Kampania FreshMail wyróżniona w Golden Arrow!
Jak wydrukować pieniądze? Pod tym intrygującym pytaniem nie kryje się oczywiście wątpliwej reputacji działanie - ale kampania, jaką stworzyliśmy dla naszego klienta - Dr Tusza. Właśnie ta kampania zdobyła w czwartek wyróżnienie Golden Arrow w kategorii email marketing.
Jesteśmy bardzo dumni, tym bardziej, że Golden Arrow to prestiżowe wyróżnienie za najbardziej efektywne i innowacyjne narzędzie komunikacji marketingowej.
O co chodziło w wyróżnionej kampanii?
Dokładna segmentacja i personalizacja to klucz do dobrego email marketingu. A jak dojdzie do tego jeszcze odpowiednia optymalizacja - mamy przepis na sukces.
W naszych działaniach skupiliśmy się na wysyłce newsletterów contentowych i aktywizacji osób, które nie reagują na maile.
Przez intrygujący temat wiadomości i treści odnoszącej się do emocji, podnieśliśmy wskaźnik Open Rate tej grupy o blisko 5%. Stworzyliśmy też nową kreację, bazując na danych behawioralnych i transakcyjnych.
Jesteście ciekawi tego case study? Zobaczcie nagranie z wystąpienia na Mail My Day i dowiedzcie się:
- Dlaczego tusz zawsze kończy się w nieodpowiednim momencie i dlaczego większość ludzi obwinia za to właśnie drukarkę?
- Dlaczego nie kupują oni tuszu na zapas?
- Dlaczego działania email marketingowe nie pasują do branży tuszy i tonerów?
- I dlaczego Dr Tusz zdecydował się w końcu na ten sposób komunikacji?
Podczas wystąpienia Marcin Janczewski i Paweł Sala wyjaśniają, jak za pomocą dobrych technik email marketingu, można zwiększyć sprzedaż w tak nietypowej branży dla e-commerce.