Email marketing w branży B2B rządzi się swoimi prawami. Efekty nie są natychmiastowe, dotarcie do decydentów bywa utrudnione i zdarza się, że w oczekiwaniu na świetne rezultaty, tracimy cierpliwość. A całkiem niepotrzebnie!
O email marketingu w B2B warto pomyśleć inaczej. Od wielu lat edukujemy, by nie był on tylko nachalną próbą sprzedaży, ale by budował relacje i zaufanie z odbiorcą. Ta strategia w końcu przyniesie oczekiwane rezultaty!
Czego dowiesz się podczas webinaru:
- jak skutecznie pozyskiwać bazę odbiorców w B2B,
- jak przygotować strategię komunikacji w B2B,
- jak stworzyć skuteczny szablon mailingu,
- jak zbudować ścieżki komunikacyjne, tak by zamienić subskrybentów w klientów.
Potrzebujesz więcej argumentów? Ależ proszę! Statystyki mówią, że trudno o lepsze narzędzie w marketingu B2B niż email.
- 50% marketerów w B2B uznało, że email marketing jest najlepszym kanałem do generowania leadów i przynosi najwyższe ROI,
- 59% marketerów twierdzi, że email generuje najwyższy przychód spośród innych kanałów marketingowych,
- 59% respondentów uważa, że email wpływa na ich decyzje zakupowe.
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i niech Twój email marketing w B2B rozkwitnie!
Prowadzący
CEO & co-founder we FreshMailu