Landingi

Aktualizacja:11 lat temu
Cena:Starter - 99 zł/mc.
Autor:Landingi.com
  • przeprowadzanie testów A/B wyglądu w celu zbadania, który wariant strony jest bardziej atrakcyjny dla odbiorcy
  • dostosowanie landing page’a do urządzeń mobilnych
  • automatyczne zapisywanie adresu mailowego odbiorcy we FreshMailu
  • korzystanie z gotowych szablonów landing page’ów - umożliwia tworzenie zaawansowanych stron bez specjalistycznej wiedzy

Dzięki możliwości integracji FreshMaila z aplikacją Landingi możliwe jest samodzielne stworzenie landing page’a oraz spięcie go z systemem do email marketingu - wszystko to bez pomocy grafika, programisty czy wiedzy na temat kodowania stron internetowych.

Aplikacja Landingi jest świetnym rozwiązaniem, dla tych którzy zaczynają przygodę z email marketingiem i potrzebują ładnej, funkcjonalnej strony, na którą będzie odsyłał link w mailingu lub chcą stworzyć na stronie internetowej formularz zapisu do newslettera. Integracja świetnie sprawdzi się też w sytuacji, gdy organizujesz specjalną akcję mailingową, np. związaną ze świętami lub wyprzedażą i nie masz przestrzeni do zakomunikowania tej informacji na swojej stronie - tu z pomocą przyjdą landingi.com i udostępnione tam dla użytkowników domeny.

Poniższy film prezentuje możliowści platformy do wysyłki  mailingów i newsletterów FreshMail

Jak zintegrować FreshMaila z Landingami?

Poniższy film prezentuje sposób integracji FreshMaila z aplikacją Landingi:

Po zalogowaniu się do Landingi kliknij w wybrany formularz a następnie wybierz Edytuj > Ustawienia. Z listy dostępnych aplikacji wybierz FreshMail. Teraz musisz uzupełnić klucz API oraz API secret. Oba klucze znajdziesz we FreshMailu w zakładce Ustawienia > Wtyczki i API (dowiedź się więcej).

Po wklejeniu kluczy API do Landingów możesz wybrać:

  • Jaki status ma być nadawany subskrybentom (aktywne lub do aktywacji). Są dwa sposoby zapisywania odbiorców do listy: Single Opt-In oraz Double Opt-In. Więcej możesz przeczytać na ten temat w naszym poradniku, na ten moment wystarczy natomiast wiedzieć, że w Single Opt-In adres zapisuje się do listy od razu bez żadnego dodatkwowego potwierdzenia, natomiast w Double Opt-In odbiorca potwierdza swą chęć subskrypcji poprzez kliknięcie w link otrzymany na maila.Odbiorca w statusie do aktywacji to ten, który zapisał się na listę stworzoną w modelu Double Opt-in, wpisał swój adres w formularzu, ale jeszcze nie kliknął w link potwierdzający zapis. Odbiorca aktywny to ten, który potwierdził swoją zgodę na zapis do bazy, czyli kliknął w link potwierdzający otrzymany w mailu.
  • Do jakiej listy mają być dodawani subskrybenci.
  • Pola dodatkowe do których trafią informacje z formularza.

I gotowe! FreshMail zintegrowany z aplikacją do tworzenia landing page’ów to duet doskonały - nie czekaj, wypróbuj nowe możliwości.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami

Przetestuj wszystkie możliwości FreshMaila

Wypróbuj za darmo

Inne wtyczki

NK Subscription

Pop-up’y to przeszłość. Zdobywaj więcej odbiorców niczym ninja!

for WordPress

Ninja Kick dla WordPress

Zobacz

Zapisuj dane klientów kupujących produkt na listę we FreshMailu.

Easy Digital Downloads

Zobacz
wtyczka Joomla

Umieszczaj formularz subskrypcji na stronie korzystającej z Joomla!

Joomla!

Zobacz
Pokaż więcej

Oceń wtyczkę