Tour de e-commerce Poznań

Zapisz się na szkolenie

Przygotuj się na wyjątkową wycieczkę, podczas której odkryjesz tajniki e-commerce - ale nie tylko!

Tylko teraz kupisz 3 bilety w cenie 2!

Koszty uczestnictwa
99 zł netto

Gotowy na wycieczkę?

Czeka Cię niezła podróż po e-commerce, podczas której poznasz różne sposoby na ulepszenie swojego e-sklepu. Mailingi, SMSy, content i inne to Twoje punkty podróży. Dowiesz się, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami czy zwiększyć sprzedaż swojego e-sklepu. Dodatkowo, po szkoleniu otrzymasz od nas certyfikat ;)

To jak, ruszamy w drogę? 

Tematy prelekcji

Czy Czarny Piątek może okazać się Złoty?

Błażej Abel, Landingi

Podczas prezentacji krok po kroku pokażę etapy budowania kampanii, które mają na celu maksymalizację sprzedaży w Black Friday i Cyber Monday. Dowiesz się, jak wykorzystać landing pages i jak je połączyć z innymi narzędziami, aby sprawnie zrealizować założone cele. Całość oparta o case study. .

Błażej Abel - przedsiębiorca, założyciel i CEO Landingi, wiodącej platformy landing page na polskim rynku. Z wykształcenia inżynier. Z branżą internetową związany od 2005r., kiedy zaczynał agencję interaktywną. Prelegent na licznych konferencjach. Na co dzień pracuje nad strategicznym rozwojem firmy.

Czy Czarny Piątek może okazać się Złoty?
Co zrobić, aby klienci wracali na jeszcze większe zakupy

Co zrobić, aby klienci wracali na jeszcze większe zakupy

Piotr Sadowski, Webankieta.pl

Z prezentacji dowiesz się skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach. Jak często i kiedy badać opinię klienta, aby nie przesadzić. Jak analizować zebrane dane i uwzględniać najbardziej wartościowy feedback. Piotr Sadowski - ojciec serwisów Webankieta.pl i Ankietka.pl. Certyfikowany przez Satmetrix ekspert NPS2. Wyznawca zasady, że trzeba spytać, aby poznać odpowiedzi. Przygodę z Internetem i badaniami rozpoczął w Gemiusie w 2008 roku. Od 2006 tworzy narzędzia do realizacji badań on-line, z którego korzystają największe banki, ubezpieczyciele, wydawcy a nawet Skarb Państwa. Publikuje i doradza klientom w temacie realizacji internetowych badań satysfakcji klientów i pracowników. Poza tym mówi o sobie, że jest przeciętnym Januszem Biznesu. Prywatnie zapalony triathlonista i ojciec Janka, Antka i Zośki.

Biznes model w ecommerce. Co i jak liczyć, żeby wyszło na Twoje.

Łukasz Kozłowski, Shoper

ROI, ROAS, konwersja, budżet… Na pewno dobrze znasz te pojęcia. Ale czy wiesz, jak liczyć i analizować wpływy, kliki, wydatki, by kasa się zgadzała, a frajda z prowadzenia biznesu nie słabła? Bez narzekania i szukania dziury w całym (ecommerce).

Łukasz Kozłowski - komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce – pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Obecnie szefuje działowi Customer Success, gdzie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem o ich rozwój w Dreamcommerce S.A. dla platformy Shoper.

Biznes model w ecommerce. Co i jak liczyć, żeby wyszło na Twoje.
Jak Grażyna i Janusz robiom marketing

Jak Grażyna i Janusz robiom marketing

Andrzej Ogonowski, SMSAPI

Kilka case'ów o tym jak łatwo i prostymi błędami położyć sobie kampanię marketingową. Czyli rób kampanie z głową.

Andrzej Ogonowski - od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań.

Jak optymalizować mailingi, aby zwiększyć konwersję?

Marcin Kociuba, FreshMail

Podczas szkolenia dowiesz się jak optymalizować kampanie email marketingowe aby konwersja z Twoich kampanii była jeszcze wyższa. Dowiesz się co możesz optymalizować (nie tylko kreację!), jak możesz podnieść wskaźniki Open Rate i CTR, jak zmniejszyć liczbę wypisów i odbić. Zapoznasz się z case study, gdzie na przykładach naszych klientów pokażę Ci, że zawsze warto optymalizować kampanie email marketingowe aby zwiększyć zyski ze sprzedaży. Dowiesz się też jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twoich kampanii by sprawić, że będą sprawdzać swoją skrzynkę w poszukiwaniu emaila od Ciebie.

Marcin Kociuba - Strategy Manager we FreshMailu. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach.

Jak optymalizować mailingi, aby zwiększyć konwersję?
Analiza kohortowa i LTV – jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego

Analiza kohortowa i LTV – jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego

Sergey Butko, CallPage

Prowadząc biznes w Internecie, musisz nieustannie monitorować jego opłacalność. Z prezentacji dowiesz się m.in. jak prognozować opłacalność działań marketingowych oraz jak mierzyć ich efektywność. Usłyszysz także o tym, czym jest Health Score Twojego biznesu i jak przeprowadzić analizę kohortową krok po kroku. - Jak prognozować opłacalność wydatków na marketing? - Jak mierzyć efekt prowadzonych działań? - Czym jest Health Score Twojego biznesu? - Jak przeprowadzić analizę kohortową krok po kroku? Sergey Butko - dyrektor marketingu i współzałożyciel firmy CallPage.  Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w firmie konsultingowej oraz, tworząc strony internetowe po godzinach. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem 20 osobowym działem marketingu w jednym z najszybciej rosnących polskich startupów.

Dlaczego analityka nie działa?

Ewa Kańczuk, Semahead

Każdy szef e-commerce’u powinien być zaopatrzony w bogate dane analityczne. Ale nawet, jeśli dane spływają szerokim strumieniem, skąd możemy mieć pewność, że są poprawne? Bardzo wiele firm podejmuje nietrafione decyzje biznesowe z powodu niepoprawnej konfiguracji Google Analytics. W prelekcji zostaną omówione praktyczne sposoby, jak ujarzmić to potężne narzędzie, aby stało się naszym sprzymierzeńcem w codziennej pracy nad rozwojem firmy.

Ewa Kańczuk - przez ostatnie lata związana z branżą agencji interaktywnych. Pracowała dla takich marek jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie team leader całego zespołu zajmuje się realizacją projektów związanych z kompleksową analityka internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.

Dlaczego analityka nie działa?

Zapisz się

Poznań

22 listopada 2018

9:00 - 13:00

Zapisz się na szkolenie
Koszt uczestnictwa:
99zł

Podana kwota jest ceną netto.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami.

Zapisz się na wydarzenie

Tour de e-commerce Poznań

Poznań (dokładną lokalizację podamy wkrótce)

Jak dojechać?