe skojarzenia. Jak to jest naprawdę?