
Marketingowe trendy i wyzwania na 2020 r.
Zapytaliśmy ekspertów, trenerów oraz dyrektorów marketingu, jakich nowych trendów i ciekawych wyzwań możemy spodziewać się w nowym roku. Zobacz, co nam odpowiedzieli i przygotuj się na nadchodzące zmiany.
Pobierz poradnikekspertów i konsultantów, którzy wskażą Ci nowe kierunki rozwoju w marketingu
trendów i wyzwań, które Cię nie zaskoczą, a pomogą usprawnić działania marketingowe
stron bezpłatnego poradnika, w którym znajdziesz mnóstwo cennych porad

Jan Zając
CEO, Sotrender
“Gdy będziemy w stanie lepiej przewidywać, kto może zostać klientem, będziemy mogli zaakceptować wyższy koszt pozyskania takich osób. Jest to strategia wywodząca się z filozofii ABM (Account Based Marketing), czyli personalizacji działań marketingowych i sprzedażowych”

Natalia Hatalska
Analityczka trendów
“Współcześni konsumenci umieją rozróżnić greenwashing od faktycznych ekopostaw, mających na celu zmianę rzeczywistości. Dużym wyzwaniem będzie więc konieczność wzięcia przez firmy i marki odpowiedzialności na siebie za to, co dzieje się na świecie”

Marcin Sienkowski
Head of Marketing, OLX
“Wyzwaniem 2020 roku na pewno będzie coraz krótszy attention span. W otaczającej nas rzeczywistości pojawia się coraz więcej komunikatów reklamowych, co nieuchronnie wpływa na ślepotę już nie tylko banerową, ale reklamową w ogóle”
Pobierz bezpłatny poradnik i bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami.
Dołącz do naszej listy subskrybentów
Dziękujemy
Zajrzyj na swoją skrzynkę. Link do poradnika wyślemy do Ciebie mailem.
Śledź nasze profile aby być na bieżąco z email marketingiem: