Głównym celem marketera jest generowanie zainteresowania produktem lub usługą. Pozyskanie leadów jest pierwszym krokiem konwersji zainteresowania na decyzje zakupowe. Jak efektywnie pozyskać osoby potencjalnie zainteresowane naszą ofertą? Jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu landing page do działań lead generation? Jak zacząć komunikację z pozyskanymi leadami, aby nie stracić ich już na samym początku? Jeśli zadajesz sobie te pytania, to webinarium jest dla Ciebie.
Podczas webinarium dowiesz się:
- Jakie leady warto zbierać
- Jak przygotować odpowiedni landing page
- Jakie są najczęstsze błędy źle przygotowanego landing page
- Jak rozpocząć komunikację z pozyskanymi leadami
- Jak wykorzystać wiedzę o leadach do dalszej komunikacji lead nurturingowej i sprzedażowej
Dla kogo?
- dla wszystkich prowadzących, zastanawiających się, chcących optymalizować kampanie pozyskujące leady do dalszej komunikacji lead nurturingowej