Kalendarz marketera na 2019 rok
Zaplanuj rok z Kalendarzem Marketera na 2019 rok. Znajdziesz w nim święta i okazje, które wykorzystasz do planowania social mediów i email marketingu. Uwaga! Mamy dla Ciebie także BONUS - harmonogram wysyłek mailingowych.
“Zamiast zdobywać rynek, zbudowaliśmy go na nowo”
Nasza firma właśnie obchodzi jubileusz dziesięciolecia. Z tej okazji publikujemy wywiad z naszym CEO Pawłem Salą, który wspomina początki funkcjonowania na bardzo specyficznym rynku, opowiada o zdobywaniu na nim pozycji lidera oraz o przełomowych zmianach w organizacji.
Poznaj triki Designera – czyli jak samodzielnie zrobić dobrą kampanię?
Projektowanie szablonu maila to jedna z najważniejszych czynności, jakie musisz wykonać tworząc kampanię. Na szczęście we FreshMailu udostępniamy Ci narzędzie do samodzielnego tworzenia kreacji mailingów - FreshMail Designer. W tym artykule znajdziesz garść przydatnych trików, jak dobrze używać tego narzędzia.
Raport SEO 2018 – liderzy branż w wynikach wyszukiwania Google
Kto pojawia się na pierwszej stronie Google? Kto przyciąga ruch z największej liczby słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie serwisy są w Polsce najczęściej odwiedzane?
7 wspomnień, które przekonają Cię do udziału w Mail My Day
Koniec roku to magiczny czas, kiedy czar wspomnień przeplata się z wyczekiwaniem na to, co przyniesie przyszłość. Dlatego we FreshMailu z jednej strony wspominamy m.in. szóstą edycję Mail My Day, największej konferencji o email marketingu w tej części Europy, a z drugiej planujemy już… siódmą odsłonę!
Zapis do newslettera zgodny z prawem – jak to zrobić?
Jak już zapewne wiesz, we FreshMailu wymagamy zbieranie adresów email zgodnie z prawem. Do tego służy nam model double opt-in. W tym artykule chcę Ci przybliżyć, dlaczego jest to tak ważne i jakie niesie dla Ciebie korzyści.
Skuteczny mailing? Zadbaj o dostarczalność!
Czy wiesz, że w skali europejskiej jedna na 6 wiadomości nie trafia do skrzynki odbiorczej? Mają na to wpływ różne filtry antyspamowe, zainstalowane na skrzynkach mailowych. Na szczęście możesz zwiększyć efektywność mailingu i wpłynąć na swoją dostarczalność. Jak? Przeczytasz w artykule.
Jak nie przepalać budżetów reklamowych? Optymalizuj Lead Response Time
Wkładasz sporo budżetu na działania reklamowe? A jak szybko i sprawnie dział sprzedaży odpowiada na zapytania klientów? Ogranicz wydatki i zwiększ sprzedaż dzięki wdrożeniu jednego wskaźnika...
Psychologia w email marketingu – wykorzystaj błędy poznawcze odbiorców
Ostatnio miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu z cyklu Tour de e-commerce. Jedna z prelekcji dotyczyła email marketingu i zainspirowała mnie do napisania tego tekstu. Dowiesz się z niego, jak poprawić komunikację z Twoimi odbiorcami, sprytnie oddziałując na ich podświadomość.
4 rady, jak uniknąć błędów przy wysyłce kampanii świątecznej
Poznaj kilka pomocnych wskazówek, które pozwolą Ci na uniknięcie błędów przy wysyłce kampanii świątecznej. Dowiesz się m.in., dlaczego wysyłka do dawno nie używanej bazy może przysporzyć Ci problemów, jak zaplanować kampanię z wyprzedzeniem oraz na co zwracają uwagę filtry antyspamowe.
3 rodzaje prostych i skutecznych ankiet internetowych
Jakie ankiety internetowe warto przeprowadzać, by lepiej poznać opinię na temat Twojej firmy i odkryć prawdziwe potrzeby klienta? Poznaj 3 efektywne rodzaje ankiet dla branży e-commerce (i nie tylko).
3 proste sposoby, jak zwiększyć Open Rate kampanii świątecznych
Skuteczny email marketing na święta. Przeczytaj nasz e-book, który pomoże Ci przygotować się do najbardziej atrakcyjnego okresu w roku pod względem sprzedaży! Poznaj cenne wskazówki od ekspertów.
Tour de e-commerce – zwiększ sprzedaż w swoim e-sklepie
Od co najmniej kilku lat obserwowany jest wzrost wartości rynku e-commerce w Polsce. Szacuje się, że w 2018 r. odnotuje on kolejny sukces - wzrośnie o 23%, a jego wartość przekroczy 50 mld złotych.
Email bombing. Jak zabezpieczyć swój formularz przed botami?
Formularze zapisu są jednym z najlepszych sposobów na zbudowanie bazy newsletterowej. W ostatnim czasie niestety są również celem ataków zwanych “email bombing" lub “bombą pocztową." Przeczytaj czym grozi taki atak i jak się przed nim zabezpieczyć.
Facebook Local czy Aplikacja Eventowa – co jest lepsze dla Twojego wydarzenia?
Facebook Local to narzędzie, które zdobywa coraz to większą popularność. Przyjrzeliśmy się dokładniej nowemu wytworowi społecznościowego giganta, sprawdzając jakie możliwości zapewnia i kto może z nich skorzystać.
[E-commerce] Przygotuj się na szał zakupów w okresie świątecznym!
Dla e-commerce końcówka listopada i praktycznie cały grudzień to najgorętszy okres w roku. Nie dość, że w tych miesiącach okazje zakupowe trafiają się praktycznie co kilka dni, to na dodatek rynek e-handlu rośnie z roku na rok i zwiększa się zaufanie Polaków do niego.
Kim jest Twój klient? Analityka w procesie sprzedaży
Jak wykorzystać narzędzia analityczne w codziennej pracy handlowca? Jak stworzyć persony? Jak szukać nowych klientów dzięki Google Analytics? Dowiedz się przydatnych rad w artykule.
Jak ulepszyć swój newsletter? 12 przydatnych wskazówek
Poznaj 12 wskazówek od czterech ekspertów FreshMaila, którzy podczas szkolenia "Poranki z email marketingiem" dzielili się swoją wiedzą z uczestnikami.
Rozkochaj w sobie subskrybenta. 4 kroki, które musisz uwzględnić
Jak sprawić, by subskrybent widząc Twoją wiadomość na skrzynce nie mógł się doczekać, by ją otworzyć? Czyli poznaj 4 kroki do rozkochania subskrybenta.