Email marketing i nowoczesne technologie pomogą Ci w walce o potencjalnych kandydatów. Zagadnienia związane z budowaniem wizerunku pracodawcy stały się w ostatnim czasie jednym z najbardziej popularnych tematów w branży HR. Employer Branding jest przecież jednym z czynników, który powoduje zwiększenie zainteresowania organizacją wśród potencjalnych kandydatów. A jak pozyskiwać tych najbardziej utalentowanych? Jak do nich dotrzeć?
W trakcie webinarium Łukasz Jarota i Michał Szot ze Studia Wiedzy zaprezentują praktyczne sposoby segmentowania kluczowych grup kandydatów (przyszłych pracowników). Wskażą w oparciu o kejsy miejsca o dużym ilościowym i jakościowym potencjale rekrutacyjnym wśród różnych grup pokoleniowych np. social media, targi pracy, uczelnie, szkoły zawodowe itp.
Każda osoba zaangażowana w zarządzanie zasobami ludzkimi, dysponuje bazami danych osobowych, wśród których najczęściej znajdują się również adresy email. Olgierd Sroczyński wyjaśni w jaki sposób używać narzędzia do email marketingu, aby wykorzystać potencjał tkwiący w tych danych. Pokaże przykłady wykorzystania maila do rekrutacji i właściwego zarządzania bazą danych w celu zwiększenia konwersji. Wszystko opatrzone komentarzem o tym, jak prosto w praktyce tego dokonać.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak przygotować techniczne narzędzia i obrandować je własną marką.
- jak stworzyć plan komunikacji wśród HR-owców z wykorzystaniem kampanii reklamowych email i działań w social media.
- jak dzielić się kontaktami, aby generować leady.
Dla kogo?
- rekruterów i pracowników HR
- pracowników agencji rekrutacyjnych
- właścicieli własnej firmy
- wszystkich zainteresowanych employer brandingiem