Strategia marketingowa w platformach bazujących na modelu SaaS ma jeden cel - pozyskanie zadowolonego klienta, korzystającego z usług przez jak najdłuższy czas. Wielu marketerów skupia swoją aktywność wyłącznie na "ciepłych leadach" - osobach wyraźnie zainteresowanych konkretnym rozwiązaniem. A co z resztą?

To webinarium jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jeszcze efektywniej zbierać bazę subskrybentów;
  • Twoja komunikacja z odbiorcami sprowadza się do wysyłki comiesięcznego newslettera;
  • nie segmentujesz bazy, by efektywnie wyławiać osoby gotowe zapłacić za Twoją usługę w danym momencie;
  • użytkownicy darmowego lub testowego konta nie decydują się na konto płatne;
  • Twoja oferta oparta jest o rozwiązania w modelu SaaS.

Poznaj działania lead nurturingowe, które pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji w Twoim systemie i zyskać zaangażowanych oraz wyedukowanych użytkowników.

 

Podczas webinarium dowiesz się:

  • Jak utworzyć odpowiednie profile Twoich subskrybentów i użytkowników
  • Jak dopasować treści komunikacji do ich statusu
  • Jak zautomatyzować komunikację z subskrybentami i użytkownikami
  • Jak zachęcić ich do podjęcia konkretnych działań
  • Jak analizować i optymalizować Twoje działania lead nurturingowe

Dla kogo?

  • marketerów działających w obszarze SaaS;
  • osób odpowiadających za marketing bezpośredni w aplikacjach i systemach internetowych;
  • sprzedawców i business managerów;
  • content marketerów i designerów