FreshMail Designer – nowa jakość tworzenia mailingów i newsletterów
Nowy edytor wraz z szablonami newsletterów już dostępny!Nie potrzebujesz już znajomości HTML'a czy programów graficznych. Możesz skorzystać z kilkudziesięciu gotowych wersji szablonów i dostosować je do swoich potrzeb. Nie czekaj, sprawdź!
W opinii Klientów: FreshMail bezwględnie najlepszy!
FreshMail został wzięty pod uwagę w tegorocznym Raporcie Media&Marketing Polska. Wyniki zaskoczyły nawet nas samych. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w 15 na 16 kategoriach, m.in w kategorii: Zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz; Zadowolenie ze współpracy z agencją; Zadowolenie z obsługi klienta.
Trzy powody, dla których Klienci powieszą Twojego maila na ścianie
Przeciętny pracownik korporacji odbiera i wysyła dziś sto maili dziennie w postaci: korespondencji służbowej, prywatnej i wiadomości komercyjnych. Jeśli jesteś nadawcą tych ostatnich, zwróć uwagę na trzy rzeczy, które pomogą Ci zwiększyć statystyki otwarć mailingów.
Jak konstruować mailingi i newslettery czyli eyetracking w email marketingu
Czy wiesz jak duży wpływ na sprzedaż za pomocą email marketingu ma Twój szablon newslettera? Już nie musisz się zastanawiać. Na te i inne pytania odpowiada raport „Eyetracking w e-mail marketingu”.
Edytor szablonów i nowe możliwości raportowania we FreshMailu
Właśnie kończymy pracę nad rewolucyjną funkcjonalnością FreshMaila, która sprawi, że przygotowanie efektywnego szablonu maila będzie prostsze niż kiedykolwiek w przeszłości. Jeszcze w lipcu zaprezentujemy FreshMail Designera - intuicyjne narzędzie, które dzięki technologi drag & drop pozwoli każdemu stworzyć przepiękny szablon maila bez znajomości HTML’a.
Jak zwiększać lojalność odbiorców kampanii mailingowych?
Sytuacja idealna byłaby taka, że wgrywasz bazę danych i wysyłasz kampanie. Email marketing to jednak komunikacja z Klientami a nie tylko wysyłanie maili. Nie zostawiaj więc swoich odbiorców bez opieki bo szybko się zorientują, że ich zaniedbujesz. Co zrobić aby Klienci czuli się zaopiekowani?
Jak dodać symbole do tematu wiadomości email?
Skrzynki naszych odbiorców są codziennie zasypywane tysiącami wiadomości. Jak sprawić, żeby klient nie przeoczył akurat tej Twojej? Przede wszystkim wyróżnij się!
Co to jest newsletter, mailing, autoresponder i mail transakcyjny?
Co to jest mailing, newsletter, autoresponder czy niechlubny spam? Czym różni się jedno od drugiego i co wybrać aby zwiększyć konwersję? Przeczytaj a już nigdy nie pomylisz jednego z drugim.
Jak zbierać adresy email?
Jak i gdzie zbierać adresy email aby powiększać swoją bazę adresową? Co zrobić aby wysyłać mailingi do ludzi, którzy tego chcą i są wartościowymi odbiorcami? Jak nie działać na granicy prawa i stosować się do zasad email marketingu? Odpowiedź znajdziesz w tekście.
Sklep internetowy a GIODO – rejestracja bazy danych
Jak pracować z danymi osobowymi aby robić to zgodnie z prawem i móc wykorzystywać je do email marketingu? O czym należy pamiętać prowadząc eSklep? Co należy zrobić aby nie złamać email marketingowego prawa? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym tekście.
Spotkanie z Wojciechem Tomaszewskim [prezentacja]
M@il My Day to konferencja email marketingowa, podczas której praktycy i eksperci z dziedziny marketingu internetowego odpowiadali na pytanie "jak żyć" w świecie web 2.0. Posłuchaj jak o komunikacji newsletterowej firmy Answear mówił Wojciech Tomaszewski.
Nadchodzące trendy w email marketingu (film)
Podczas tegorocznej edycji konferencji email marketingowej M@il My Day, Rafał Szymański - E-Commerce Manager Neckermann opowiadał o przewidywanych trendach w email marketingu. Jesteście ciekawi co prognozuje nasz ekspert? Zapraszamy do obejrzenia prezentacji z tego wystąpienia.
M@il your Day?
22 maja w krakowskim Multikinie odbyła się po raz pierwszy konferencja email marketingowa M@il My Day. Ponad 200 mailingożerców z całej Polski zjechało do Krakowa, aby w ciągu 8 godzin, wysłuchać 16 ekspertów z email marketingu i dziedzin pokrewnych.
Jak usprawnić pracę BOKu?
Tematem drugiego tegorocznego wydania Marketera + jest Obsługa Klienta, która odgrywa niebagatelną rolę w dzisiejszym funkcjonowaniu wszelkiego rodzaju biznesów. Magazyn zawiera eksperckie artykułu z poradami jak prowadzić i usprawnić działanie tzw. BOKu.
Nowy FreshMail
Dzisiaj nadszedł dzień, na który czekaliśmy ponad półtora roku - przedstawiamy Wam nowego, świeżutkiego FreshMaila, który sprawi, że wysyłanie kampanii email marketingowych jeszcze nigdy nie było tak szybkie i przyjemne.
Jak to robić przez newsletter?
Artykuł Pawła Sali kolejny raz stał się jednym z kluczowych tematów numeru prasy branżowej. Opisane w nim działania nie wymagają dużych nakładów finansowych równocześnie dając możliwość pełnej automatyzacji. Zapraszamy do lektury!
M@il my Day – konferencja email marketingowa
Co: M@il My Day Gdzie: Kraków, Multikino Kiedy: 22 maj 2013, godz. 8:30 - 17:30 Za ile: 400 PLN netto
Marketing w praktyce z email marketingiem
Marcowe wydanie miesięcznika Marketing w praktyce dedykowane jest email marketingowi. Nie zdziwi więc fakt, że FreshMailowi specjaliści zostali poproszeni o podzielenie się swoją wiedzą.
Email marketing w liczbach 2012 [infografika]
Po sukcesie zeszłorocznej infografiki, także i w tym roku oddajemy w Wasze ręce obszerne podsumowanie rynku email marketingowego w Polsce w roku 2012. Tym razem jednak do pobrania także komentarz ekspertów.