5 tricków dla sms marketing na Black Friday + wzory wiadomości
Połącz e-mail z SMS i zyskaj jeszcze lepsze wyniki sprzedaży! Zobacz, jak skutecznie wykorzystać obydwa kanały w swojej komunikacji marketingowej.
5 strategii, aby klient wrócił po Black Friday – gotowe do wykorzystania!
Zobacz, jak sprawić, że klient dokona u Ciebie ponownego zakupu. Podajemy 5 sprawdzonych strategii do zastosowania po Black Friday!
Twórz grafiki na Black Friday jak profesjonalista
Promocja Na black Friday potrzebuje dobrej oprawy graficznej. Zobacz, jak stworzyć dobry projekt bez pomocy profesjonalisty.
Rozmowa z przyjacielem, czyli budowa relacji w newsletterze
Co łączy prawdziwą przyjaźń z komunikacją e-mail marketingową? Zobaczmy, dlaczego powinniśmy zburzyć ścianę dzielącą producenta i konsumenta. I co najważniejsze - dowiedzmy się, co da to Tobie i Twojemu odbiorcy.
Strasznie klikalne wiadomości e-mail w Halloween – 42 przykłady tematów newslettera
Jak zadbać o większy open rate w Halloween? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zadbać o strasznie klikalne wiadomości.
Przerażająco dobre newslettery – pomysły na kreacje Halloween
Zbliża się Halloween i czas przygotować potwornie dobre kreacje. Zainspiruj się innymi markami i poznaj kluczowe zasady tworzenia kreacji z okazji tego święta.
Czemu trafiasz do SPAMu (i tracisz leady)?
Jak nie trafić do SPAMu i nie stracić leadów? Sprawdź co zrobić, aby Twoja wiadomość trafiła do głównej zakładki na poczcie klienta.
Jesienne newslettery – pomysły na kreacje 2022
Łap inspiracje na jesienne newslettery i zachwyć swoich odbiorców oryginalną kreacją oraz nietuzinkową promocją.
Mityczny email marketing, czyli 5 legend o wysyłaniu kampanii
Kiedy bogowie są wśród nas… czyli krótka rozprawa o mitach i ich władcach. Na jakie nieprawdziwe opowieści możesz się natknąć, kiedy mowa o email marketingu? I jaka jest w końcu prawda? Prezentujemy pierwszy cykl z serii #EmailBezŚciemy!
Jak dodawać emoji do tematu wiadomości email? 42 przykłady
Emotikony dodane do wiadomości email potrafią zdecydowanie wyróżniać się w tłumie. Jednak nie wszyscy wiedzą, jak poprawnie z nich korzystać! Zobacz, jak dodawać emotikony do emaila, aby zwiększyć swój open rate.
Segmentacja i personalizacja na Dzień Chłopaka – jakie popełniasz błędy?
Planujesz wysyłkę kampanii email marketingowej na dzień chłopaka? Zobacz, jakie możesz popełnić błędy. Segmentacja i personalizacja od podstaw.
#FreshMailersi: Wywiad z Piotrem Suszalskim
"Bardzo satysfakcjonujące jest budowanie aplikacji, która działa szybko i sprawnie, nawet podczas dużego ruchu i przy dużej liczbie klientów. To zdecydowanie coś co lubię robić i chyba nigdy nie przestanę tego robić!" - zobaczcie, co do powiedzenia o technologii i byciu CTO ma Piotr Suszalski. Wydanie specjalne z okazji Dnia Programisty!
Dlaczego Twoja konwersja spada? Sprawdź 5 narzędzi do analizy Twoich odbiorców
Poznaj 5 narzędzi, dzięki którym możesz analizować zachowania swoich użytkowników. Dzięki poznanym mechanizmom działania, możesz uzyskać większą konwersję.
Jak Instagram ulepszy Twój email marketing? (darmowe inspiracje)
Czy możemy połączyć tradycyjny, aczkolwiek skuteczny email marketing, z nowoczesnym narzędziem na scenie mediów społecznościowych, jakim jest Instagram? Myślę, że wręcz powinniśmy! Email marketing pozwala nam dotrzeć do skrzynek odbiorców natomiast Instagram do ich gałek ocznych.
Jesienne kampanie email marketingowe – podajemy 16 świąt do wykorzystania!
Kampanie email marketingowe powinny być kontekstowe. Dowiedz się, jak dopasować Twoją komunikację do pory jesiennej!
Strategiczne podejście w email marketingu (+ konkretny opis przykładu)
Chcesz przygotować dobry newsletter, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ilość dostępnych rozwiązań i funkcjonalności może być przytłaczająca, więc zacznij od obrania odpowiedniej strategii. Najlepsze mailingi powstają wtedy, kiedy mamy jasno sprecyzowany cel i wiemy do kogo i dlaczego chcemy trafić za pośrednictwem naszych wysyłek. Stwórz skuteczny komunikat dzięki dostępnym w naszej aplikacji rozwiązaniom.
Nie oceniaj książki po okładce”! A maila? Wykorzystaj potencjał tych 3 elementów
Jeśli kampania mailingowa byłaby książką, te elementy stanowiłyby jej okładkę. Dlaczego? Te 3 składowe są widoczne w skrzynce odbiorczej zanim jeszcze odbiorca otworzy wiadomość. Zrób więc co w Twojej mocy, by na tym etapie wzbudzić zainteresowanie.
Newsletter firmowy dla Generacji Z – pamiętaj o tych 3 zasadach
Newsletter firmowy dociera do szerokiego grona wiekowego odbiorców i musi zwracać uwagę Generacji Z. Dowiedz się, jak to zrobić.
Jak poprawić konwersję na twojej stronie? Zobacz 5 pomysłów
Czy zwiększenie konwersji przy użyciu narzędzia do email marketingu jest możliwe? Sprawdź nasze pomysły na to, hjak poprawić konwersję na Twojej stronie.