Landingi
- przeprowadzanie testów A/B wyglądu w celu zbadania, który wariant strony jest bardziej atrakcyjny dla odbiorcy
- dostosowanie landing page’a do urządzeń mobilnych
- automatyczne zapisywanie adresu mailowego odbiorcy we FreshMailu
- korzystanie z gotowych szablonów landing page’ów - umożliwia tworzenie zaawansowanych stron bez specjalistycznej wiedzy
Dzięki możliwości integracji FreshMaila z aplikacją Landingi możliwe jest samodzielne stworzenie landing page’a oraz spięcie go z systemem do email marketingu - wszystko to bez pomocy grafika, programisty czy wiedzy na temat kodowania stron internetowych.
Aplikacja Landingi jest świetnym rozwiązaniem, dla tych którzy zaczynają przygodę z email marketingiem i potrzebują ładnej, funkcjonalnej strony, na którą będzie odsyłał link w mailingu lub chcą stworzyć na stronie internetowej formularz zapisu do newslettera. Integracja świetnie sprawdzi się też w sytuacji, gdy organizujesz specjalną akcję mailingową, np. związaną ze świętami lub wyprzedażą i nie masz przestrzeni do zakomunikowania tej informacji na swojej stronie - tu z pomocą przyjdą landingi.com i udostępnione tam dla użytkowników domeny.
Poniższy film prezentuje możliowści platformy do wysyłki mailingów i newsletterów FreshMail
Jak zintegrować FreshMaila z Landingami?
Poniższy film prezentuje sposób integracji FreshMaila z aplikacją Landingi:
Po zalogowaniu się do Landingi kliknij w wybrany formularz a następnie wybierz Edytuj > Ustawienia. Z listy dostępnych aplikacji wybierz FreshMail. Teraz musisz uzupełnić klucz API oraz API secret. Oba klucze znajdziesz we FreshMailu w zakładce Ustawienia > Wtyczki i API (dowiedź się więcej).
Po wklejeniu kluczy API do Landingów możesz wybrać:
- Jaki status ma być nadawany subskrybentom (aktywne lub do aktywacji). Są dwa sposoby zapisywania odbiorców do listy: Single Opt-In oraz Double Opt-In. Więcej możesz przeczytać na ten temat w naszym poradniku, na ten moment wystarczy natomiast wiedzieć, że w Single Opt-In adres zapisuje się do listy od razu bez żadnego dodatkwowego potwierdzenia, natomiast w Double Opt-In odbiorca potwierdza swą chęć subskrypcji poprzez kliknięcie w link otrzymany na maila.Odbiorca w statusie do aktywacji to ten, który zapisał się na listę stworzoną w modelu Double Opt-in, wpisał swój adres w formularzu, ale jeszcze nie kliknął w link potwierdzający zapis. Odbiorca aktywny to ten, który potwierdził swoją zgodę na zapis do bazy, czyli kliknął w link potwierdzający otrzymany w mailu.
- Do jakiej listy mają być dodawani subskrybenci.
- Pola dodatkowe do których trafią informacje z formularza.
I gotowe! FreshMail zintegrowany z aplikacją do tworzenia landing page’ów to duet doskonały - nie czekaj, wypróbuj nowe możliwości.