Zaawansowane
Spotkanie z ekspertem

Safe czy Pearl Harbor? Zagrożenia w przekazywaniu danych osobowych – Łukasz Gładki

Budowanie bazy adresów email za pomocą systemu reklamowego Facebook.

Mobile przeprogramował nam mózgi

Marketer na tropie konsumenta. Marketing automation a prawo.

Prawdy, mity i prognozy, czyli co jest ważne w email marketingu, a o czym się tylko mówi.

Słuchaj jak do Ciebie rozmawiam. O języku w reklamie i komunikacji.

Email retargeting A.D. 2014 – Michał Cortez

Podryw na Joea – Roman Łoziński

Google Analytics a email marketing. 3 triki, które musisz poznać.

Marketing produktów a prawo konsumentów do informacji.

Email Marketing. Reklama czy komunikacja?

O budowaniu marki online – Midea

5 sposobów na zwiększenie efektywności w email marketingu

Eye tracking w email marketingu – Edisonda

Komunikacja newsletterowa na przykładzie ANSWEAR.com

Przewidywane trendy w email marketingu – Neckermann
Edytor szablonów Designer

Jak krok po kroku stworzyć szablon wiadomości we FreshMail Designer?

Część 5 – Tekst zamiast obrazków (ALT)

Część 4 – Przyciski social media

Część 3 – Teksty

Część 2 – Zdjęcia i grafiki

Część 1 – Bloki

Film o edytorze szablonów newsletterów
Kreator kampanii mailingowej

Krok 7 – Wysyłamy!

Krok 6 – Czas wysyłki

Krok 5 – Ustawienia zaawansowane

Krok 4 – Testy

Krok 3 – Treść

Krok 2 – Odbiorcy

Witamy!

Krok 1 – Parametry

Wszystkie kroki Kreatora kampanii w jednym filmie
Listy odbiorców

Ustawienia list odbiorców

Parametry listy

Eksport listy odbiorców

Edycja stron potwierdzających subskrypcję

Tworzenie formularza zapisu na newsletter

Segmentacja odbiorców

Tworzenie listy i import odbiorców
Ustawienia

Kody trackingowe

Konta dostępowe

Zmiana hasła

Ustawienia list odbiorców

Weryfikacja adresu email nadawcy

Jaki model rozliczeń będzie najlepszy dla mnie?
Webinaria - email marketing

Employer branding przy pomocy email marketingu

Email marketing w badaniach satysfakcji klientów

Dostarczalność wysyłek email marketingowych

Email marketing w e-commerce

Kreacja mailingu

Aktywizacja subskrybentów newslettera

Lead nurturing przy pomocy email marketingu

Kupno bazy mailingowej

Konwertujący landing page i rozpoczęcie komunikacji email marketingowej

Personalizacja w komunikacji email marketingowej

Email marketing dla początkujących

Social media i email marketing – Karolina Gnat

Najskuteczniejsze metody budowania baz subskrybentów – Paweł Sala

Jak przygotować kampanię, żeby nie wylądować w SPAMie – Aleksandra Rodzajewska

Content marketing w budowaniu baz subskrybentów – Paweł Sala

Email Marketing Automation – Paweł Sala

Facebook Ads i email marketing. Integracja FastTony i FreshMail
Webinaria - system FreshMail

Przygotowanie strategii email marketingowej

Projektuj piękne newslettery: FreshMail Designer – Aleksandra Rodzajewska

Wysyłaj skuteczne mailingi: jak testować i optymalizować kampanie – Joanna Stańko

Pierwsze kroki z systemem FreshMail – Mateusz Zapała

Dane z raportów systemu FreshMail, które musisz znać – Aleksandra Rodzajewska

Budowanie i zarządzanie listami odbiorców we FreshMailu – Joanna Stańko
Email i Marketing - podcast Pawła Sali

Kim jest influencer i jak współpraca z nim pomoże Ci w rozwoju firmy?

Pierwsze kroki w biznesie online? Poznaj konkretne wskazówki na start.

Jak nie popełniać błędów podczas tworzenia kampanii? Konkretne wskazówki

Jak budować aktywną społeczność, wykorzystując swoje talenty?

Jak osiągnąć sukces i nie zwariować? O produktywności i zarządzaniu sobą w czasie.

Jak skutecznie docierać do odbiorców wykorzystując email marketing?

Ludzka strona mailingu – czyli User Experience w kampaniach email marketingowych

3 najważniejsze działania, które rozwiną Twój biznes online

Tata, mąż i przedsiębiorca. Jak to połączyć i skutecznie zarządzać firmą?

Jak walkę z kobiecymi kompleksami przerodzić w międzynarodowy biznes? Historia marki strojów kąpielowych Urban Legend.

Jak efektywnie wykorzystać email marketing, aby rozwinąć firmę? Historia sukcesu Michała Szafrańskiego.

Jak skutecznie wykorzystać content do pozyskiwania nowych klientów?

Jak tworzyć content, aby skutecznie angażować swoich odbiorców?

Nie takie RODO straszne, jak je malują – rozmowa z radcą prawnym Agnieszką Grzesiak

Jak komunikować się z klientem, aby zbudować trwałą relację?

Połącz email marketing z wysyłką SMSów i zwiększ Open Rate o 50%

Skąd wiesz, czy Twój klient jest zadowolony – czyli skuteczne narzędzia badawcze.

Science fiction, a może już nasza rzeczywistość? Czyli jak sztuczna inteligencja wpływa na działania marketingowe.
