Skorzystaj z możliwości jaką daje Lead Ads Integration z FreshMailem. Skutecznie i legalnie prowadź kampanie Lead Generation oraz Lead Nurturing. Wygenerowane leady wpadną bezpośrednio do Twojego systemu mailingowego. Będziesz mógł rozpocząć interakcję ze swoimi nowo pozyskanymi prospektami z pomocą email marketingu.

Jak zintegrować Lead Ads FastTony z FreshMailem?

Zaloguj się do swojego konta na FastTony i przejdź do Lead Ads > Integration Setup. Kolejno wybierz Fanpage, który chcesz zintegrować.

W lewym menu przejdź do Lead Ads > Form, Lead, Ads. W prawym górnym rogu są dwa przyciski: „Accept TOS” oraz „Add Form”. Zaakceptuj regulamin i kolejno możesz już dodawać nowy formularz reklamowy. Kliknij „Add Form”, nadaj nazwę dla formularza i wybierz język.

kampania

Aby zadać pytania, na które użytkownik ma odpowiedzieć wciśnij  „+ Dodaj pytanie” i postępuj zgodnie z tym co wskazuje aplikacja. Jeśli chcesz zadać swoje własne pytania, w prawy górnym rogu kliknij „Zadaj własne pytanie”.

Po zakończeniu i zaakceptowaniu tworzenia treści formularza zobaczysz kolejny ekran „Dodaj zasady ochrony prywatności i zastrzeżenie”. W tym miejscu zamieść link do polityki prywatności ze swojej strony internetowej. W drugim polu wpisz „zastrzeżenia prawne”, w tym przypadku zgody marketingowe, abyś mógł wysyłać kampanie z FreshMailem.

Kolejno dodaj tekst marketingowy i thank you page. Jeśli już masz przygotowany formularz Leads Ads wciśnij FreshMail.

lead ads

Wpisz FreshMail API key oraz API Secret. Znajdziesz je tutaj.

api

Wybierz listę odbiorców we FreshMailu, na którą chcesz kierować leady z Facebooka.

lista

Gotowe – od tego momentu wszystkie leady z tego formularza będą automatycznie przekazywane do FreshMail.

Jeśli chcesz aby użytkownik po zapisaniu się nie otrzymywał maila z potwierdzaniem (double opt-in), przejdź do zakładki „Odbiorcy” we FreshMailu. Wybierz kampanię i dwukrotnie kliknij. Wyświetli Ci się lista odbiorców. W pasku bocznym po lewej stronie kliknij „Parametry”. W zakładce parametry w dziale „Typ Listy” możesz wybrać: single opt-in lub double opt-in.

double-opt-in