Email marketing i nowoczesne technologie pomogą Ci w walce o potencjalnych kandydatów. Zagadnienia związane z budowaniem wizerunku pracodawcy stały się w ostatnim czasie jednym z najbardziej popularnych tematów w branży HR. Employer Branding jest przecież jednym z czynników, który powoduje zwiększenie zainteresowania organizacją wśród potencjalnych kandydatów. A jak pozyskiwać tych najbardziej utalentowanych? Jak do nich dotrzeć?

W trakcie webinarium Łukasz Jarota i Michał Szot ze Studia Wiedzy zaprezentują praktyczne sposoby segmentowania kluczowych grup kandydatów (przyszłych pracowników). Wskażą w oparciu o kejsy miejsca o dużym ilościowym i jakościowym potencjale rekrutacyjnym wśród różnych grup pokoleniowych np. social media, targi pracy, uczelnie, szkoły zawodowe itp.

Każda osoba zaangażowana w zarządzanie zasobami ludzkimi, dysponuje bazami danych osobowych, wśród których najczęściej znajdują się również adresy email. Olgierd Sroczyński wyjaśni w jaki sposób używać narzędzia do email marketingu, aby wykorzystać potencjał tkwiący w tych danych. Pokaże przykłady wykorzystania maila do rekrutacji i właściwego zarządzania bazą danych w celu zwiększenia konwersji. Wszystko opatrzone komentarzem o tym, jak prosto w praktyce tego dokonać.

Podczas webinarium dowiesz się:

  • jak przygotować techniczne narzędzia i obrandować je własną marką.
  • jak stworzyć plan komunikacji wśród HR-owców z wykorzystaniem kampanii reklamowych email i działań w social media.
  • jak dzielić się kontaktami, aby generować leady.

Dla kogo?

  • rekruterów i pracowników HR
  • pracowników agencji rekrutacyjnych
  • właścicieli własnej firmy
  • wszystkich zainteresowanych employer brandingiem