Porcja wiedzy na dzień dobry
AKTUALIZACJA - Lokalizacja: POZNAŃ, Biurowiec Za Bramką 1 (ul. Za Bramką 1) -Za utrudnienia przepraszamy
Przygotowaliśmy dla Ciebie czystą esencję wiedzy, praktyczne wskazówki, które pomogą Ci wyczarować jeszcze lepsze wiadomości do Twoich klientów - a to wszystko za jedyne 99 zł netto.
Spotkaj się z naszymi ekspertami na szkoleniu 11 października.
Tylko teraz kupisz 3 bilety w cenie 2! Napisz do nas na szkolenia@freshmail.pl aby załapać się na promocję. :)
Czego dowiesz się podczas szkolenia
Głodny wiedzy? Mamy na to idealne rozwiązanie: cztery wyczerpujące prezentacje o czterech różnych aspektach email marketingu. Dowiedz się, jak wycisnąć z maila jeszcze więcej, poznaj wartościowe case studies i zainspiruj się do tworzenia kampanii idealnych.
Tematy prelekcji
Magia liczb - wykorzystaj ją żeby efekty Twoich kampanii były jak z bajki
Anna Łowczowska,
Head of events & customer educationDane - dla wielu marketerów informacje o użytkownikach przedstawione za pomocą liczb to rdzeń działań marketingowych. Podczas szkolenia Anna opowie, jak wykorzystać liczby do lepszej optymalizacji kampanii. Dowiesz się:
- Jak dostosować czas wysyłki, aby osiągać wysoki Open Rate i CTR
- Dlaczego dla pewnych branż lepiej wysyłać kampanie w weekendy
- Jak komunikować się z odbiorcami w zależności od wielkości bazy
- Jakie znaczenie ma urządzenie, na którym odbiorcy sprawdzają pocztę i jak zmieniły się trendy na przestrzeni lat
Kreacja a analityka - jak połączyć kwestie wizualne z uzyskanymi danymi?
Ewa Kuik,
Strategy ManagerOd szablonu po analizę wyników kampanii. Podczas prezentacji Ewa pokaże ważne, ale często pomijane aspekty tworzenia skutecznych kreacji oraz poruszy temat łączenia estetyki i pozyskiwanych danych. Dla nowych email marketerów będzie to spora dawka wiedzy, dla weteranów - dobry moment na rekonesans i optymalizację. Dowiesz się:
- Jakie są najważniejsze parametry wysyłki, mające wpływ na wskaźniki Open Rate i CTR
- Jakie są ograniczenia lub istotne zmiany na skrzynkach pocztowych
- I jak to wszystko wpływa na wyniki wysyłanych przez Ciebie kampanii
Segmentacja i personalizacja - czyli optymalizacja Twoich działań email marketingowych
Elżbieta Krupa,
Key Account ManagerCzy można mówić o dobrej personalizacji bez segmentacji? I właściwie co oznacza “dobra personalizacja”? Na te oraz inne pytania odpowie w swojej prezentacji Elżbieta. Wystąpienie oprze na ciekawych przykładach i praktycznych rozwiązaniach, które pomogą Ci w zoptymalizowaniu działań email marketingowych. Dowiesz się:
- Czym tak naprawdę jest personalizacja i segmentacja
- Jakie elementy w wiadomości mailowej można personalizować
- I przede wszystkim - jak robić to dobrze
Budowanie strategii email marketingowej - case studies
Marcin Kociuba,
Strategy ManagerPraktyczne przykłady - to na nich najlepiej jest pokazywać dobre praktyki email marketingu, a tych w prezentacji Marcina nie zabraknie. Oprócz case studies odkryjesz tajniki budowania strategii na podstawie danych pozyskanych o odbiorcach. Dowiesz się:
- Jak efektywnie pozyskiwać odbiorców
- Jak wykorzystać dane o odbiorcach do wysyłania lepszych kampanii
- W jaki sposób i dlaczego warto ustawiać automatyczną ścieżkę mailową podczas budowania relacji z odbiorcami
- Jak zwiększyć sprzedaż dzięki dobrze przygotowanej strategii email marketingowej
Dziękujemy naszym patronom
Poznań Biurowiec Za Bramką 1 (ul. Za Bramką 1)