Re:Fresh – czyli co robi dział IT, gdy ich nie ma w biurze…
Nasze firmowe wartości nie tylko wiszą na ścianie! Przestrzegamy ich na co dzień, dbając o to, by fajnie nam się pracowało, żebyśmy mogli się swobodnie rozwijać i otwierać na nowe technologie.
Raport Email marketing w liczbach 2018
Zobacz najnowszy raport Email marketing w liczbach. Dowiesz się z niego, jakie działania podejmować, by lepiej angażować odbiorców. Jaki jest średni OR i CTR, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę i wiele innych, cennych informacji.
[Case study] Komunikacja za pośrednictwem autoresponderów – FreshMail dla wystroj-okien.pl
Dowiedz się, jak stratedzy FreshMaila przygotowali strategię komunikacji dla sklepu internetowego wystroj-okien.pl. W tym wpisie znajdziesz inspirację, jak przygotować zapis na newsletter i ścieżkę autoresponderów dla różnych grup odbiorców.
Jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing, by odnosić sukcesy biznesowe?
Dowiedz się, jak Michał Szafrański wykorzystuje email marketing w swoich działaniach biznesowych. Posłuchaj rozmowy Pawła Sali z Michałem Szafrańskim.
Jak budować własną markę? Relacja z #5 Auli Polskiej Kraków
Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że Personal Branding jest tym, co o Tobie mówią, kiedy zamkniesz za sobą drzwi. Chcesz, by mówili w samych superlatywach? A może jest Ci to obojętne, lecz po prostu chcesz lepiej zarabiać? Tak czy inaczej przeczytaj ten artykuł. Nie dowiesz się z niego, że “jesteś zwycięzcą” lub że “musisz […]
Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu?
Zastanawiasz się, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej we FreshMailu? Zobacz filmik, w którym Karolina podpowiada, na co najlepiej zwrócić uwagę. Ale to nie wszystko! Zadałam Karolinie kilka dodatkowych pytań, które - mam nadzieję - rozwieją Twoje ewentualne wątpliwości. Zapraszam do czytania!
Jak wykorzystywać remarketing w kampaniach email marketingowych?
Największym zmartwieniem podczas wysyłania mailingu są użytkownicy, którzy nie otwarli wiadomości od Ciebie. Tym samym z mailingu nie dowiedzą się, że został zmieniony adres siedziby Twojej firmy, wyszła nowa kolekcja ubrań, trwa promocja cenowa lub darmowa dostawa. Jak zrobić dobry remarketing kampanii email marketingowych?
5 błędów, które PR-owcy popełniają wysyłając e-maile do dziennikarzy
Dowiedz się, jak unikać popularnych błędów popełnianych przez PR-owców, gdy piszą do dziennikarzy.
O sile content marketingu – Paweł Sala rozmawia z Grzegorzem Miłkowskim
Content marketing zyskuje na znaczeniu - widać to szczególnie na przełomie ostatnich kilku lat. Dlatego też Paweł Sala, CEO FreshMaila spotkał się z Grzegorzem Miłkowskim z ContentHouse, aby porozmawiać o sile content marketingu i o sposobach na jego wykorzystywanie.
Jak połączyć działania email marketingowe z kampanią AdWords?
Droga do zdobycia leada może być długa i żmudna. Najczęściej nie wystarcza jeden kanał promocji, aby nakłonić użytkownika do dokonania konwersji. Aby doszedł do końca lejka sprzedażowego należy oddziaływać na niego w najróżniejszy sposób. W tym artykule podpowiem Ci jak to zrobić wykorzystując email marketing i kampanie AdWords.
RODO a content marketing – rozmowa z radcą prawnym, Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk
RODO a content marketing - temat ostatnio bardzo aktualny. Zwłaszcza, że content marketing i e-mail to często idące ze sobą w parze działania marketingowe w B2B. Czy nowe przepisy dotyczące danych osobowych wpłyną również na marketing treści? Sprawdzamy z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk, radcą prawnym z kancelarii MyLo. RODO a content marketing - wywiad Czy nadchodzące zmiany […]
Co jest ważne w content marketingu? Moja rozmowa z Justyną Bakalarską
Prowadzenie content marketingu jest jednym z najważniejszych wyzwań współczesnego marketera. Dzięki niemu możesz liczyć na lepszą pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania Google oraz posiadać interesujące treści do komunikacji email marketingowej. Dowiedz się, jak tworzyć angażujące treści z mojej rozmowy z Justyną Bakalarską.
3 funkcje Kreatora Formularzy, dzięki którym zbudujesz bazę odbiorców
Skorzystaj z funkcji FreshMaila - Kreator Formularzy - która ostatnio została poszerzona o bibliotekę formularzy, tryb pop-up oraz nowy layout.
O budowaniu relacji w świecie marketingu – moja rozmowa z Magdą Urbaniak
Ostatnio miałem przyjemność rozmawiać z Magdaleną Urbaniak, która w Brand24 zajmuje stanowisko Global Communications Manager. A mówiąc prościej, zajmuje się budowaniem relacji z klientami Brand24 na całym świecie. Magda na własnej skórze przekonała się dlaczego komunikacja jest kluczem do budowania silnych relacji, jakich błędów unikać i dlaczego influencer marketing jest nie tylko popularnym trendem, ale też sposobem na budowanie silnej marki.
Relacja z VI Mail My Day – zobacz najważniejsze wskazówki od prelegentów
W tej relacji nie będzie o chcących poszerzać swoją wiedzę uczestnikach, nie opowiem też o fotobudce ze ścianką Mail My Day, czy o możliwości zgarnięcia książki Pawła Sali. Nawet o pysznym cateringu nie wspomnę więcej niż tylko raz... Ale podczas tej relacji wyciągnę po kilka najważniejszych wskazówek, którymi nasi prelegenci dzielili się z publicznością.
Kalendarz Marketera na 2018 rok
Nie sposób zapamiętać wszystkich dat, które są ważne z punktu widzenia marketera. Na szczęście wcale nie musisz tego robić :) Przygotowaliśmy dla Ciebie małą ściągę w postaci Kalendarza Marketera. Dzięki niemu lepiej zaplanujesz swoje akcje i działania.
4 pytania do Macieja Orłosia, czyli wywiadów Mail My Day ciąg dalszy…
Przeczytaj wywiad z Maciejem Orłosiem i dowiedz się m.in. jak mierzy się skuteczność działań w telewizji internetowej i czym różni się ona od telewizji publicznej, a także czy wykształcenie aktorskie pomaga w wystąpieniach na scenie.
W dżungli pytań – Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski czyli wywiad z prelegentami Mail My Day
Dzisiaj w krzyżowy ogień pytań wpadli: Szymon Słowik, Jan Zając, Bartłomiej Rak i Grzegorz Miłkowski. Opowiadali m.in. o tym, jakie były ich początki w branży, co jest ważne i trudne zarazem w pracy marketera oraz o tym, co czeka słuchaczy podczas ich preznetacji na konferencji Mail My Day.
“Budowanie relacji z klientem jest niczym randkowanie” – wywiad z Alexą Hubley z Unbounce
Przeczytaj wywiad z Alexą Hubley z firmy Unbounce i dowiedz się skąd pomysł Alexy na temat prelekcji: "Lessons in Customer Marketing... From Watching Romantic Comedies" oraz dlaczego nie może się doczekać pobytu w Polsce.