book

Świeże podejście do email marketingu - wydanie drugie

czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3 796 zł i nie tylko...

Książka "Świeże podejście do e-mail marketingu - wydanie drugie", autorstwa Pawła Sali, to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera.

W publikacji znajdziesz praktyczne przykłady oparte na polskiej wiedzy i doświadczeniach.

Z tej książki dowiesz sie

  • Czym jest email marketing? Co to jest mailing, newsletter, autoresponder?
  • Jak opracować własną strategię email marketingową?
  • Jak tanio i efektywnie budować swoją listę subskrybentów?
  • Jak zarządzać swoją listą?
  • Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu?
  • Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność?
  • I wiele więcej
book-inside

Email marketing z wysokim ROI

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa.

Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w email marketing daje zwrot na poziomie 43 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki).

book

O autorze

Paweł Sala

Specjalista ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do email marketingu na polskim rynku.

Współtwórca sukcesu wielu kampanii email marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards.

Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce.

Autor wielu publikacji na temat email marketingu, wykładowca wyższych uczelni, a także mówca na licznych konferencjach branżowych.

pawel