FreshMail zintegrował się z Gravity Reco
Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcą sprzedawać więcej, skuteczniej a przy tym zaoszczędzić sporo czasu.
Już 21 września odbędzie się Tedx Kraków 2012
“Tematem przewodnim będzie „Sekretne życie”. Bo tak naprawdę we wszystkim jest coś więcej, niż to, co widać na pierwszy rzut oka. Rzadko sprawdzamy, co leży głębiej, choć często właśnie dzięki temu, co tam znajdziemy, życie jest możliwe.
Poranek z email marketingiem – podsumowanie
W środę 22.08.2012 odbył się po raz pierwszy przez nas organizowany „Poranek z email marketingiem”. Była kawa, ciacho, zielona torba z prezentami i duża dawka praktycznej wiedzy.
Internet Beta 2012
Już po raz czwarty w Kielnarowej pod Rzeszowem spotka się śmietanka polskiego Internetu. FreshMail od początku jest związany z tą inicjatywą. Jak co roku Paweł Sala wygłosi prelekcję, będziemy również na wszystkich imprezach integracyjnych. Do zobaczenia we wrześniu!
Poranek z e-mail marketingiem. Zapisz się już dziś!
Dobra kawa, cytrynowe ciastko i duża dawka wiedzy o nowych trendach w e-mail marketingu już 22 sierpnia 2012 roku, w Kinie 18 w Krakowie. Podczas spotkania Paweł Sala – Dyrektor Zarządzający FreshMail i Filip Kłodawski - Key Account Manager FreshMail opowiedzą o tym co obecnie jest najmodniejsze, a co najskuteczniejsze w e-mail marketingu. Będzie też czas na dyskusję i zadanie nurtujących pytań z dziedziny e-mail marketingu.
FreshMail w Fortecy
W ramach przetestowania wzajemnego zaufania między FreshMailowcami wybraliśmy się do Centrum Wspinaczkowego Forteca. Wyjście zorganizowane i planowane od dawna, w końcu udało się doprowadzić do końca.
FreshMail szkoli
21 sierpnia 2012 roku w Warszawie, odbędzie się szkolenie z e-mail marketingu prowadzone przez dyrektora zarządzającego FreshMail - Pawła Salę. Podczas 7 godzin zajęć będzie można się dowiedzieć jak niedrogo ale skutecznie komunikować się z obecnymi klientami i pozyskiwać nowych.
Skuteczny e-mail marketing od podstaw dla kadry zarządzającej
"Dobre systemy do e-mail marketingu pozwalają na osiągnięcie ciekawego efektu przy tworzeniu segmentacji dzięki łatwej możliwości łączenia kilku segmentów w jeden. Dzięki temu możemy bez problemu wygenerować grupę osób, którą stanowić będą np. kobiety, które dopisały się do listy w ciągu ostatniego tygodnia i nie kliknęły w żaden link w ostatniej kampanii." W najnowszym numerze magazynu Nowoczesne zarządzanie znajdziecie artykuł Pawła Sali, z którego dowiecie się jak wykorzystać targetowanie do tworzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych.
Raport badania agencji M&MP 2012
Sukces firmy można liczyć na wiele sposobów - przychodami, wynikami sprzedaży, nowymi Klientami czy dynamiką dochodów. Nas jednak najbardziej cieszy zadowolenie naszych Klientów. Media i Marketing Polska opublikował Raport Specjalny dotyczący Agencji Marketingu Zintegrowanego.
FreshMail w Raporcie Strategicznym IAB Polska Internet 2011
To był dobry rok dla branży internetowej. Tak jednym zdaniem można podsumować Raport strategiczny IAB Polska INTERNET 2011. W publikacji znaleźć można dane o konsumentach online, witrynach internetowych, internecie mobilnym czy rynku e-commerce. W raporcie znalazł się także tekst dotyczący e-mail marketingu autorstwa Pawła Sali - dyrektora zarządzajacego FreshMail.
Pokoloruj swój mailing czyli o znaczeniu kolorów w newsletterach.
Kolory odgrywają ogromną rolę w życiu każdego z nas, zaczynając od doboru stroju, poprzez kolor ścian w domu czy miejscu pracy a kończąc na kolorystyce obiadu czy kolacji. To jednak tylko początek przeprawy z kolorami. Okazuje się bowiem, że w życiu on-line kolory również mają ogromne znaczenie. Zarówno przy tworzeniu strony www jak i mailingu warto mieć na uwadze tą kwestię.
Raport Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012
FreshMailowi Eksperci po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest obszerny raport, mający na celu pomoc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem w nie popełnianiu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. “rozsypanego szablonu”.
GIODO w e-mail marketingu, czyli o ustawach i dyrektywach.
E-mail marketing to jedna z tych dziedzin, która na marketerach wymusza ciągłą aktualizację wiedzy odnośnie restrykcji jakie nakłada GIODO i Unia Europejska w sprawie ochrony danych osobowych.
FreshMail po raz kolejny został podwójnie nominowany do nagrody Golden Arrow
Dziś ogłoszono nominacje w konkursie Golden Arrow. Z dumą możemy poinformować, że otrzymaliśmy aż 2 nominacje w kategorii Marketing internetowy - e-mail marketing.
FreshMail na Roadshow
7 dni, 7 miast i 7 szkoleń - tak wyglądała tegoroczna edycja RoadShow - E-commerce w praktyce. Siódemka okazała się być szczęśliwa, bo całe wydarzenie oceniamy jako bardzo udane.
Jak łatwo i efektywnie pozyskiwać adresy e-mail
Po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła “newsletter” na dzień dzisiejszy wyskakuje ponad 640 milionów wyników - to linki zarówno opisujące ten sposób komunikacji, firmy zajmujące się e-mail marketingiem, jak i formularze zapisu. Oznacza to, że zdobycie wartościowego subskrybenta wcale nie jest taką prostą sprawą.
E-mail marketing w liczbach 2011 – infografika
FreshMail publikuje pierwsze tak obszerne badanie rynku e-mail marketingowego w Polsce. Dane, które zdecydowaliśmy się przeanalizować zostały zebrane na przełomie ostatnich 3 lat. Nie jest to badanie deklaratywne, które może cechować się dużą możliwością błędu (zwłaszcza w przypadku małej, przypadkowej grupy ankietowanych osób). Badanie to oparliśmy na aktywności ponad 15 000 000 odbiorców newsletterów (unikalne adresy e-mail) do których wysyłane jest rocznie ponad 1 000 000 000 wiadomości e-mail za pomocą systemu FreshMail. Jednocześnie przebadaliśmy działania użytkowników systemu FreshMail (marketerów), którzy prowadzą ww. działania. W badaniu przeanalizowaliśmy lata 2010 i 2011, a także pierwszy kwartał 2012 roku. Dzięki temu powstało pierwsze tak rozległe i dokładne opracowanie danych związanych z rynkiem e-mail marketingu w Polsce.
E-mail marketing w e-commerce
Według raportu eCommerce 2011, Internet jest najszybciej rosnącym kanałem dystrybucji polskiego handlu. Według ADV.pl, wartość tego rynku w 2011 r. mogła wzrosnąć nawet o 11%. Szacunki ZenithOptimedia były jeszcze bardziej optymistyczne – eksperci firmy mówili aż o 20% progresie! Konkurencja na rynku e-commerce rośnie, warto więc zadbać o swoich klientów i zatroszczyć się o jak najwyższą jakość ich obsługi. Taką możliwość daje właśnie e-mail marketing.
FreshMail w Marketerze+
Piąte wydanie Marketera+ a z nim piąta już część z cyklu artykułów Pawła Sali - dyrektora zarządzającego FreshMail. Do tej pory przeczytać można było o efektywnym prowadzeniu działań e-mail marketingowych czyli od budowania bazy subskrybentów po personalizację szablonów. Tym razem Paweł Sala postanowił przybliżyć temat raportowania w e-mail marketingu na podstawie systemu FreshMail.