Tour de e-commerce Poznań

Zapisz się na szkolenie

Przygotuj się na wyjątkową wycieczkę, podczas której odkryjesz tajniki e-commerce - ale nie tylko!

Gravitacja, CH Posnania, Pleszewska 1

 

Tylko teraz, 3 bilety w cenie 2! Napisz do nas na szkolenia@freshmail.pl żeby załapać się na promocję.

Koszty uczestnictwa
99 zł netto

Gotowy na wycieczkę?

Czeka Cię niezła podróż po e-commerce, podczas której poznasz różne sposoby na ulepszenie swojego e-sklepu. Mailingi, SMSy, content i inne to Twoje punkty podróży. Dowiesz się, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami czy zwiększyć sprzedaż swojego e-sklepu. Dodatkowo, po szkoleniu otrzymasz od nas certyfikat ;)

To jak, ruszamy w drogę? 

Zapisz się

Poznań

14 czerwca 2018

9:00 - 14:00

Zapisz się na szkolenie
Koszt uczestnictwa:
99zł

Podana kwota jest ceną netto.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami - szkolenia@freshmail.pl

Tematy prelekcji

8 przykładów efektywnego wykorzystania landing page

Błażej Abel, Landingi

Każdy marketer (niezależnie od branży) dobrze wie, czym jest landing page. Jednak gdy przychodzi do praktyki, jego zastosowanie niekoniecznie jest tak oczywiste. Podczas prezentacji pokażę konkretne przykłady zastosowania landing page i postaram się podsunąć pomysły jak jeszcze bardziej usprawniać Wasze kampanie.

Błażej Abel - przedsiębiorca, założyciel i CEO Landingi, wiodącej platformy landing page na polskim rynku. Z wykształcenia inżynier. Z branżą internetową związany od 2005r., kiedy zaczynał agencję interaktywną. Prelegent na licznych konferencjach. Na co dzień pracuje nad strategicznym rozwojem firmy.

8 przykładów efektywnego wykorzystania landing page
Email marketing, który sprzedaje

Email marketing, który sprzedaje

Marcin Kociuba, FreshMail

Email marketing jest najbardziej efektywnym kanałem marketingowym, ze średnim ROI na poziomie 3600%. Dowiesz się jak wykorzystać ten kanał, aby sprzedawać więcej i jakie elementy mailingu są kluczowe, aby podnieść konwersję. Usłyszysz jak zautomatyzować działania email marketingowe przy pomocy autoresponderów oraz prowadzić zintegrowaną komunikację omnichannel, wykorzystując synergię email marketingu, social media, kampanii płatnych czy Google Analytics.

Marcin Kociuba - Strategy Manager we FreshMailu. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach.

Jak media własne wpływają na sprzedaż i generują leady?

Michał Grzebyk, Content House

W czasie prezentacji dowiesz się, jak profesjonalnie stworzyć i prowadzić internetowe media firmowe, a tworzone treści wykorzystać, by skutecznie docierać do interesujących Cię grup odbiorców. Poznasz sposoby na budowanie kontekstu dla Twoich produktów i usług. Nie zabraknie też przykładów narzędzi używanych na blogach i portalach firmowych, jakie wspierają konwersję oraz sposobów na generowanie leadów poprzez właściwie prowadzoną politykę redakcyjną.

Michał Grzybek - Studiował polonistykę i… dobrze na tym wyszedł. Swoją wiedzę o języku i komunikacji przekuwa na realne działania biznesowe. Tworzy strategie komunikacji, prowadzi redakcje serwisów marek oraz dba o kontakty z mediami. Miłośnik pachnących książek, zacnej muzyki i mądrych filmów.

Jak media własne wpływają na sprzedaż i generują leady?
Jak mądrze wydawać środki w AdWords

Jak mądrze wydawać środki w AdWords

Krzysztof Marzec, Devagroup

Jeśli odpalasz kampanie sam, to masz dużą szansę zmarnować budżet. Ba - zdarza się to nawet agencjom i specjalistom! Dostęp do 1000+ kont przez okres 12+ lat podsumuję w 7 najważniejszych aspektach, na które musisz zwrócić uwagę, aby nie marnować środków w AdWords i wydawać je efektywnie.

Krzysztof Marzec - CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Certyfikowany trener Google AdWords, certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń, artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Krajobraz przed bitwą. Gdzie się sprzedaje AD 2018

Łukasz Kozłowski, Shoper

Poznasz krajobraz sprzedażowy w e-commerce w Polsce. Dowiesz się jak sprzedawać przez Amazon, Allegro, Google czy Facebooka. Przeanalizujemy to, co i gdzie warto sprzedawać oraz czy każda firma może sobie poradzić w każdym miejscu w internecie.

Łukasz Kozłowski - Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce – pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Obecnie szefuje działowi Customer Success, gdzie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem o ich rozwój w Dreamcommerce S.A. dla platformy Shoper.

Krajobraz przed bitwą. Gdzie się sprzedaje AD 2018
SMS to TYLKO SMS! Czy na pewno?

SMS to TYLKO SMS! Czy na pewno?

Maja Wiśniewska, SMSAPI

SMS to jedynie 160 znaków - choć to pozornie zbyt mało, praktyka pokazuje, że to wystarczająco dużo na zbudowanie efektywnej kampanii marketingowej. Ale jak? Dowiesz się o potencjale starego, poczciwego SMS-a i połączeniu go z innymi kanałami marketingu.

Maja Wiśniewska - W SMSAPI rozwija relacje marki z odbiorcami w social mediach, na blogu firmowym i wspierając działania PR. Marketer z głębi serca, z pasji do komunikacji i ludzi. Na co dzień ciekawa świata, skoncentrowana na budowaniu pozytywnego i rzetelnego wizerunku marki zarówno wewnątrz, jak i poza firmą. Chętnie reprezentuje SMSAPI na konferencjach branżowych i targach, ceniąc sobie rozmowy z innymi ludźmi i tworzenie więzi z partnerami firmy.

Zapisz się

Poznań

14 czerwca 2018

9:00 - 14:00

Zapisz się na szkolenie
Koszt uczestnictwa:
99zł

Podana kwota jest ceną netto.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami.

Zapisz się na warsztaty

Tour de e-commerce Poznań

Gravitacja, CH Posnania, Pleszewska 1, 61-139 Poznań

Jak dojechać?