Trendy i Antytrendy marketingu na 2018 rok
Zapisz się do newslettera i pobierz infografikę.
Dziękujemy
Link do pliku otrzymasz mailem.
Śledź nasze profile aby być na bieżąco z email marketingiem:
Dziękujemy
Kliknij poniżej aby pobrac plik.
PobierzŚledź nasze profile aby być na bieżąco z email marketingiem:
“Wobec jakiego trendu i antytrendu marketer nie może przejść obojętnie w 2018 roku?”
Takie pytanie postanowiliśmy zadać 14 ekspertom z polskiej sceny marketingu i biznesu. Podzielili się oni z nami najważniejszymi, ich zdaniem, trendami na 2018 rok, jak również zwrócili uwagę na to, jakie kwestie mogą być już nie do końca na czasie.
Wypowiedzi udzielili nam:
- Paweł Sala - CEO FreshMail
- Łukasz Kozłowski - Shoper
- Justyna Bakalarska - Marketer+
- Grzegorz Miłkowski - ContentHouse
- Andrzej Ogonowski - SMSAPI
- Michał Bąk - Marketing i Biznes
- Jacek Szlak - Marketing przy Kawie
- Monika Czaplicka - Wobuzz
- Monika Mikowska - Mobee Dick
- Jan Zając - Sotrender
- Robert Marczak - Woolet
- Dagmara Pakulska - Espresso Marketing
- Magdalena Urbaniak - Brand24
- Szymon Słowik - szymonslowik.pl