Sukces w e-commercejest o krok!
Rok 2020 to czas ogromnego wzrostu branży e-handlu. Długoletnie biznesy online mierzą się z większą konkurencją, a nowe - z wirtualną rzeczywistością. W poradniku znajdziesz praktyczne wskazówki i aktualne trendy, dzięki którym wyniesiesz swój e-biznes na wyższy poziom!
13
praktyków, którzy przekażą Ci skuteczne wskazówki działania w e-commerce
4
rozdziały poświęcone tematom social mediów, SEO, sprzedaży, email marketingu i trendom
60
stron pełnych bezpłatnej, merytorycznej, marketingowej wiedzy
Poznaj opinie najlepszych specjalistów w branży
Katarzyna Krzysztofik
natuli.plJacek Kujawa
Wiceprezes Zarządu
Grupa LPP
Nowe doświadczenia zakupowe, jakie zyskali klienci, wpłynęły na ich
preferencje i wraz z ciągle rosnącą świadomością technologiczną
konsumentów, nadal rzutują na rynek, kształtując nowy układ sił pomiędzy
kanałami sprzedaży.
Paweł Sala
CEO & co-founder
FreshMail
Celem każdego e-commerce oprócz
pozyskiwania nowych nabywców, stało się utrzymanie stałych relacji ze
swoimi aktualnymi klientami oraz zapewnienie im najwyższej jakości
obsługi. Email marketing nadaje się do idealnie do wszystkich tych celów!
Dorota Gryglak
Influencer Marketing Manager
WhitePress®
Przez inspirowanie, kreowanie potrzeb zakupowych
i domykanie sprzedaży, na przykład przy wykorzystaniu kodu rabatowego
na prezentowany produkt, influencerzy doskonale trafiają w tzw. Zero
Moment of Truth.
Monika Dudek
Performance Manager
FreshMail
Użytkownicy [...] zostawiają sporo informacji na temat swoich
zainteresowań, wieku, statusu związku, sposobu zatrudnienia,
przeglądanych witryn. Tym samym Facebook posiada bardzo dużo
informacji o użytkownikach, które możesz skutecznie wykorzystać
w swoich kampaniach reklamowych.
Kasia Krzysztofik
NATULI dzieci są ważne
Sprzedajemy to, co kochamy i na czym się znamy: książki dla dzieci
rodziców. Kiedy wpadnie nam w ręce książka z potencjałem, wrzucamy ją
w social media. Taki post “z ręki”, spontaniczny, emocjonalny i szczery
sprzedaje o wiele więcej, niż dopieszczona grafika i film, który tworzyliśmy
tygodniami.
Marcin Nawrocki
CRM Manager
ANSWEAR.com
Wykorzystanie automatyzacji marketingu pozwala na
skuteczne odnalezienie potencjalnych klientów i skierowanie do nich
właściwych treści. Bazując na danych i tworząc na ich podstawie dopasowaną komunikację email, aktywnie kreujemy proces.