Email marketing w branży B2B rządzi się swoimi prawami. Efekty nie są natychmiastowe, dotarcie do decydentów bywa utrudnione i zdarza się, że w oczekiwaniu na świetne rezultaty, tracimy cierpliwość. A całkiem niepotrzebnie!

O email marketingu w B2B warto pomyśleć inaczej. Od wielu lat edukujemy, by nie był on tylko nachalną próbą sprzedaży, ale by budował relacje i zaufanie z odbiorcą. Ta strategia w końcu przyniesie oczekiwane rezultaty!

Czego dowiesz się podczas webinaru:

  • jak skutecznie pozyskiwać bazę odbiorców w B2B,
  • jak przygotować strategię komunikacji w B2B,
  • jak stworzyć skuteczny szablon mailingu,
  • jak zbudować ścieżki komunikacyjne, tak by zamienić subskrybentów w klientów.

Potrzebujesz więcej argumentów? Ależ proszę! Statystyki mówią, że trudno o lepsze narzędzie w marketingu B2B niż email.

  • 50% marketerów w B2B uznało, że email marketing jest najlepszym kanałem do generowania leadów i przynosi najwyższe ROI,
  • 59% marketerów twierdzi, że email generuje najwyższy przychód spośród innych kanałów marketingowych,
  • 59% respondentów uważa, że email wpływa na ich decyzje zakupowe.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i niech Twój email marketing w B2B rozkwitnie!


Prowadzący

Paweł Sala
CEO & co-founder we FreshMailu
Ekspert ds. marketingu, trener, prelegent oraz konsultant wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu" oraz współautor innych, w tym bestsellerowej publikacji PWN - "E-marketing - pakiet startowy"