“Wobec jakiego trendu i antytrendu marketer nie może przejść obojętnie w 2018 roku?”

Takie pytanie postanowiliśmy zadać 14 ekspertom z polskiej sceny marketingu i biznesu. Podzielili się oni z nami najważniejszymi, ich zdaniem, trendami na 2018 rok, jak również zwrócili uwagę na to, jakie kwestie mogą być już nie do końca na czasie.

Wypowiedzi udzielili nam:

Paweł Sala - CEO FreshMail, Łukasz Kozłowski - Shoper, Justyna Bakalarska - Marketer+, Grzegorz Miłkowski - ContentHouse, Andrzej Ogonowski - SMSAPI, Michał Bąk - Marketing i Biznes Jacek Szlak - Marketing przy Kawie, Monika Czaplicka - Wobuzz, Monika Mikowska - Mobee Dick, Jan Zając - Sotrender, Robert Marczak - Woolet, Dagmara Pakulska - Espresso Marketing, Magdalena Urbaniak - Brand24, Szymon Słowik - szymonslowik.pl