Opt-In Panda dla WordPress
- blokuj wartościowe treści na stronie oferując do nich dostęp w zamian za podanie adresu email
- wzbudź zainteresowanie treścią strony stosując efekt rozmycia treści
- zdobywaj wiedzę o swoich odbiorcach dając im opcję subskrybcji za pomocą serwisów społecznościowych (Facebook/Twitter/Google+/LinkedIn)
- śledź swoje wyniku stosując wbudowane narzędzia analityczne
- nie martw się o SEO - zablokowane treści są wciąż widoczne dla wyszukiwarki
- wtyczka jest zoptymalizowana pod urządzenia mobilne
Opt-in Panda pomoże Ci zmienić odwiedzających stronę w odbiorców kampanii mailingowych, a finalnie klientów lub stałych czytelników.
Instalacja wtyczki
Pobierz i rozpakuj wtyczkę. W folderze Plugin znajdziesz plik codecanyon-10224279-optin-panda-for-wordpress.zip. Aby ją aktywować, zaloguj się do WordPressa i przejdź do Wtyczki > Dodaj Nową > Wyślij wtyczkę na serwer. Kliknij Instaluj i Aktywuj wtyczkę.
Integracja FreshMail i Opt-In Panda
Po instalacji aktywuj automatyczne dodawanie zebranych maili do list odbiorców we FreshMailu. Wejdź w Opti-In Panda > Global Settings i z rozwijanej listy Mailing Service wybierz FreshMail.
Kolejno wprowadź klucz API swojego konta we FreshMailu. Informacje skąd wziąć te dane znajdziesz tutaj. Następnie kliknij Save Changes i zacznij korzystać z wtyczki. Zebranymi adresami mailowymi możesz zarządzać już we FreshMailu.
Powiększaj swoją bazę odbiorców na wiele sposobów
W Opt-In Panda możesz w łatwy sposób i bez ponoszenia dodatkowych kosztów zamieniać odwiedzających swoją stronę w odbiorców kampanii mailingowych. Aby zachęcić do podawania adresów email możesz zastosować dwa mechanizmy blokady dostępu do wartościowych treści:
- Email locker - ukryj interesującą dla odbiorcy treść (np. ciekawe wideo, case-study, promocję) i odblokuj do niej dostęp dopiero po tym, jak odwiedzający poda swój email. Weryfikacja odbywa się w modelu double-opt-in dlatego masz pewność, że zbierasz poprawne adresy.
- Sign-in locker - oferuj dostęp do wartościowych treści po zalogowaniu się przez konto Facebook, Twitter, Google lub LinkedIn. Dzięki temu dowiesz się więcej o użytkownikach swojej strony i do list odbiorców we FreshMailu zaimportowane zostaną dodatkowe dane np. imię czy profil społecznościowy. Jeśli odwiedzający nie posiada konta w social media może je w bardzo prosty sposób założyć z poziomu Twojej strony. Kolejno eksperymentuj z segmentacją, tu dowiesz się dlaczego to takie ważne.
Zachęć odbiorcę do odblokowania treści
W Opt-In Panda możesz wybrać czy chcesz całkowicie ukryć wartościową treść czy tylko przysłonić ją tak, aby uniemożliwić odczytanie konkretów. Wypróbuj blokowanie dostępu efektem rozmycia. Dzięki temu, że użytkownik spodziewa się co otrzyma po podaniu swoich danych, chętniej zostawi mail lub połączy się przez konto w serwisie społecznościowym. Wstępnie oceni czy warto.
Śledź swoje wyniki dzięki wbudowanym opcjom analitycznym
Wtyczka zbiera kompletne dane na temat odsłon i konwersji lockerów, które umieszczasz na stronie. Dzięki temu dowiesz się jakie formularze są atrakcyjne, a które warto zoptymalizować. Możesz także w Global Settings > Stat Options podłączyć wtyczkę do swojego konta Google Analytics.
Piękne formularze zoptymalizowane aby konwertowały
Przyciągnij uwagę odbiorców atrakcyjnym design. Projektując formularz zapisu możesz skorzystać z 3 ładnych i klasycznych stylów, które zachęcą do pozostawienia swoich danych.
Ustawiaj opcje lockerów treści elastycznie do potrzeb. Dodaj odliczanie lub funkcję Zamknij Krzyżykiem, aby odwiedzający mógł pominąć proces opt-in. Możesz także ukryć lockery w przypadku, gdy Twoją stronę odwiedzają już zarejestrowani użytkownicy.