Strategia marketingowa w platformach bazujących na modelu SaaS ma jeden cel - pozyskanie zadowolonego klienta, korzystającego z usług przez jak najdłuższy czas. Wielu marketerów skupia swoją aktywność wyłącznie na "ciepłych leadach" - osobach wyraźnie zainteresowanych konkretnym rozwiązaniem. A co z resztą?
To webinarium jest dla Ciebie, jeśli:
- chcesz jeszcze efektywniej zbierać bazę subskrybentów;
- Twoja komunikacja z odbiorcami sprowadza się do wysyłki comiesięcznego newslettera;
- nie segmentujesz bazy, by efektywnie wyławiać osoby gotowe zapłacić za Twoją usługę w danym momencie;
- użytkownicy darmowego lub testowego konta nie decydują się na konto płatne;
- Twoja oferta oparta jest o rozwiązania w modelu SaaS.
Poznaj działania lead nurturingowe, które pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji w Twoim systemie i zyskać zaangażowanych oraz wyedukowanych użytkowników.
Podczas webinarium dowiesz się:
- Jak utworzyć odpowiednie profile Twoich subskrybentów i użytkowników
- Jak dopasować treści komunikacji do ich statusu
- Jak zautomatyzować komunikację z subskrybentami i użytkownikami
- Jak zachęcić ich do podjęcia konkretnych działań
- Jak analizować i optymalizować Twoje działania lead nurturingowe
Dla kogo?
- marketerów działających w obszarze SaaS;
- osób odpowiadających za marketing bezpośredni w aplikacjach i systemach internetowych;
- sprzedawców i business managerów;
- content marketerów i designerów