Porcja wiedzy na dzień dobry

Lokalizacja: WROCŁAW, Centrum Rozwoju Zawodowego "Krzywy Komin"
ul. Stanisława Dubois 33-35a

Przygotowaliśmy dla Ciebie czystą esencję wiedzy, praktyczne wskazówki, które pomogą Ci wyczarować jeszcze lepsze wiadomości do Twoich klientów - a to wszystko za jedyne 99 zł netto.
Spotkaj się z naszymi ekspertami na szkoleniu 12 października.

Tylko teraz kupisz 3 bilety w cenie 2! Napisz do nas na szkolenia@freshmail.pl aby załapać się na promocję. :)

Czego dowiesz się podczas szkolenia

Głodny wiedzy? Mamy na to idealne rozwiązanie: cztery wyczerpujące prezentacje o czterech różnych aspektach email marketingu. Dowiedz się, jak wycisnąć z maila jeszcze więcej, poznaj wartościowe case studies i zainspiruj się do tworzenia kampanii idealnych.

Tematy prelekcji

Magia liczb - wykorzystaj ją żeby efekty Twoich kampanii były jak z bajki

Anna Łowczowska,
Head of events & customer education

Dane - dla wielu marketerów informacje o użytkownikach przedstawione za pomocą liczb to rdzeń działań marketingowych. Podczas szkolenia Anna opowie, jak wykorzystać liczby do lepszej optymalizacji kampanii.

Dowiesz się:

  • Jak dostosować czas wysyłki, aby osiągać wysoki Open Rate i CTR
  • Dlaczego dla pewnych branż lepiej wysyłać kampanie w weekendy
  • Jak komunikować się z odbiorcami w zależności od wielkości bazy
  • Jakie znaczenie ma urządzenie, na którym odbiorcy sprawdzają pocztę i jak zmieniły się trendy na przestrzeni lat

Kreacja a analityka - jak połączyć kwestie wizualne z uzyskanymi danymi?

Ewa Kuik,
Strategy Manager

Od szablonu po analizę wyników kampanii. Podczas prezentacji Ewa pokaże ważne, ale często pomijane aspekty tworzenia skutecznych kreacji oraz poruszy temat łączenia estetyki i pozyskiwanych danych. Dla nowych email marketerów będzie to spora dawka wiedzy, dla weteranów - dobry moment na rekonesans i optymalizację.

Dowiesz się:

  • Jakie są najważniejsze parametry wysyłki, mające wpływ na wskaźniki Open Rate i CTR
  • Jakie są ograniczenia lub istotne zmiany na skrzynkach pocztowych
  • I jak to wszystko wpływa na wyniki wysyłanych przez Ciebie kampanii

Segmentacja i personalizacja - czyli optymalizacja Twoich działań email marketingowych

Elżbieta Krupa,
Key Account Manager

Czy można mówić o dobrej personalizacji bez segmentacji? I właściwie co oznacza “dobra personalizacja”? Na te oraz inne pytania odpowie w swojej prezentacji Elżbieta. Wystąpienie oprze na ciekawych przykładach i praktycznych rozwiązaniach, które pomogą Ci w zoptymalizowaniu działań email marketingowych.

Dowiesz się:

  • Czym tak naprawdę jest personalizacja i segmentacja
  • Jakie elementy w wiadomości mailowej można personalizować
  • I przede wszystkim - jak robić to dobrze

Budowanie strategii email marketingowej - case studies

Marcin Kociuba,
Strategy Manager

Praktyczne przykłady - to na nich najlepiej jest pokazywać dobre praktyki email marketingu, a tych w prezentacji Marcina nie zabraknie. Oprócz case studies odkryjesz tajniki budowania strategii na podstawie danych pozyskanych o odbiorcach.

Dowiesz się:

  • Jak efektywnie pozyskiwać odbiorców
  • Jak wykorzystać dane o odbiorcach do wysyłania lepszych kampanii
  • W jaki sposób i dlaczego warto ustawiać automatyczną ścieżkę mailową podczas budowania relacji z odbiorcami
  • Jak zwiększyć sprzedaż dzięki dobrze przygotowanej strategii email marketingowej

Dziękujemy naszym patronom

Zapisz się na wydarzenie

Poranek z email marketingiem

Wrocław
Centrum Rozwoju Zawodowego "Krzywy Komin" ul. Stanisława Dubois 33-35a

Jak dojechać?