Tour de e-commerce Kraków
Szkolenie dla marketerów, którzy chcą sprzedawać
Twoje działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
A może szukasz jeszcze lepszych pomysłów na dotarcie do klienta?
Spotkaj się z nami, a podrzucimy Ci nieco praktycznych pomysłów.
Co Cię czeka?
Przed Tobą niezwykła podróż po tajnikach konwersji. Pokażemy Ci, jak tworzyć kampanie marketingowe, które naprawdę sprzedają. Nauczymy Cię jak analizować, by wyciągać właściwe wnioski. Doradzimy co optymalizować, aby wskaźnik efektywności ciągle szedł w górę.
Wiedza, którą się z Tobą podzielimy
Czy Czarny Piątek może okazać się Złoty?
Błażej Abel, Landingi
Podczas prezentacji pokażę etapy budowania kampanii, które mają na celu maksymalizację sprzedaży w Black Friday i Cyber Monday. Dowiesz się, jak wykorzystać landing pages i jak je połączyć z innymi narzędziami, aby sprawnie zrealizować założone cele. Całość oparta o case study. Błażej Abel - przedsiębiorca, założyciel i CEO Landingi, wiodącej platformy landing page na polskim rynku. Z wykształcenia inżynier. Z branżą internetową związany od 2005r., kiedy zaczynał agencję interaktywną. Prelegent na licznych konferencjach. Na co dzień pracuje nad strategicznym rozwojem firmy.
Co zrobić, aby klienci wracali na jeszcze większe zakupy
Piotr Sadowski, Webankieta.pl
W trakcie wystąpienia słuchacze dowiedzą się, skąd można pozyskiwać różne dane pozwalające ocenić, czy klienci będą kupować więcej i częściej. Porozmawiamy o różnych rodzajach danych, w tym o deklaratywnych i behawioralnych. Na wystąpieniu opowiem, czy i kiedy korzystać z modeli predykcyjnych, jak np. analiza RFM, żeby przewidzieć zachowanie klienta, a kiedy lepiej zapytać (i jak to zrobić) o to, czy będą polecać zakupy w Twoim sklepie. Dowiesz się też, jak analizować pozyskane dane.
Zagadnienia te wyjaśni Piotr Sadowski - ojciec serwisów Webankieta.pl i Ankietka.pl. Wyznawca zasady, że trzeba spytać, aby poznać odpowiedzi. Przygodę z Internetem i badaniami rozpoczął w Gemiusie w 2008 roku. Od 2006 tworzy narzędzia do realizacji badań on-line, z którego korzystają największe banki, ubezpieczyciele, wydawcy a nawet Skarb Państwa. Publikuje i doradza klientom w temacie realizacji internetowych badań satysfakcji klientów i pracowników.
Poza tym mówi o sobie, że jest przeciętnym Januszem Biznesu. Prywatnie zapalony triathlonista i ojciec Janka, Antka i Zośki.
Biznes model w e-commerce. Co i jak liczyć, żeby wyszło na Twoje.
Łukasz Kozłowski, Shoper
ROI, ROAS, konwersja, budżet… Na pewno dobrze znasz te pojęcia. Ale czy wiesz, jak liczyć i analizować wpływy, kliki, wydatki, by kasa się zgadzała, a frajda z prowadzenia biznesu nie słabła? Bez narzekania i szukania dziury w całym?
Te znaleźć najłatwiej. Tylko po co? Lepiej skupić się na tym, co rzeczywiście ważne. Zamiast szukać dziury, lepiej się dowiedzieć, czy bardziej opłacalne myślenie strategiczne, czy jednak skupienie na szczegółach?
Jak to robią najlepsi w branży? Jak działają ci, którzy na e-commercie naprawdę zarabiają? Jak podchodzą i rozumieją klienta, jak go analizują? Które e-biznesy rzeczywiście działają i co zrobić, by do nich dołączyć? Pierwszy krok zrobisz, przychodząc na moją prelekcję.
Łukasz Kozłowski - komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej oraz w branży e-commerce. Pracował m.in przy projekcie sklepu sportowo-turystycznego PRESTO. Obecnie szefuje działowi Customer Success, gdzie zajmuje się analizą klientów oraz dbaniem o ich rozwój w Dreamcommerce S.A. dla platformy Shoper.
Jak Grażyna i Janusz robiom marketing
Andrzej Ogonowski, SMSAPI
Kilka case'ów o tym jak łatwo i prostymi błędami położyć sobie kampanię marketingową. Czasem może zawieźć wybór narzędzia promocji, czasem wybór nieodpowiedniego czasu, a czasem sama promocja może okazać się nietrafiona. Czyli rób kampanie z głową.
Andrzej Ogonowski - od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań.
Jak optymalizować mailingi, aby zwiększyć konwersję?
Marcin Kociuba, FreshMail
Jak optymalizować kampanie email marketingowe aby konwersja z Twoich kampanii była jeszcze wyższa? Dowiesz się co możesz optymalizować (nie tylko kreację!), jak możesz podnieść wskaźniki Open Rate i CTR, jak zmniejszyć liczbę wypisów i odbić. Zapoznasz się z case study, gdzie na przykładach naszych klientów pokażę Ci, jak optymalizować kampanie email marketingowe aby zwiększyć zyski ze sprzedaży. Dowiesz się też jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twoich kampanii by sprawić, że będą sprawdzać swoją skrzynkę w poszukiwaniu emaila od Ciebie. Marcin Kociuba - Strategy Manager we FreshMailu. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii email marketingowych dla kluczowych klientów. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach.
Analiza kohortowa i LTV – jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego
Sergey Butko, CallPage
Prowadząc biznes w Internecie, musisz nieustannie monitorować jego opłacalność. Z prezentacji dowiesz się m.in. jak prognozować opłacalność działań marketingowych oraz jak mierzyć ich efektywność. Usłyszysz także o tym, czym jest Health Score Twojego biznesu i jak przeprowadzić analizę kohortową krok po kroku. - Jak prognozować opłacalność wydatków na marketing? - Jak mierzyć efekt prowadzonych działań? - Jak przeprowadzić analizę kohortową krok po kroku? Sergey Butko - dyrektor marketingu i współzałożyciel firmy CallPage. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w firmie konsultingowej oraz, tworząc strony internetowe po godzinach. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem 20 osobowym działem marketingu w jednym z najszybciej rosnących polskich startupów.
Dlaczego analityka nie działa?
Ewa Kańczuk, Semahead
Każdy szef e-commerce’u powinien być zaopatrzony w bogate dane analityczne. Ale nawet, jeśli dane spływają szerokim strumieniem, skąd możemy mieć pewność, że są poprawne? Bardzo wiele firm podejmuje nietrafione decyzje biznesowe z powodu niepoprawnej konfiguracji Google Analytics. W prelekcji zostaną omówione praktyczne sposoby, jak ujarzmić to potężne narzędzie, aby stało się naszym sprzymierzeńcem w codziennej pracy nad rozwojem firmy. Ewa Kańczuk - przez ostatnie lata związana z branżą agencji interaktywnych. Pracowała dla takich marek jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie team leader całego zespołu zajmuje się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych.
Dziękujemy naszym patronom

Centrum Konferencyjne Orange Office Park, Klimeckiego 1