Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 r.
Zapytaliśmy ekspertów, trenerów oraz dyrektorów marketingu, jakich nowych trendów i ciekawych wyzwań możemy spodziewać się w nowym roku. Zobacz, co nam odpowiedzieli i przygotuj się na nadchodzące zmiany.
Pobierz poradnikekspertów i konsultantów, którzy wskażą Ci nowe kierunki rozwoju w marketingu
trendów i wyzwań, które Cię nie zaskoczą, a pomogą usprawnić działania marketingowe
stron bezpłatnego poradnika, w którym znajdziesz mnóstwo cennych porad
Poznaj opinie najlepszych specjalistów w branży
Marcin Sienkowski
olx.plJacek Kotarbiński
kotarbinski.comNatalia Hatalska
@nataliahatalskaJan Zając
sotrender.comPaweł Koziara
marketer.plMarek Gonsior
@marekgonsiorŁukasz Kosuniak
growconsulting.euMariusz Łodyga
premium-consulting.plAnna Miotk
annamiotk.plPiotr Bucki
bucki.proOliwia Tomalik
shoper.plSandra Honkisz
whitepress.plMonika Kasperczyk
freshmail.plKatarzyna Dworzyńska
@katarzynadworzynskaTomasz Szuchta
@tomaszszuchtaNatalia Gawłowska
polcom.com.plAnna Ledwoń
morebananas.plJakub Zięcina
navifleet.plEdyta Kowal
@edytakowalTomasz Orzechowski
365agencja.plMichal Grabacki
onet.plJan Zając
CEO, Sotrender
“Gdy będziemy w stanie lepiej przewidywać, kto może zostać klientem, będziemy mogli zaakceptować wyższy koszt pozyskania takich osób. Jest to strategia wywodząca się z filozofii ABM (Account Based Marketing), czyli personalizacji działań marketingowych i sprzedażowych”
Natalia Hatalska
Analityczka trendów
“Współcześni konsumenci umieją rozróżnić greenwashing od faktycznych ekopostaw, mających na celu zmianę rzeczywistości. Dużym wyzwaniem będzie więc konieczność wzięcia przez firmy i marki odpowiedzialności na siebie za to, co dzieje się na świecie”
Marcin Sienkowski
Head of Marketing, OLX
“Wyzwaniem 2020 roku na pewno będzie coraz krótszy attention span. W otaczającej nas rzeczywistości pojawia się coraz więcej komunikatów reklamowych, co nieuchronnie wpływa na ślepotę już nie tylko banerową, ale reklamową w ogóle”
Pobierz bezpłatny poradnik i bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami.
Dołącz do naszej listy subskrybentów
Dziękujemy
Zajrzyj na swoją skrzynkę. Link do poradnika wyślemy do Ciebie mailem.
Śledź nasze profile aby być na bieżąco z email marketingiem: