6 tygodniowe wyzwanie z email marketingu
Weź udział w wyzwaniu! Otrzymasz:
Uwaga! Zapisy na 6 tygodniowe wyzwanie kończą się już 30.09
Dołącz teraz, zanim będzie za późno!
Na czym polega 6 tygodniowe wyzwanie z email marketingu?
Przez 6 kolejnych tygodni, we wtorek o godzinie 9:00 otrzymasz od nas lekcje na swoją skrzynkę pocztową. Znajdziesz w nich konkretną wiedzę o email marketingu oraz zadania do wykonania. Następnie na zamkniętej grupie na Facebooku nasi eksperci będą odpowiadać na pytania dotyczące wyzwania oraz sprawdzą, co w tym tygodniu udało Ci się osiągnąć.
Co zyskasz, gdy dołączysz?
Praktyczna wiedza wprost od ekspertów z email marketingu
Stała konsultacja Twoich projektów na zamkniętej grupie na Facebooku
Konkretne zadania do wykonania, a jak wiadomo praktyka czyni mistrza
Dostęp do całej gamy bonusowych materiałów
A w tym całym wyzwaniu chodzi nam o WSPÓŁUCZESTNICTWO.
Motywujemy się nawzajem, odpowiadamy na pytania i działamy wspólnie, żeby w końcu ruszyć z tym email marketingiem!
Czego nauczysz się podczas 6 tygodniowego wyzwania?
- Dowiesz się, jak z sukcesem zwiększać swoją listę mailingową.
- Stworzysz wiadomość powitalną, po której odbiorcy Cię pokochają ♥️
- Dowiesz się jakie treści warto wysyłać w newsletterze i dostarczymy Ci ogromu inspiracji, gdyby pojawiła się twórcza niemoc.
- Nauczymy Cię, jak angażować odbiorców, by chętnie czytali Twoje wiadomości.
- Doprawimy to wszystko szczyptą analizy, byś mógł/a lepiej ocenić wyniki swoich kampanii i je odpowiednio optymalizować.
- Last but not least - poznasz, co wpływa na dostarczalność wiadomości i co, jako nadawca, możesz robić, by nie wpadać do zakładki SPAM.
Potrzebujesz więcej argumentów? Ależ proszę!
A może zapytasz, po co Ci w ogóle ten email marketing? Czy na pewno warto inwestować w to swój cenny czas?
Wyobraź sobie, że chcesz zbudować rozpoznawalność swojej firmy. Zaczynasz więc od profilu w social mediach. Inwestujesz czas, pieniądze i gromadzisz pokaźną liczbę fanów. I pewnego dnia… Facebook zablokował Ci dostęp do Twojego konta. Cała Twoja praca poszła na marne.
Inaczej jest w przypadku email marketingu. Zbierając bazę, inwestując czas w jej legalne pozyskiwanie, masz dostęp do uwagi subskrybentów na LATA. Możesz również liczyć na wysokie statystyki Open Rate i świetny zwrot z inwestycji na poziomie nawet 4200%.
Czym jest FreshMail?
FreshMail to system do wysyłki maili. Skutecznie dostarcza newslettery, wiadomości transakcyjne po API i SMTP, kampanie SMS. Pozwala też samodzielnie zbudować szablon mailingu, formularz zapisu na listę, landing page oraz przeprowadzić webinar. Wszystko czego potrzebujesz do wysyłki maili w jednym miejscu.