Świeże podejście do email marketingu - wydanie drugie
czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3 796 zł i nie tylko...
Książka "Świeże podejście do e-mail marketingu - wydanie drugie", autorstwa Pawła Sali, to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera.
W publikacji znajdziesz praktyczne przykłady oparte na polskiej wiedzy i doświadczeniach.
Z tej książki dowiesz sie
- Czym jest email marketing? Co to jest mailing, newsletter, autoresponder?
- Jak opracować własną strategię email marketingową?
- Jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów?
- Jak zarządzać swoją listą?
- Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu?
- Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność?
- I wiele więcej
Email marketing z wysokim ROI
Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa.
Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w email marketing daje zwrot na poziomie 43 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki).