Jesteś w dobrych rękach
Nasi eksperci dadzą Ci wsparcie
Nasza obsługa klienta to ludzie, którzy z chęcią dzielą się wiedzą i są nastawieni na rozwiązywanie problemów.
Chcemy poznać, jakie masz potrzeby, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia w kontakcie z nami. Zawsze pamiętamy o tym, że mamy do czynienia z drugim człowiekiem.
Będziemy dla Ciebie tyle, ile tego potrzebujesz.
Pracujemy 7 dni w tygodniu. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18,
w weekendy i święta w godzinach 9-19.
Poznaj nasze plany wsparcia.
Basic
Eco
First Class
Private
Basic
Eco
First Class
Private
Basic
Eco
First Class
Private
Podane ceny są kwotami netto
Nastawieni na klienta
Wiemy, jak ważna jest obsługa klienta i jak różne możesz mieć preferencje. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka planów wsparcia, różniącymi się doborem formy kontaktu, szybkością odpowiedzi, poziomem doradztwa, czy nawet dedykowaną opieką jednego accounta.
Indywidualne raporty
Nasi eksperci są gotowi zapewnić Ci indywidualne raporty, które poinformują Cię o wynikach kampanii.
Czas odpowiedzi
Raz się nie pali, ale innym razem możemy potrzebować pomocy “na wczoraj”. W zależności od pakietu, czas oczekiwania na odpowiedź może wynieść od 1 doby do 5 minut. Wybierz to, co Ci będzie potrzebne.
Forma kontaktu
Wiemy, że jednym wystarczy porozmawiać na czacie, jednak inni twierdzą, że najlepiej jest rzeczy wytłumaczyć przez telefon. Wybór należy do Ciebie.
Każdy członek naszej załogi podziela wartości firmy,
którymi kieruje się również przy obsłudze klienta.
Poznaj część naszej załogi
Ewa Nawalaniec
We Freshmailu pracuję od ponad 4 lat, natomiast wsparciem klienta w branży email marketingu zajmuję się od ponad 5.
Obecnie odpowiadam za koordynację zespołu Client Service tak, aby każdy klient otrzymał satysfakcjonujące rozwiązanie w odpowiednim czasie.
W relacjach z ludźmi, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, cenię sobie zrozumienie, wzajemny szacunek oraz ciągłą chęć poszerzania swojej wiedzy. Swój czas wolny poświęcam na zgłębianie tajemnic neurologii, sporty walki oraz… psy.
Maciej Jeż
We FreshMailu zajmuję się wsparciem klientów w ich działaniach email marketingowych. Doradzam w obsłudze systemu oraz w wyborze odpowiedniego rozwiązania dla przedstawionych potrzeb.
Ponad 3 lata pracy w dziale obsługi klienta nauczyły mnie, że każdy jest inny i wymaga indywidualnego podejścia, nawet w rutynowych sytuacjach. Prywatnie zapalony narciarz, snowboardzista i rowerzysta oraz fan motoryzacji, a od niedawna szczęśliwy ojciec pary bliźniąt.
Barbara Prus
Od 2020 roku mam przyjemność być częścią zespołu wsparcia klienta. W pracy charakteryzują mnie takie cechy jak cierpliwość, umiejętność słuchania innych oraz indywidualne podejście do każdego problemu. Na co dzień analizuję zgłoszenia klientów i staram się, by każdy z nich otrzymał jasne wskazówki działania w obrębie systemu. Wolny czas poświęcam na czytanie książek i słuchanie podcastów o tematyce kryminalnej oraz oglądanie filmów podróżniczych.