Kup książkę „Świeże podejście do email marketingu”
Odbierz książkę, wysyłając kampanie z FreshMailem. Zaloguj się na swoje konto i zasil je kwotą minimum 80zł - a książkę odbierzesz w gratisie. Link z plikiem do pobrania wyślemy ci na skrzynkę. Proste, prawda?
Loguję się na konto
Załóż konto we FreshMail. Przejdź do zakładki płatności, zasil je kwotą minimum 80zł i zacznij wysyłać kampanie do swoich klientów. A my wyślemy link z plikiem do pobrania na Twoją skrzynkę.
Rejestruję konto i odbieram książkę
Książka “Świeże podejście do email marketingu”
Czyli e-mail marketing z wysokim ROI
E-mail marketing to jedna z najskuteczniejszych form marketingu w Internecie. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie 1 zł w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 38 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment).
Sprzedawaj więcej dzięki newsletterom!
Obowiązkowa lektura dla każdego e-marketera, autorstwa Pawła Sali, dyrektora zarządzającego FreshMail.
- Poznaj praktyczne przykłady oparte na polskiej wiedzy i doświadczeniach.
- Skorzystaj z porad jak efektywnie budować własną bazę odbiorców oraz jak odpowiednio nią zarządzać.
- Dowiedz się jak opracować skuteczną strategię e-mail marketingową.
- Drugie wydanie uzupełnione o szeroką wiedzę nt. E-mail Marketing Automation.
- O autorze
- O FreshMailu
- Przedmowa do wydania II
- Krótkie wprowadzenie do email marketingu
- Dlaczego email marketing jest taki fajny?
- Do czego może służyć email marketing?
- Typy komunikacji email marketingowej
- Jak zacząć planować swoje działania?
- Budowanie i zarządzanie listami adresowymi
- Trochę formalnie, czyli o GIODO, UOKiK i dobrych zasadach
- Thank you page i komunikaty
- Jak budować swoją listę adresową?
- Akcje specjalne, czyli jak aktywnie pozyskiwać adresy email
- Dbanie o higienę baz danych
- Przygotowanie kampanii email marketingowej
- Projektowanie schematu szablonu
- Treść wiadomości
- Temat czy nadawca wiadomości – co jest ważniejsze?
- Nadawca wiadomości
- Temat wiadomości
- Testy, testy…
- Kiedy wysyłać kampanie?
- Raportowanie w systemach do email marketingu
- Otwarte emaile
- Kliki w linki
- Inne istotne wskaźniki
- Czas działania naszych odbiorców
- Programy pocztowe i najpopularniejsze domeny
- Geolokalizacja
- Google Analytics
- Analiza między kampaniami
- Gdy już mamy trochę wiedzy
- Targetowanie wysyłek
- Sprawdzaj swoich odbiorców
- CSS/HTML bez tajemnic
- Dostarczalność, czyli jak nie dać się filtrom antyspamowym
- Case Study
- Suplement 2015
E-book
3490zł
Książka w formacie PDF, E-Pub, mobi
Przeczytasz ją na każdym urządzeniu
Nie musisz nosić zakładki, zapamięta gdzie skończyłeś
Nie zalejesz jej kawą
E-book + Audiobook
49zł
Książka w formacie PDF, E-Pub, mobi oraz Audiobook w formacie MP3
My czytamy, a Ty sprawdzasz tekst z nami ;)
Idealna opcja dla niezdecydowanych
Podaruj jedną z wersji w prezencie bliskiej osobie
Audiobook
3490zł
Audiobook w formacie MP3
Ty biegasz na bieżni, a my czytamy dla Ciebie
Możesz słuchać w samochodzie w drodze do pracy
Nie męczysz wzroku ;)