Jak zmieniło się nasze podejście do komunikacji email?
W maju na konferencji Mail My Day Monika Mikowska opowiadała „Jak zmieniło się nasze podejście do komunikacji majlowej?”. W tym tygodniu na jej blogu pojawiło się obszerne podsumowanie wystąpienia. Przeczytaj!
Nowa odsłona FreshMaila! Sprawdź co się zmieniło
Czas pochwalić się udoskonalonym FreshMailem. Główną ideą zmian było stworzenie jeszcze bardziej funkcjonalnego, przejrzystego, a także bardziej płaskiego interfejsu. Przy okazji zmian zwiększyliśmy szybkość działania samej aplikacji - tak więc swoje kampanie email markeitngowe możesz wysyłać jeszcze szybciej.
Kobieta i mężczyzna na zakupach w sieci
Preferencje zakupowe skorelowane z płcią to ciekawe i cenne informacje, z których powinni korzystać wszyscy właściciele sklepów internetowych. Odpowiednia reakcja sklepu internetowego względem zachowań zakupowych, to sposób na zwiększenie sprzedaży i sukces e-sklepu.
Eyetracking, czyli mailing jak się patrzy
Badacze ze Studia EDISONDA już po raz trzeci wykorzystali do tego technologię eyetrackingu i przyjrzeli się wiadomościom czytanym na urządzeniach mobilnych. Poniżej przeczytacie o kilku najciekawszych wnioskach płynących z badań.
Szybsza budowa listy mailingowej? Wystarczy tablet i aplikacja FreshForm!
Chcąc powiększać bazę subskrybentów Twojego newslettera w szybkim tempie, powinieneś robić to zarówno online, jak i offline (jeśli tylko masz taką możliwość). W tym drugim przypadku doskonale sprawdzi się tablet z zainstalowaną aplikacją FreshForm.
Skuteczna reklama i marketing internetowy – kompletne vademecum dla firm
Masz już swoją stronę www, prowadzisz profile w mediach społecznościowych i zgromadziłeś pewną bazę odbiorców, z którymi możesz się komunikować. Pierwsze kroki w promocji online już za Tobą, jednak czeka Cię jeszcze sporo pracy, bo zwiększanie zasięgów w internecie to zadanie, któremu nie znane jest pojęcie mety.
Zaangażowanie to najlepsze narzędzie do walki ze SPAMEM
Dostawcy skrzynek mailowych nieustannie podejmują próby stworzenia mechanizmów, które pozwalałyby w jednoznaczny sposób odróżnić spamerów od marketerów. Wykorzystaj już dziś zaangażowanie odbiorców jako mechanizm, który korzystanie wpłynie na Twoją email marketingową reputację.
Optymalizacja ecommerce w mobile
Nadeszła era mobile i w tej kwestii nie ma miejsca na dyskusję. Żyjemy w czasach, gdzie smartfon to podstawowe narzędzie, a w wiek konsumpcyjny wchodzą pokolenia, które nie wyobrażają sobie bez niego życia. To właśnie teraz jest ostatni dzwonek, aby zoptymalizować swój sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych.
Newsletter na blogu – 5 dowodów na to, że działa
Bloga może prowadzić praktycznie każdy, dzięki temu stać się sławnym a nawet... zarabiać. Skoro czytasz ten post, pewnie zastanawiasz się, czy Twojej stronie rzeczywiście mógłby się przydać email marketing. Ja nie mam co do tego wątpliwości, a Ciebie może przekonać 5 poniższych dowodów.
Rabaty i kupony w email marketingu
Rabaty, zniżki i kupony promocyjne są nieodłącznymi elementami działań intensyfikujących sprzedaż w sklepie internetowym. Zanim wdrożysz jednk plan rabatowy, ustal dokładnie co i jak szybko chcesz dzięki niemu osiągnąć.
Podstawowe elementy newslettera – jak je umiejętnie wykorzystać?
Każda wiadomość wysłana przez system do email marketingu ma określoną, powtarzalną strukturę. Zwracając uwagę na jej podstawowe detale, zyskujesz pewność, że Twoja komunikacja będzie zrozumiała i czytelna. W tym artykule dowiesz się na co zwracać uwagę przy tworzeniu poszczególnych sekcji wiadomości.
Poznaj FreshForm – offline’ową rewolucję FreshMaila
We FreshMailu lubimy szukać nowych rozwiązań, które ułatwią pracę naszym klientom. Tym razem przygotowaliśmy coś, co zmieni Wasze podejście do email marketingu… offline. Już niebawem oddamy w Wasze ręce aplikację FreshForm.
Jak skutecznie rekrutować za pomocą email marketingu?
Relacja na linii potencjalny pracownik - pracodawca zmienia się. Poszukujący pracy mają coraz wyższe wymagania w stosunku do firm, które chcą ich zatrudnić. To powoduje, że rekruterzy muszą traktować ich, nie tylko jako potencjalnych kandydatów, ale również jako... klientów. Pomoże Ci w tym email marketing.
Wysyłaj efektywniej – testy mailingów we FreshMailu
Zastanawiasz się na czym polegają testy i dlaczego warto je stosować? W tym artykule postaram Ci się przybliżyć jakie narzędzia we FreshMailu służą optymalizacji efektów wysyłki, a także omówię te, które pomogą Ci upewnić się, że Twój mailing zostanie w poprawnej formie dostarczony na skrzynki Twoich odbiorców.
8 sposobów na skuteczny newsletter B2B
Kluczem do wzrostu i utrzymania dobrych współczynników otwarć i kliknięć jest umiejętność wyróżnienia się i konsekwentne budowanie pozycji eksperta. Możesz to osiągnąć wysyłając istotne, interesujące i pokazujące prawdziwą chęć pomocy treści. Poznaj 8 sposobów na to, aby dzięki odpowiedniej komunikacji poprawić wyniki kampanii i ostatecznie wygrać walkę o potencjalnych klientów.
Jak budować zaangażowanie, czyli o Real Time Marketingu
Marketing w czasie rzeczywistym koncentruje się na bieżących wydarzeniach, trendach i natychmiastowej informacji zwrotnej dla klientów. Cel jest prosty, zbudowanie zaangażowania poprzez inteligentne, szybkie i adekwatne użycie contentu.
Najlepsze sposoby na poprawę współczynnika kliknięć (CTR)
Współczynnik otwarć jest ważny, ale to współczynnik kliknięć opisuje to, jak dużą część osób, które otworzyły maila, udało Ci się zainteresować tym, co wysłałeś. To zatem jeden z najważniejszych elementów kampanii email marketingowej.
Najlepsze pomysły na wakacyjne newslettery
Piękna pogoda i stan letniego odprężenia powodują, że decyzje zakupowe podejmujemy dużo częściej i chętniej. Już czas na przygotowanie specjalnego wakacyjnego newslettera. Prezentujemy kilka pomysłów na skuteczne mailingi z latem w tle.
Nowa funkcjonalność FreshMail Designera już dostępna!
Jeszcze skuteczniej wyróżnij konkretne elementy mailingu, logo, menu, czy ofertę specjalną, stosując nową funkcjonalność FreshMail Designera. Tworząc kreację newslettera, skorzystaj z opcji ustawienia bloku na 100% szerokości, która działa na wszystkich klientach pocztowych.