We FreshMailu klienci mają do wyboru różne formy płatności. Najczęściej stosowaną metodą są płatności online np. PayU, Przelewy24. Część klientów ze względów biznesowych nie może korzystać z elektronicznych płatności, dlatego mają oni możliwość zapłaty na podstawie faktury pro forma.
Do tej pory dokument ten klienci otrzymywali na skrzynkę mailową, po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Aby przyspieszyć proces płatności wdrożyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu klient sam generuje fakturę pro forma ze swojego konta.
Możliwość płatności na podstawie faktury pro forma następuje po wybraniu planu i kliknięciu Kup za X zł w zakładce Zmień plan i doładuj konto. Gdy zaznaczony zostanie obszar z przelewem tradycyjnym (na podstawie faktury pro forma) poniżej wyświetli się dokładna informacja o sposobie płatności wraz z kwotą do zapłaty.
Wszystkie dane do przelewu zostaną dodane automatycznie do dokumentu, na podstawie tych, które uzupełniono w systemie. Po zatwierdzeniu Regulaminu oraz Polityki Antyspamowej pojawi się możliwość pobrania faktury pro forma.
Klienci mogą przesłać do naszego Biura Obsługi Klienta potwierdzenie wykonania przelewu, dzięki czemu usługa zostanie szybciej aktywowana na koncie.
W standardowym przypadku, usługa zostanie uruchomiona w momencie, gdy klient otrzyma fakturę VAT. Jest ona przesyłana zwykle po kilku dniach od opłacenia, na adres e-mail, który jest loginem do konta oraz na adres kontaktowy, o ile różni się od loginu.