Segmentacja i personalizacja na Dzień Chłopaka – jakie popełniasz błędy?
Planujesz wysyłkę kampanii email marketingowej na dzień chłopaka? Zobacz, jakie możesz popełnić błędy. Segmentacja i personalizacja od podstaw.
Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców
Poznaj 5 narzędzi, dzięki którym możesz analizować zachowania swoich użytkowników. Dzięki poznanym mechanizmom działania, możesz uzyskać większą konwersję.
Jak Instagram ulepszy Twój email marketing? (darmowe inspiracje)
Czy możemy połączyć tradycyjny, aczkolwiek skuteczny email marketing, z nowoczesnym narzędziem na scenie mediów społecznościowych, jakim jest Instagram? Myślę, że wręcz powinniśmy! Email marketing pozwala nam dotrzeć do skrzynek odbiorców natomiast Instagram do ich gałek ocznych.
Jesienne kampanie email marketingowe – podajemy 16 świąt do wykorzystania!
Kampanie email marketingowe powinny być kontekstowe. Dowiedz się, jak dopasować Twoją komunikację do pory jesiennej!
Strategiczne podejście w email marketingu (+ konkretny opis przykładu)
Chcesz przygotować dobry newsletter, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ilość dostępnych rozwiązań i funkcjonalności może być przytłaczająca, więc zacznij od obrania odpowiedniej strategii. Najlepsze mailingi powstają wtedy, kiedy mamy jasno sprecyzowany cel i wiemy do kogo i dlaczego chcemy trafić za pośrednictwem naszych wysyłek. Stwórz skuteczny komunikat dzięki dostępnym w naszej aplikacji rozwiązaniom.
Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów
Jeśli kampania mailingowa byłaby książką, te elementy stanowiłyby jej okładkę. Dlaczego? Te 3 składowe są widoczne w skrzynce odbiorczej zanim jeszcze odbiorca otworzy wiadomość. Zrób więc co w Twojej mocy, by na tym etapie wzbudzić zainteresowanie.
Newsletter firmowy dla Generacji Z – pamiętaj o tych 3 zasadach
Newsletter firmowy dociera do szerokiego grona wiekowego odbiorców i musi zwracać uwagę Generacji Z. Dowiedz się, jak to zrobić.
Jak poprawić konwersję na twojej stronie? Zobacz 5 pomysłów
Czy zwiększenie konwersji przy użyciu narzędzia do email marketingu jest możliwe? Sprawdź nasze pomysły na to, hjak poprawić konwersję na Twojej stronie.
Czym jest drip email marketing?
Kampanie email marketingowe typu drip od kilku lat stają się coraz bardziej popularne. Dzięki automatyzacji są wygodne dla firm i angażujące dla odbiorców jednocześnie. W tym artykule poznasz potrzebne definicje, dowiesz się jak prowadzić takie kampanie w Twojej firmie i uzyskasz garść porad od naszych ekspertów. Zaczynamy!
Responsywność a email marketing
Responsywność: sprawdź naszych 6 porad. Dowiedz się, jak możesz zadbać o customer experience oraz lepszą czytelność swoich treści.
Testy A/B – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii marketingowych
Sprawdź, czym są testy A/B w marketingu cyfrowym. Dowiedz się, jak dobrze je przeprowadzać, a później analizować ich rezultaty. Możesz testować wszystko - od email marketingu po landing page.
Customer experience – email marketing od podszewki
Czym jest customer experience w email marketingu? Dowiedz się, jak możesz skorzystać z CX, aby budować wizerunek marki oraz lojalność klientów.
Mikrosegmentacja i hiperpersonalizacja – skuteczne kampanie email marketingowe
Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja to kluczowe aspekty współczesnego marketingu. Mają wpływ na wyniki Twoich kampanii - zobacz, jak ich używać!
Kampanie SMS i email marketing – omnichannel e-commerce
Skorzystaj z możliwości omnichannel. Połączenie kampanii sms z email marketingiem pozwoli Ci na lepsze uzupełnienie Twoich działań oraz dotarcie do większej ilości odbiorców.
E-commerce w praktyce – planowanie kampanii promocyjnej
Dni wolne oznaczają zwiększenie ruchu w Internecie i stanowią dobry moment na działania promocyjne e-commerce. Sprawdź, jak dobrze zaplanować swoje działania.
Trendy marketingowe na 2022 rok – wypowiedzi ekspertów
Poznaj wypowiedzi 23 ekspertów i dowiedz się, jakie trendy warto mieć na oku w 2022 roku.
20 błędów w email marketingu, których nie musisz popełniać
Często zamiast zastanawiać się nad tym, jak magicznie odmienić swój email marketing, warto przyjrzeć się błędom, które odruchowo popełniamy, a których łatwo można uniknąć.
Zobacz najciekawsze kampanie świąteczne 2021
Zobacz, które marki stworzyły najciekawsze kampanie świąteczne. Co przygotowały dla Ciebie IKEA, Allegro czy YES?
Dotrzyj na czas w te święta [przykłady]
Za nami Black Week i to wcale nie oznacza spokoju dla Waszego e-commercu. I dobrze, bowiem świąteczna gorączka dopiero się zaczyna. Końcówka roku wymaga od nas zdecydowanych, precyzyjnych a zarazem oryginalnych działań. Dziś o nich w ramach inspiracji, aby pomóc Waszemu przekazowi dotrzeć do klientów na czas w te święta. Marek Jankowski w jednym z […]